Школама у Српској недостаје наставни кадар

У школама у Српској највише недостају наставници математике, физике и руског језика, због чега наставу из тих предмета изводе неверификовани наставници, јавља “Глас Српске”. Током прошле школске године недостајало је 157 наставника за одређене предмете. У средњим школама недостајао је 51 наставник математике, 11 наставника физике, четири наставника руског језика, као и 50 професора из […]

четвртак, август 30, 2012 / 14:21

У школама у Српској највише недостају наставници математике, физике и руског језика, због чега наставу из тих предмета изводе неверификовани наставници, јавља “Глас Српске”.

Током прошле школске године недостајало је 157 наставника за одређене предмете. У средњим школама недостајао је 51 наставник математике, 11 наставника физике, четири наставника руског језика, као и 50 професора из стручних предмета као што су група електро предмета, машинство, текстилство, економија, саобраћај, геодезија – истакли су у Министарству просвјете и културе Републике Српске.

Додали су да, уколико се на расписан конкурс за упражњено мјесто наставника у основној школи не пријави кандидат који испуњава потребне услове у погледу нивоа и врсте образовања, директор може на одређено вријеме, најдуже једно полугодиште, примити наставника без потребних услова.

У Министарству истичу да, с циљем повећања уписа студената на дефицитарне студијске програме стимулишу студенте који уписују математику, физику, информатику, електротехнику, машинство и геодезију.

Додјељујемо им новчану помоћ и ослобађамо плаћања школарине – рекли су у Министарству.



0 КОМЕНТАРА

  1. Чуј “рекли су у Министарству”.
    То тзв. министарство је група неписмених нерадника и којекаквих сподоба које не знају шта су јутрос јели а камоли колико наставног кадра недостаје. Ако бих вам рекао да су поједини наставници из неких од наведених струка проглашени технолошким вишком, јасно би вам било да у министарству лажу. Са друге стране, и онима који имају посао у школи, на све начине покушавају отежати посао настојећи да им одузму кору хљеба. А како то раде? Па једноставно, из године у годину повећавају број ученика у одјељењима и разним другим смицалицама, настоје смањити број наставника јер у буџету немају пара ни за основне трошкове. Жали боже ко је све у том јадном министарству, а поготово ко је министар.

  2. Под хитно да разни апеирони исфабрикују недостајуће кадрове у обилној количини и да се исти запосле уз услов наравно да исти имају црвене књижице.

  3. Под хитно да разни апеирони исфабрикују недостајуће кадрове у обилној количини и да се исти запосле уз услов наравно да исти имају црвене књижице.

  4. Че то си тачно рекао, замисли кад скарабуџе одјељења од по 39 ученика…ко ће то све избалансирати, испредавати и правилно оцјенити за једну школску годину?
    Види се да више школовање људи није никакав приоритет и само је важно да се то некако отаљава, а што они не стигну испредавати у школи дају некакве фантомске задаће, гдје и родитељ мора главу да разбија како да протумачи “најновији” школски програм по ком се врше предавања, јер ако нешто урадиш логички и тачно, они кажу па јесте то тачно, али није то по “нашем програму” и “нашем обрасцу”!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *