АВИЈАТИЧАР (AVIATOR)

Романсирани документарац. Циклични срцедраплук који почиње Хјузовом мајком, постаје јасан тек на крају. Не што се мати опет јавља, него што је редитељ Скорцезе. Мартин је себи очигледно дао задатак, да посљедње редитељске дане проведе протежирајући Ди Каприја, и правећи филмске прилоге за америчку историју. Који су и више него на граници кича. Чвркнути насљедник […]

среда, септембар 14, 2011 / 05:11

Романсирани документарац. Циклични срцедраплук који почиње Хјузовом мајком, постаје јасан тек на крају. Не што се мати опет јавља, него што је редитељ Скорцезе.

Мартин је себи очигледно дао задатак, да посљедње редитељске дане проведе протежирајући Ди Каприја, и правећи филмске прилоге за америчку историју. Који су и више него на граници кича.

Чвркнути насљедник великог богатства, на свој први филм (Анђели пакла), троши четири милиона $. Болесно уредан. Микрофобичан до мјере, да не дохвата кваке у заходу. Прави авионе, филмове, и води ТВА (ТWА). Антимонополску авиокомпанију.

У току рата, прима 56 милиона $ од Владе САД, да испоручи највећи хидроавион на свијету. И један шпијунски, са којим се срушио; и зарадио преко 70% тијела под опекотинама. Женио Одри Хепбурн, мувао Аву Гарднер. Ако су вам ове цртице занимљиве – гледајте.

Лијепо приказано, како огромно оптерећење и велике визије; могу довести до капије оностраног. Највеће је проклетство када се хоће све, и то све – одједном. Хјуз је баш такав. Истовремено док је правио авионе, бактао се са цензорским одборима.

Неки од нас, нажалост, са аутоцензуром.

 

(Редитељ: Мартин Скорцезе; Улоге: Леонардо ДиКаприо, Кејт Бланшет, Кејт Бекинсејл)



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *