ХРТ укида рекламе у филмовима и серијама

ХРТ од 1. јануара 2013. године више неће прекидати игране филмове и серије рекламним порукама, иако по закону то сме једном за вријеме трајања филма, казао је Горан Радман, главни уредник куће на данашњој сједници Програмског вијећа. Радман је додао и како реклама неће бити без обзира што је то важан елемент у приходима. До […]

уторак, децембар 11, 2012 / 20:42

ХРТ од 1. јануара 2013. године више неће прекидати игране филмове и серије рекламним порукама, иако по закону то сме једном за вријеме трајања филма, казао је Горан Радман, главни уредник куће на данашњој сједници Програмског вијећа.

Радман је додао и како реклама неће бити без обзира што је то важан елемент у приходима.

До прије неколико година ХРТ-ов приход од маркетинга износио је 340 милиона куна (око 45 милиона евра), у 2011. бројка се зауставила на 157 милиона (20,8 мил. ЕУР), 2012. закључиће са око 140 милиона куна (18,5 мил. ЕУР) док је план за 2013. годину 111 милиона (14,7 мил. ЕУР).

Укидањем реклама у серијама и филмовима и раскидањем уговора с АГБ Нилсеном, компанијом која једина у Хрватској пружа услугу мјерења гледаности, ХРТ је одлучио да направи заокрет код оглашавања.

Тако се догодине огласни простор неће продавати на основу гледаности емисија већ по секунди. Због тога се претпоставља да ће ХРТ изгубити одређени дио оглашивача. Раскидањем уговора с АГБ-ом ХРТ планира да уштеди око шест милиона куна (око 800.000 евра), док би губитак због укидања реклама, како Т-портал незванично сазнаје, у серијама и филмовима требало да износи између три и пет милиона куна.
 



0 КОМЕНТАРА

  1. Већ дуго немају рекламе у филмовима, јако, јако ријетко да се деси. А у току серија, да, али сасвим кратко и до два прекида.
    Људи су по квалитету поодмакли од свих у регији…
    Увијек ме чудило да други не знају да гледају и једноставно уче како бити водитељ, уредник и сл.
    Ех…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *