Вијести се продају боље, први пут од 2008. вијести

Америчка медијска групација "Томсон Ројтерс" пријавила је јуче да су приходи компаније порасли 1,1 одсто на 3,1 милијарду долара и да је први пут од 2008. године порасла продаја вијести и информација. Са друге стране, нето добит компаније смањена је 15 одсто на 231 милион долара у поређењу са 271 милион долара из истог периода […]

субота, новембар 1, 2014 / 12:15

Америчка медијска групација "Томсон Ројтерс" пријавила је јуче да су приходи компаније порасли 1,1 одсто на 3,1 милијарду долара и да је први пут од 2008. године порасла продаја вијести и информација.

Са друге стране, нето добит компаније смањена је 15 одсто на 231 милион долара у поређењу са 271 милион долара из истог периода лани, као посљедица виших пореских трошкова и валутних колебања, јавила је њујоршка агенција Блумберг.

„Охрабрени смо бољим замајцем продаје и очекујемо да ће раст прихода убрзати у првој половини 2015. године“, изјавио је аналитичар компаније „РБЦ Кепитал маркетс“, Дру Мекрејнолдс.

Док су приходи у одјељењу за финансијске информације пали за два одсто, компанија је указала да је нето продаја порасла у свим регионима, по први пут откако је канадска компанија Томсон 2008. године купила новинску агенцију Ројтерс групу.

Извршни директор Џим Смит поручио је да компанија очекује још боље резултате у 2015. години, потврђујући истовремено прогнозу прихода за ову годину од 12,7 милијарди долара, што је на нивоу прошлогодишњих.



Оставите одговор