Конкурс за пословни инкубатор

Иновациони центар Бањалука данас је расписао јавни конкурс за пријем 17 нових корисника пословног инкубатора овог центра у којем би своје иновативне и предузетнички оријентисане идеје будући станари овога центра у будућности требало да спроведу у дјело. Менаџер пословног инкубатора Владимир Ћорда је рекао да ће конкурс бити отворен до 15. јула и да на […]

среда, јун 1, 2011 / 13:29

Иновациони центар Бањалука данас је расписао јавни конкурс за пријем 17 нових корисника пословног инкубатора овог центра у којем би своје иновативне и предузетнички оријентисане идеје будући станари овога центра у будућности требало да спроведу у дјело.

Менаџер пословног инкубатора Владимир Ћорда је рекао да ће конкурс бити отворен до 15. јула и да на њега могу да се пријаве сви грађани Републике Српске старији од 18 година, мотивисани и одлучни у намјери да комерцијализују предузетничку идеју засновану на принципима иновативности, знања, способности раста, стварања нове вриједности и услова за запошљавање.

"На конкурс могу да се пријаве и младе компаније које већ послују, а желе да унаприједе своје знање и истаживачки тимови са универзитета", истакао је Ћорда на конференцији за новинаре.

Он је рекао да пословне идеје морају да имају иновативност, заснованост на знању, потенцијал за раст са капацитетом за стварање нових радних мјеста, тржишну оријетнисаност са потенцијалом за ширење посла на међународном нивоу, економску и финансијску изводљивост.

Према његовим ријечима, сада у пословном инкубатору послује пет фирми и то три из области информатичке технологије, једна фирма је из области обновљивих извора енергије, једна из филмске индустрије, а један тим који још није спровео своју идеју у дјело је из области медицине.

Пословни инкубатор представља један од три активна одјељења Иновационог центра Бањалука који својим клијентима помаже у развоју пословних идеја и стварању нових радних мјеста обезбјеђујући подстицајну средину за развој предузетништва и учење, приступ менторима и инвеститорима као и видљивост на тржишту.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *