Ју тјуб: Имамо милијарду корисника, хвала паметним телефонима

Веб сајт за приказивање видео снимака “Ју тјуб” саопштио је да је број његових редовних корисника премашио милијарду и да је томе допринијела све већа употреба паметних телефона. Популарност “Ју тјуба” доноси значајан профит “Гуглу” кроз продају рекламног простора на страницама овог видео сервиса. “Ју тјуб” је покренут 2005. године, а “Гугл” га је купио […]

четвртак, март 21, 2013 / 12:11

Веб сајт за приказивање видео снимака “Ју тјуб” саопштио је да је број његових редовних корисника премашио милијарду и да је томе допринијела све већа употреба паметних телефона.

Популарност “Ју тјуба” доноси значајан профит “Гуглу” кроз продају рекламног простора на страницама овог видео сервиса.

“Ју тјуб” је покренут 2005. године, а “Гугл” га је купио наредне године за 1,76 милијарди долара. У то вријеме, веб сајт је имао 30 до 40 милиона корисника.

Са милијарду редовних корисника сваког мјесеца, овај сервис постао је конкурент “Фејсбуку”, највећој друштвеној мрежи на интернету. “Фејсбук” је достигао границу од милијарду корисника у октобру, пренио је Би-Би-Си.

“Скоро свака друга особа на интернету посјећује `Ју тјуб`”, саопштила је ова компанија и указала на велики пословни потенцијал толиког броја посјетилаца.

Компанија је нагласила да 100 водећих свјетских робних марки у избору магазина “Адвертајзинг ејџ” воде кампање преко “Ју тјуба”.

Овај сервис покренула су у Калифорнији двојица бивших радника веб сајта за новчане трансакције “Пејпал”.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *