Митал Приједор: Штрајк ЖРС угрожава испоруку жељезне руде

Предузеће “Арселор Митал Приједор” од Жељезница Републике Српске и Владе РС затражиће конкретне потезе уколико штрајк жељезничара доведе у питање сарадњу овог рудника са пословним партнерима – најавио је директор компаније Младен Јелача. "Штрајк у питање доводи нашу дневну испоруку жељезне руде која тренутно износи пет до шест хиљада тона, док губици у жељезарама које […]

субота, јун 4, 2011 / 10:37

Предузеће “Арселор Митал Приједор” од Жељезница Републике Српске и Владе РС затражиће конкретне потезе уколико штрајк жељезничара доведе у питање сарадњу овог рудника са пословним партнерима – најавио је директор компаније Младен Јелача.

"Штрајк у питање доводи нашу дневну испоруку жељезне руде која тренутно износи пет до шест хиљада тона, док губици у жељезарама које ми снабдијевамо могу бити вишеструко већи, дакле милионски", рекао је Јелача новинарима у Приједору.

Он је нагласио да је нови штрајк жељезничара за "Арселор Митал Приједор" још већи проблем од претходног штрајка зато што рудник сада улази у врх производње када су и обавезе према купцима максималне.

"Ми коректно испуњавамо своје обавезе према ЖРС и не би требало да нас доводе у позицију да стварамо губитке, да не испуњавамо планове и да циклус производње стане", истакао је Јелача.

Свих шест синдиката у ЖРС јуче је ступило у штрајк од којег неће одсустати док управа овог јавног предзећа не испуни све елементе из споразума постигнутог 15. фебруара којем је гарант била Влада РС.

Осим неисплаћене три плате и једног топлог оброка у овој години, те регреса за 2009. и 2010. годину, радници траже и утврђивање одговорности за тешко стање у овом јавном предузећу.



0 КОМЕНТАРА

  1. “Арселор Митал Приједор” стварно ће имати проблем са ЖРС. Инфраструктура је катастрофа, ради се само на једном дијелу пруге, и то само колосјек. Штаје са стабилним постројенјима ел. вуче, то се крије, или се не види као дио проблема.:-o:(

  2. Ne brinite, željeznicu RS preuzeo generalni direktor, “stručnjak, poštenjačina”
    možda bi nešto i uradio da je bar nekada trijezan.
    Ni ž neće ostati od željeznice.
    Ajme majko moja šta rade od nas.
    Taj zna samo krasti i ne trijezniti se.Da ga šofer ne odveze na posao ne bi potrefio ni gdje da ode.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *