Марко Шикуљак

Овако ја видим натезања око аутопута

Мала новина гласи да ћете овај коментар моћи послушати, умјесто прочитати. Колега Марко Шикуљак за ИН телевизију седмично опосли један гостујући коментар.

среда, новембар 15, 2017 / 17:46

На тему трасирања аутопута Београд Сарајево коментарисао је 6. новембра, а будући да нема сумње да ће се ова тема хронично понављати, није касно послушати коментар ни сада.



1 КОМЕНТАР

  1. Ни нечији сан муслимана и турака, тзв. зелена трансферзала од Сарајева према Рашкој( дио је пут Вардиште -Српско Сарајево), ни Перкинс из раних радова нису довољни да турци дају кредит.

    Једноставно речено, федерација неће да се задужује за аутопут кроз Републику Српску, Република Српска није солвентна да може гарантовати враћање 200 милиона евра за ту дионицу, а не што треба за изградњу цијеле трасе најмање милијарда евра.

    Слажем се наравно са Марком о питању покретања привреде, да не исцури ово мало народа на Сарајевско-романијској и Горњо-подрињској регији (140.000 хиљада у 14 општина), о томе сам овдје писао октобра 2013 године у колумни под називом “Ко то на истоку Српске неће, или не зна?”

    Није први пут да ово пишем, али не могу да трпим спиновања о аутопутевима,нема од аутопута ништа, поготово од Вардишта према Сарајеву, политичари сад о томе серу због избора и тачка.

    Једино што у наредних пар година Република Српска својим средствима и кредитом може и због моралне обавезе према источном дијелу мора урадити, јесу изградња треће траке преко планинских превоја због растерећења теретног саобраћаја и рјешавања застоја, поготово зими, све да се нормалном саобраћницом повежу Бирч, Сарајевско-романијска и Горњоподрињска регија преко Зворника и Вишеграда, те завршетак магистралног пута према Шћепан Пољу и моста на ушћу Сутјеске према Тјентишту, да се на ту убрзану цесту повеже Херцеговина.

    То све кошта пола новца уложеног на изградњу аутопута Бања Лука- Прњавор.

    Не знам зашто ово пишем,народ не воли истину,значи, каква корист, осим да политикантима дам идеју да почну у кампањи срати о убрзању магистралних путева на истоку?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *