Блиц Нет: Руски канали су ту, укинут је само Раша тудеј?

Фронтал сазнаје да је ипак укинут само канал на енглеском језику Раша тудеј, а да Блиц Нет није укинуо РТР Планету и Русија 24. Прошле недеље су нове власти у Украјини почеле са искључивањем руских ТВ канала у Западној и Централној Украјини, а исте мјере је спровео у Бањој Луци и словеначки оператер Блиц Нет […]

уторак, март 4, 2014 / 15:54

Фронтал сазнаје да је ипак укинут само канал на енглеском језику Раша тудеј, а да Блиц Нет није укинуо РТР Планету и Русија 24.

Прошле недеље су нове власти у Украјини почеле са искључивањем руских ТВ канала у Западној и Централној Украјини, а исте мјере је спровео у Бањој Луци и словеначки оператер Блиц Нет који је у власништву Телекома Словеније, јавио је јуче Восток.РС.

Восток је, како каже, из представништва руских ТВ канала, добио потврду информације о томе да је оператер Блиц Нет (Телеком Словенија) са своје мреже у Републици Српској, уклонио 3 руска ТВ канала: РТ, РТР Планета и Русија 24. Оператер наводно није обавијестио представништво нити кориснике о уклањању поменутих руских ТВ канала. На питање, да ли ово укидање руских канала има везе са најновијом ситуацијом у Украјини, представништво није дало коментар.

„Право сваког кабловског оператера је да одређује које канале ће да уврсти у свој садржај, а право сваког корисника је да изабере оператера по свом избору. Корисници Блиц Нет који су ускраћени за руске програме, исте могу да прате путем других оператера“, наводе у представништву руских ТВ канала.

 

 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *