Електро-Херцеговина цијелу добит потрошила на два џипа

Скоро све што је „Електро-Херцеговина“ зарадила у првој половини године потрошила је на куповину два аутомобила, џипове Нисан Кашкај у Дачиа Дастер, које су претходно наводећи прецизне карактеристике тражили расписаним тендером.

уторак, септембар 18, 2018 / 17:59

„Електро-Херцеговина“ Требиње расписала је почетком августа тендер којим је предвидјела да више од 100.000 марака да за куповину два аутомобила, о чему је портал Капитал писао у тексту „Дугују 8,6 милиона, а планирају пут по цијелој Европи”.

Добављача аутомобила су изабрали недавно, те ће возила купити од предузећа „Гума М“ из Мостара, а које је генерални увозник Рено, Дачиа и Нисан возила.

Теренско возило плаћено је 27.213 КМ без ПДВ-а, а путничко 48.290 КМ без ПДВ-а. Када се урачуна порез, аутомобили ће Републику Српску и остале мањинске акционаре коштати 88.338 КМ.

Један од аутомобила је џип Ниссан Кашкаи, а други је Дачиа Дастер.

Да су у „Електро-Херцеговини“ унапријед испланирали које аутомобиле ће купити доказују и прецизне карактеристике возила захтијеване тендером.

Тако је тражено да једно од возила има, између осталог, навигацијски уређај са картографијом цијеле Европе, али и да возачево сједиште буде са гријањем, да има паркинг сензоре, плус задњу и бочне камере за паркирање.

Поред тога, захтијевани су и електронски системи: АБС, ЕСП, АСР, електронски појачивач кочионе силе, команде радија и блуетоотха при волану који је кожни.

За други аутомобил захтијеван је сензор за кишу, путни рачунар, електронска блокада против покретања мотора, уздужни кровни носачи, кемере за паркирање…

Дужина, ширина и висина аутомобила биле су наведене у милиметар, као и удаљеност каросерије од тла, што само показује да су џипови били жеља управе “Електро-Херцеговине” од раније.

Дангубић: Скроми смо, уштедјели смо за аутомобиле

„Електро-Херцеговина“ је према полугодишњем извјештају објављеном на Бањалучкој берзи имала дугорочне обавезе од 1,65 милиона КМ, а краткорочне од чак седам милиона КМ. Највеће обавезе су биле према добављачима и износиле су на крају јуна 2,4 милиона КМ.

Нето добит коју су остварили износи 106.133 КМ, а која је овом куповином возила скоро у потпуности потрошена.

Извршни директор за економске послове у „Електро-Херцеговини“ Славко Дангубић рекао је за портал ЦАПИТАЛ да су аутомобили купљени од уштеђеног новца.

„Регистровали смо данас аутомобиле. Једино смо предузеће које је имало једно службено возило и ово је купљено за потребе техничког директора који обилази терен. Аутомобил од 50.000 КМ у систему „Електропривреде“ није велика цифра, Ниссан је најјефтинији у тој класи, ми смо најскромнији. Нисмо се задужили, немамо кредита, нити каснимо с платама, ово је од уштеђеног новца. И Дачиа Дастер је најјефтинија у тој класи“, рекао је Дангубић.



3 КОМЕНТАРА

    1. Тонеш у православни нацизам ко Дражен.
      Гледам јутрос Дражен поставио неки линк куне монах ко баба Сока.
      Зеисс, будимо људи што рече неко иако смо Срби.

      1. Šta te sad jede ‘jarane“? Moja neotesanost? Zar ove alave hercegovačke guzice nisu mogle izaći sa boljim za svoju prčiju nego dva automobila? Da mogu vozikati svoje učmale mozgove po terenu? Šta bi se desilo da su to malo kinte uložili u možda, par solarnih panela? Možda bi se videlo da na jugu ima još iole pameti?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *