Ванеса Меј одушевила Београдску арену

Славна виолинисткиња Ванеса Меј, која осваја публику широм свијета извођењем јединственог и занимљивог споја класике и рок музике, наступила је синоћ у Београдској арени у пратњи свог рок бенда и српских гудача из оркестра "Метаморфозис". Некада позната као „чудо од дјетета“, а сада атрактивна и енергична умјетница, чије наступе прате наслови попут „Џими Хендрикс на […]

понедељак, фебруар 28, 2011 / 11:09

Славна виолинисткиња Ванеса Меј, која осваја публику широм свијета извођењем јединственог и занимљивог споја класике и рок музике, наступила је синоћ у Београдској арени у пратњи свог рок бенда и српских гудача из оркестра "Метаморфозис".

Некада позната као „чудо од дјетета“, а сада атрактивна и енергична умјетница, чије наступе прате наслови попут „Џими Хендрикс на виолини“, „Олуја на свјетској турнеји“, „Сирена жица“, „Рок суперстар на виолини“, први пут се представила београдској публици која је поздравила дугим аплаузом.

У интимнијој атмосфери преуређеног простора Београдске арене, неколико хиљада гледалаца имало је ријетку прилику да ужива у савршеном складу рока и класичне музике – гудача са једне стране, електричне гитаре, бубњева, клавијатура, перкусија са друге.

Меј је музичке границе помјерила са 16 година, када је објавила свој први поп албум „Виолин Плаyер“, не само формирајући неуобичајен микс класичног, поп, џез и техно звука, већ и својим сценским изгледом.

Ова харизматична умјетница београдску публику је поздравила на српском са „добро вече“ и захвалила на позиву.

„Велико је задовољство бити овде по први пут. Топлина са којом сте ме дочекали довољна је да будем срећна што сам дошла у Србију“, истакла је шармантна 32-годишња виолинисткиња пореклом из Сингапура.

Она је захвалила посјетиоцима на стрпљењу првих пола сата, колико је каснио концерт због техничких проблема.

Након динамичног увода и чувене мелодије „Сторм“ са њеног истоименог албума, инспирисана Вивалдијевом композицијом „Четири годишња доба“, Меј је успорила и окренула се романтичнијим композицијама.

Убрзо је класичну виолину замијенила електричном, а доминацију сценом преузео је рок бенд, да би се након паузе репертоар углавном ослањао на класичну музику, уз примјесе звука електричне гитаре, перкусија и клавијатура, а виртуозност младе виолинисткиње је дошла до највећег изражаја.

Енергична Меј је све вријеме шетала сценом, свирала клечећи или сједећи на ивици бине, а као што је на почетку најавила, представила је публици различите музичке стилове и „прошетала“ кроз више земаља, па се поред, на пример, композиција Вангелиса и Маркса Бруха, нашао и латино ритам.

За крај, на одушевљење публике, извела је „Токату и фугу“ Јохана Сабастијана Баха, у свом специфичном аранжману. Ријеч је о њеном првом синглу из 1995. године, захваљујући коме је пропутовала свијет и показала да виолина може да се уклопи у модерну музику.

Аплауз није престао док се Меј није вратила на бис.



Оставите одговор