За оне који желе бити популарни на Фејсбуку

Ево резултата недавног Фесјбуковг истраживања о начинима на који људи пишу и реагују на нове прилоге. Све што треба да урадите јесте да пишете дуже прилоге, разговарате о музици и спорту, не будете прекомјерно емоционални, не причате о својој породици, не обраћате пажњу на вријеме и не користите превише ријеч „ти“. ФБ је анализирао коришћење […]

понедељак, јануар 3, 2011 / 11:29

Ево резултата недавног Фесјбуковг истраживања о начинима на који људи пишу и реагују на нове прилоге.

Све што треба да урадите јесте да пишете дуже прилоге, разговарате о музици и спорту, не будете прекомјерно емоционални, не причате о својој породици, не обраћате пажњу на вријеме и не користите превише ријеч „ти“.

ФБ је анализирао коришћење ријечи у око милион прилога корисника са енглеског говорног подручја. Представници друштвене мреже су изјавили да су све информације које би могле да открију идентитет корисника уклоњене прије него што су прилози анализирани, као и да чланови ФБ тима нису читали ваше статусе у сврху ове студије.

Када су статуси постали „анонимни“, ријечи су организоване у 68 категорија на основу програма за анализу текста Лингуистиц Инкјури анд Ворд каунт (ЛИWЦ) аутора Џејмса Пенебејкера и Марте Френсис. Неке од категорија из ове студије укључују глаголе у прошлом времену, приједлоге, религију и позитивна осјећања.

Ево неких резултата студије:

Љути омладинци – Млађи корисници ФБ представљају бијесну гомилу која врло радо употребљава безобразне ријечи. Више изражавају своја негативна осјећања од старијих, више псују, и много чешће користе личне заменице, попут „ја“.

Старији корисници ФБ- Пишу дуже прилоге, чешће причају о другима и често своје ријечи зачињавају с приједлозима (ка, у, на) и члановима (мисли се на чланове из енглеског језика).

Ранораниоци – Испоставило се да већина корисника ФБ спада у оне коју ујутру посјећују ту друштвену мрежу. Прилози са позитивним осјећањима обично су постављани ујутру, а како би дан одмицао постајали су све негативнији. То значи да корисници ФБ– бар они који говоре енглески – почињу дан у добром расположењу, а док дан протиче и опада ефекат кафе, постају све више деморалисани.

Тајна веб дневника – ФБ студија је потврдила оно што власници веб дневника и компанија Фокс њуз знају већ годинама: негативни коментари појачавају мрежну активност. Наравно, корисници ће вјероватно чешће притиснути тастер „Свиђа ми се“ код позитивних коментара.

Али ФБ је сазнао да негативност увијек привлачи кориснике јер су суморни увијек имали више коментара од оних позитивних.

Мања је вјероватноћа да ће људи коментарисати прилоге који се односе на сан.

Такође, потврђено је да је најбоље избјегавати религиозне теме, као и да када се борите с несаницом никада нећете наићи на будног пријатеља.



Оставите одговор