УХВАТИ МЕ АКО МОЖЕШ (CATCH ME IF YOU CAN)

Усред Спилберговски патетичне дјечије трауме (мајка варала оца који није задовољавао њене (финансијске) прохтјеве), Френк одлучује постати неко. Фалсификујући чекове. Значи, нешто слично као мотивација у Црти (Blow). Послије развода не жели одлучити коме ће припасти, и бјежи од куће. Уз пар више него корисних трикова и чековне картице, које му је обезбједио отац, почиње […]

среда, април 6, 2011 / 05:23

Усред Спилберговски патетичне дјечије трауме (мајка варала оца који није задовољавао њене (финансијске) прохтјеве), Френк одлучује постати неко. Фалсификујући чекове.

Значи, нешто слично као мотивација у Црти (Blow). Послије развода не жели одлучити коме ће припасти, и бјежи од куће. Уз пар више него корисних трикова и чековне картице, које му је обезбједио отац, почиње фалсификаторску каријеру, која ће се завршити до његове 19те године, до кад успјева проневјерити неколико милиона $, годинама избјегавајући замке ФБИ.

Сав натопљен пренаталном породичном патетиком, али је, особито на самом почетку, интересантан. У приказивању саме техничке подлоге тог посла, те времена у којем је пилот био нешто као филмска звијезда. Којој није битно име, већ униформа.

Све до реченице коју изговара његов отац: «Сви ми остали смо глупани», а у погледу синовог енормног богаћења. Обзиром на то шта је проживио до 19е године, многе старије људе, би се дало назвати тупанима. Ево мене, напримјер.

Занимљив и запитљив, у погледу катарзичног преиспитивања себе. Ништа претјерано ново, да не би био сврстан у још један добар, забавни филм Спилберговог опуса.
 

(Редитељ: Стивен Спилберг; Улоге: Леонардо ди Каприо, Том Хенкс, Кристофер Вокен)



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *