Јутјуб постаје конкуренција кабловским мрежама
Компанија Алфабет у наредних неколико мјесеци покренуће на ЈуТјубу услугу која ће нудити директан пренос садржаја 40 водећих америчких телевизијских мрежа и кабловска програма, најавила је извршна директорка ЈуТјуба Сузан Војцицки.
Компанија Алфабет у наредних неколико мјесеци покренуће на ЈуТјубу услугу која ће нудити директан пренос садржаја 40 водећих америчких телевизијских мрежа и кабловска програма, најавила је извршна директорка ЈуТјуба Сузан Војцицки.
Нова услуга зваће се ЈуТјуб ТВ и коштаће 35 долара мјесечно за шест корисничких налога, рекла је Војцицки.
У понуди ће бити више од 40 телевизијских мрежа, укључујући ЕСПН компаније Волт Дизни, као и оригиналне ЈуТјуб продукције, које ауторски потписују претплатници платформе ЈуТјуб Ред Ориџиналс.
Тиме ће ЈуТјуб ући у конкуренцију са сличним услугама компанијама Диш Нетворк Корп (Слинг ТВ), АТ&Т (ДирекТВ) и Сони Корп (ПлејСтејшн Вуе), усмјереним на привлачење гледалаца који су одустали од традиционалних телевизијских пакета или их никада нису ни имали.