Абсолут вотка, лансирала серију за геј популацију

Перно Ришар је лансирао је лимитарно издање Абсолут вотке у САД, намијењено геј популацији, у склопу обиљежавања 40. годишњице Стоунвол немира. „Абсолут прајд" је препознатљива по дизајну са дугиним бојама, симболом геј прајд параде. Биће доступна у малопродајним трговинама од овог мјесеца, саопштено је из компаније Перно Ришар, власника бренда Абсолут. Произвођача вотке, која је […]

уторак, април 7, 2009 / 10:54

Перно Ришар је лансирао је лимитарно издање Абсолут вотке у САД, намијењено геј популацији, у склопу обиљежавања 40. годишњице Стоунвол немира.

„Абсолут прајд" је препознатљива по дизајну са дугиним бојама, симболом геј прајд параде. Биће доступна у малопродајним трговинама од овог мјесеца, саопштено је из компаније Перно Ришар, власника бренда Абсолут. Произвођача вотке, која је од шведске постала француска, у неизвјесној трци са америчким улагачима.

„Уз многобројна спонзорства лезбејских, гаy, бисексуалних и трансвеститских заговарачких група и ЛГБТ-темастких огласа, Абсолут је један од наших највећих савезника унутар заједнице", истакао је Нил Ђулијано, предсједник организације ГЛААД (организација која се бори и заговара права за хомосексуалну популацију).

„Ове године ГЛААД слави 20. годишњицу партнерства са Абсолут-ом, што је директно финансирало нашу иницијативу заговарања у медијима, и омогућило нам да промијенимо срца и умове помоћу животних прича ЛГБТ људи", додао је Ђулијано.

Етикета лимитираног издања између осталог наводи: „Буди поносан на оно што јеси и дозволи правим бојама да заблистају. Абсолут конзумирају поносни људи од 1879."



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *