Епл кажњен због варања италијанских потрошача

Италијанска агенција за заштиту потрошача казнила је компанију Епл са 900.000 евра, јер корисници нису били обавијештени да по куповини уређаја имају право на двогодишњу техничку подршку. Агенција је саопштила да је Епл умјесто тога, признавао стандардну једногодишњу гаранцију за своје производе, пренио је ББЦ. У саопштењу се наводи да су купци због тога морали […]

четвртак, децембар 29, 2011 / 08:35

Италијанска агенција за заштиту потрошача казнила је компанију Епл са 900.000 евра, јер корисници нису били обавијештени да по куповини уређаја имају право на двогодишњу техничку подршку.

Агенција је саопштила да је Епл умјесто тога, признавао стандардну једногодишњу гаранцију за своје производе, пренио је ББЦ.

У саопштењу се наводи да су купци због тога морали додатно да плаћају компанији Епл за техничку подршку, која се дјелимично преклапала са бесплатном гаранцијом.

Агенција наводи да је компанија кажњена са 400.000 евра, јер на свом сајту или на продајним мјестима није указала на дужину важења гарантног листа како је прописано у италијанском закону о заштити потрошача. Још 500.000 евра компанија ће морати да плати, јер је купцима нуђено да плате за додатну техничку подршку.

Епл ће у року од 90 дана морати да објави јасне информације о правима потрошача на свом сајту и да допуни двогодишњу гаранцију на техничке уређаје.

Из компаније Епл није било званичних коментара.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *