Кустурица и Но Смокинг оркестра Бањој Луци, поново

”Емир Кустурица енд но смокинг оркестра” отвориће концертом на Кастелу овогодишњи фестивал медија „Медиафест“, који ће бити одржан се од 9. до 12. јуна у Бањој Луци на више локација. Фестивал ће се два дана и три ноћи одржавати на бањолучкој тврђави Кастел, Крупи на Врбасу и најатрактивнијим локацијама Врбаса, а организатор фестивала је компанија […]

петак, мај 6, 2011 / 13:12

”Емир Кустурица енд но смокинг оркестра” отвориће концертом на Кастелу овогодишњи фестивал медија „Медиафест“, који ће бити одржан се од 9. до 12. јуна у Бањој Луци на више локација.

Фестивал ће се два дана и три ноћи одржавати на бањолучкој тврђави Кастел, Крупи на Врбасу и најатрактивнијим локацијама Врбаса, а организатор фестивала је компанија „Метромедиа“ из Бање Луке.

Директорица фестивала Милена Ђекић, истиче да су у односу на прошлу годину знатно обогатили овогодишњи фестивал на свим пољима.

-У 72 сата почастићемо наше госте прегрштом узбудљивих и актуелних предавања, дебата и радионица, адреналинским такмичењима, музичким спектаклима, партијима и незаобилазном “Ноћи рекламождера”. Угостићемо Емира Кустурицу енд но смокинг оркестра, који ће подићи завјесу фестивала те једног од најпознатијих свјетских дизајнера Карима Рашида. Дио нашег фестивала биће и Џонатан Груберт, Иван Станковић, Владимир Решнер, Даниел Екерман, Денис Латин, Ведран Струкар, Оливера Ковачевић, Гордана Суша, Драган Маринковић Маца, Влатка Покос и други – рекла је Ђекићева.

Новина овогодишњег фестивала је и Талент колонија – креативне радионице и једнодневна предавања, која су намијењена младим талентима из области маркетинга и медија. Основни циљ “Талент колоније” је да се средњошколцима и студентима помогне у њиховој професионалној оријентацији и да им се омогући стицање одређених практичних знања.

Предсједник Организационог одбора фестивала Горан Ћорић каже да се створио тренд нових медија.

Данас нема много времена за размјену искустава због чега смо и жељели да током фестивала обучимо људе у медијима који раде у вријеме кризе. Циљ “Медиафеста” је стварање добре атмосфере и позитивне енергије, упознавање са новим трендовима, размјена искуства, знања и успостављање контаката уз незаборавно дружење – изјавио је Ћорић.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *