Тома Десанка Mаксимовић Николић: Тражим помиловање

Председник Србије Томислав Николић извинио се за злочине које су појединци починили над Бошњацима у име Србије и српског народа, затражио "помиловање за Србију” због злочина у Сребреници и најавио посету Сребреници. Све што се дешавало на простору бивше Југославије имало је карактеристике геноцида, рекао је Николић и као пример навео протјеривање српског становништва из […]

четвртак, април 25, 2013 / 15:30

Председник Србије Томислав Николић извинио се за злочине које су појединци починили над Бошњацима у име Србије и српског народа, затражио "помиловање за Србију” због злочина у Сребреници и најавио посету Сребреници.

Све што се дешавало на простору бивше Југославије имало је карактеристике геноцида, рекао је Николић и као пример навео протјеривање српског становништва из Републике Хрватске током акције „Олуја”.

Николић се, у интервјуу БХ телевизији који ће бити емитован 7. маја, а чије изводе је та телевизија објавила на Ју тјубу, извинио за злочине које су појединци починили над Бошњацима у име Србије и српског народа.

Упитан о злочину у Сребреници у јулу 1995. године, Николић је приметио да се „геноцид мора доказати”.

„Клечим због тога, ево клечим и тражим помиловање за Србију због злочина који је извршен у Сребреници. Извињавам се за злочине које је у име наше државе и нашег народа учинио било који појединац”, навео је Николић.

На констатацију да Сребреница ипак има посебну тежину због 8.000 убијених, Николић је најавио да ће посетити Сребреницу и поклонити се жртвама злочина.



Оставите одговор

Тома Десанка Mаксимовић Николић: Тражим помиловање

Предсједник Србије, Томислав Николић рекао је да му је жао због свих злочина почињених над Бошњацима, као и да ће доћи у Сребреницу.

четвртак, април 25, 2013 / 14:19

Предсједник Србије, Томислав Николић рекао је да му је жао због свих злочина почињених над Бошњацима, као и да ће доћи у Сребреницу. Continue reading "Тома Десанка Mаксимовић Николић: Тражим помиловање"



0 КОМЕНТАРА

  1. Па како успут не упита да ли ће ико да се извини због злочина над српским живљем у Мостару ,Зеници,Српском Сарајеву, Сарајеву,Братунцу,Српском Броду, Казанима,Коњицу,Брадини, Сијековцу,Завидовићима,Горажду…..и извињавам се осталим које нисам поменула !

  2. Аух..каква Брантовска патетика, извини се ти Томча у своје име коме хоћеш, а ако планираш посјећивати Сребреницу и прогласити злочином све што се десило само 1995. онда узми наше српске сребреничке жртве,а било их је поприлично и то око 3600, е тим породицама жртава онда нек Србија исплаћује одштету, пошто том твојом тврдњом ти њих стављаш ван закона као људе, а као Срби побијени су од руке оних којима се клањаш. Требаш онда накнадити штету онима према којима су је нанијели они исти од којих ти сад тражиш опрост!?
    Логично!

  3. partizan, 25.04.2013. 11:20:34

    Немој зајеба, ко је то од нас ћутао о злочинима над Србима? Ми нисмо, али хаг и њихов концепт једностране кривице није давао ни промил шансе да се о томе било шта каже, на крају то су и документовано ставили Србима на знање, криминалном ослобађајућом пресудом за Насера, и то са образложењем да је неспорно да је његова војска чинила злочине по и око Србренице над Србима, само ето нису могли да пронађу везу између њега као командатна и његове војске!?:-o

    Разлог заузимања Сребренице су били управо ти злочини 27 дивизије, али најдиректнији кривац за муслиманске жртве је алија изетбеговић, његов (амерички) концепт, неетничког чишћења у ратним операцијама, што је ноторна глупост, кад оружје проради насеља се празне брзином вјетра, без обзира да ли у њима живе Срби или муслимани или и једни и други заједно! Људи бјеже од оружаних сукоба на линијама војних дејстава, јер су ту неминовне жртве!
    Политички преговори су били карта на којој је инсистирало српско руководство Радован Караџић искључиво, на крају крајева и ово свједочење Акашија јасно говори о томе, а да ли ће се муслимани преселити из Србренице и Жепе у Тузлу, па отуда водити преговоре за њихове куће и територију што је сасвим логично ријешење, у односу на оно изетбеговићево нека њих тамо, па ћемо преко њихових леђа тражити неке додатне уступке од Срба!

  4. RS nije proglasila ratno stanje na svojoj teritoriji, šta kukaš a nisi bio u ratu.
    Ni jedna vlast u RS nije mrdnula ćunom povodom ratnih zločina nad Srbima osim u predizborne svrhe it to u posljednje trigodine. A i o tome se priča u RS-u, niko drugi nema pojma. Prošao sam pola svijeta, niko nije čuo za zločine nad Srbima ali su svi čuli o zločinu u Srebrenici. Bošnjaci su to fenomenalno uradili. Sad su počeli opasno pretjerivati, ali može im se…

    Ali Srbi su nebeski narod, isto kao i Inke, Asteci, Maje …

  5. partizan, 25.04.2013. 12:02:48

    Kхм..ово твоје да „нисам био у рату“, не знам шта тиме хочеш да кажеш, ја теби нисам обавезан показивати своје ратно учешће, али само да знаш итекако добро знам сву ту ситуацију око Сребренице, лично сам учествовао у сламању орићеве офанзиве у јануару,фебруару, марту и априлу 1993. све до Моријоновог патента „заштићена УН зона“, тако да одлично знам сво то стање доле и положај свих страна и спаљених српских села од Сребренице све до Дрине. До Скелана ни једна српска кућа није остала читава а ни пола у Скеланима, од Зеленог Јадра, Брезовица, Језера,… па све до Перућца нигдје жиове српске душе није преостало!

    Ако то теби није злочин само зато што „нико није чуо“ за то, ево ни ја нисам чуо за тај наш злочин над муслиманима, и квита смо!

  6. partizan, 25.04.2013. 13:23:31

    А шта то битно мијења проглашено ратно стање, па још у грађанском рату? Сама чињеница да Караџић и РС нису проглашавали некаква фантомска ратна стања, кад је већ земља у рату, показује само да је његова политичка опција била мир, а не неко театрално ратовање политичким одлукама!
    Ко је прогласио ратно стање у Либији или сада у Сирији, а тамо све ври од ратних злочина!? Шта на то имаш рећи? Да је Сирија и Башар криви што не прогласе ратно стање против страних агентура?
    Ма дај не млати, јбт. ако већ хоћеш нешто конструктивно да напишеш, онда умјесто што помињеш Радована, обрати се концепту алије изетбеговића, „нећу да вас измјестим на сигурно на територији под командом арбих-а, јер је то етнићко ћишћење..бла бла, бла..“ то вам је говорио „борац“ против етничког чишћења, избјегавајући мировне преговоре и мировно ријешење које би се заснивало баш о њиховим животима!?

  7. partizan, 25.04.2013. 13:41:59

    Охохо…ма дај, твоје интелектуалне способности се бацају на то да није проглашено ратно стање, па сходно томе немамо се коме желити за ратне злочине? Ок, нема ратног стања, нема ни ратних злочина, све спада на ниво стихијско-појеединачне случајности!

    Зар не? Искључити сваки колективитет, па самим тим и колективно извињавање колективног председника државе!

    Схвати ово добронамјерно, јер немам свој интерес у свему томе, лично оперисан сам од сваког кориштења „сребренице“ у било које сврхе, или оптужбе или изивињења и помирења! Нити ми треба ни једно ни друго!

  8. Надам се да је сада свима све јасно. Од њега и Вучића је на бази шарене лаже зване „борба против криминала“ створен култ личности који им је омогућио да „без по муке“ издају, продају и понизе Србе на Косову и Метохији. Настави ли се и даље са похвалама… само ће да им се олакша посао у односу на нас. Зато молим прије свега медије у Републици Српској, а посебно БН телевизију, да од ове банде у Београду која је толико штете направила за само годину дана више не праве хероје. То може да буде погубно по нас.

    Власт у Српској нипошто не треба да се препире са њима већ на овај ужас да одговоре цивилизовано. Такве је добро држати у близини. Надам се да више нема сумње да је Српска сљедећа на њиховој листи за одстрјел.

    Ево коментара:
    http://www.nspm.rs/hronika/tomislav-nikolic-izvinjavam-se-za-zlocin-u-srebrenici-srbi-iz-rs-su-za-mene-bosanci.html

  9. Uuuu, Tomo crni Tomo. E sad si izvrsio pravo politicko samoubistvo. Prvo sto si svom narodu zabio jos jedan noz u ledja, drugo sto Bakir ispade faca, otisao u Beograd, natrljao vam noseve a vi kako i jeste svi redom beskicmenjaci postadoste meksi cak i od zecijeg repa. Otidji sad u RS ako imas petlju, ali pazi da ne dobijes kamenicu u glavudzu tu glupu. E jebo ti Bakir mater, i ti njemu a ja i tebi i njemu. Nisi imao petlju ni u Beogradu da ga podsjetis na mnoge zlocine koje su njegovi napravili tvom narodu, pa se od tebe i definitivno ne moze ocekivati da odes u Sarajevo pa mu natrljas nos. Tomo zavrsio si svoje sto se nas tice.

  10. anja banja luka, 25.04.2013. 17:08:57

    Ма нису проблем нама Томо и Вучић, је л’ ти то видиш неку другу политичку опцију или снагу која би урадила другачије? Не, нема је и ово што се потписало у Бриселу и даље огромна већина у Србији подржава, шта то говори? Да би жути били бољи? Ма дај, имали су шансу и они, па шта су урадили? А с друге стране Србији је са жутарама било сваким даном све горе и горе, они нису хапсили каишаре и тајкуне, ови бар то раде! Ко је бранио жутарама да то ураде? Па нису!
    Кога то ти видиш у Србији умјесто ове Србије!?
    Шта је то руководство РС прагматичније и доследније основним српским принципима и интересима? Ништа, десет пута су гори од овдје пљуваног Томе и Вучића. Неко ко спрема продају рудника угља страном „угледном инвеститору“ да би од тог угља он правио ел. енергију коју ће продавати за свој профит, док ће наше термоелектране угасити производњу, е па ти људи никако баш никако не могу бити добри, а камоли бољи од неког!

  11. Upravo sam odgledao kompletan intervju. Bio sam iznendjen ovim fragmentima koji su se pojavili iz intervjua juce i danas. Sada kad sam sve vidio mogu sa sigurnoscu da kazem da su tendenciozno izvucene recenice iz konteksta. Da ne prepricavam, molim ove kriticare (a i ja sam bio na ivici kritike na osnovu isjecaka) da pogledaju kompletan intervju.

  12. Одавно је све јасно онима који желе да им буде јасно. Осовина Николић-Вучић-Дачић дошла је, тачније доведена је, на власт да деструише и оне ситне остатке државе Србије и србства.Морам признати да сам једно вријеме био у великој заблуди вјерујући да ће се смјеном Тадићеве власти незаустављиви пад и симанути пут Србије промијенити. И промијенио се, али на горе. Оно што Тадић и његови трабанти нису уништили и руинирали, јер евидентно нису имали довољно храбрости за завршни ударац, Томини пулени руше без икаквих скрупула. Александар Вучић и Ивица Дачић, главни извршиоци разбијања Србије јуришају да закуцају последњи ексер у ковчег некада храбре, поносне и достојанствене земље.Као да им је и то мало сада се за шаку мрвица из руке својих господара обрушавају и на Републику Српску. Дачић изјави ничим питан и изазван да сада у питање долазе Дејтонски споразум и Република Српска а Тома казанџија каже да смо ми за њега свакако само Босанци. Треба ли ишта више рећи?! Аферим ти Србијо.

  13. profesor, 25.04.2013. 20:39:34

    Potpisujem;
    Daleko od toga da branim grobara iz razloga sto u najmanju ruku(zasada)ne vidim tu sposobnog covjeka koji moze da odgovori danasnjim izazovima i da nas predstavlja na pravi nacin.
    Medjutim,isjeceni snimci i vadjenja rijeci iz konteksta,svakako su djelo Sarajstanske providne kuhinje,cije ofanzivne pokusajcice smo imali priliku da vidimo u poskednje vrijeme(koordinisani napadi na Srpske vladike,kao i na Srpske predstavnike).

    Nikolic se jeste izvinjavao za zlocine,koji su pocinjeni u ime “Srbije“ ali je uporno ponavljao da je genocid kategorija koja treba da se dokaze.

    Ovi jalovi pokusaji razjedinjavanja crkve i vaskolikog jedinstva nijesu opasni trenutno jer svako normalan kad hladne glave razmisli uvidjece da se radi o raznim podmetanjima ali treba imati u vidu pojavu odredjenih struja i placenickih struktura u samom Srpskom narodu,koji slicne tendencije podrzavaju i potpiruju.
    Zato u pamet se braco.

  14. Niks,
    sta lupas, kakav 21 vijek. Pa zasto i Bosnjaci i Hrvatska ne krenu tako u 21 vijek pa se ne izvinu Srbima za ucinjena zla, nego oni i dalje orkestrirano guraju zlocine pod tepih, a od nas se ocekuje da se posipamo pepelom zbog Srebrenice oko koje istina pogotovo u zadnje vrijeme sve vise isplivava. Dovoljno je cuti sta kazu Ibran Mustafic i Hakija Meholjic, ali ne, nego i dalje svi drze glave u pijesku kao nojevi a od Srba se ocekuje da se izvinjavaju.
    Mozda bi mi Srbi svi kolektivno trebali da se izvinemo Anti Pavelicu sto smo se prije vise vjekova naselili na ove prostore, pa on jadnik nije imao druge pa nas malo prorijedio, nije on to htio nego smo mi sami krivi, trebali smo se naseliti na Mars pa mu ne bi smetali. E bas smo zli ljudi…

  15. Profesore, i ja sam gledao inervju. U pravu si ali i nisi. Zasto ovo kazem. Pa stvar je vrlo jednostavna, dok on „kleci i moli za oprostaj“ za nesto sa cim on nema veze dotle Bosnjaci likuju i dobijaju jos jedno lazno uvjerenje da su oni bili ispravni a mi losi. Kako god nam nabijaju na nos izvjestaj komisije koji je potpisao izdajnik Cavic, tako ce nam sad nabijati na nos i Tomu.

  16. Нажалост, опет видим покушаје правдања ових стравичних потеза. Ништа није извучено из контекста. Николић Томислав је јасно и гласно рекао двије убитачне ствари за које заслужује сваку осуду.

    Не могу да објашњавам зашто баш сада и у овом тренутку се Сребреница извлачи из нафталина и зашто је Ештонова неки дан била тамо и зашто је Николић Томислав у свом говору пред УН рекао нешто слично и зашто се баш сада извињавао, у овом тренутку. Поушајте сами да направите паралелу и да претпоставите даљи ток догађаја.

    Елепе, слажем се. Ово је најгора власт коју су Срби имали у историји. Њихова опасност је и у томе што неки још не могу да препознају колико су опасни. Изгледа да чекају да и њих утопе у неке нове институције па да постану свјесни и увиде гдје ово све води.

    Морам да критикујем и БН ТВ која је бранила дотичног и покушавала да скрене са теме причом „али, али рекао је и ово и ово“. Понављам, изрекао је двије опасне ствари и не заслужује никакво оправдање. Правдати истог је опасно. Не знам да ли то долази из захвалности због посјете телевизији након избора па се из тога рађа неки сервилан однос или је нешто друго у питању… , али је дегутантно и понижавајуће и опасно у сваком случају.

  17. Покрет ‘ПРЕОКРЕТ’ је био последња шанса да се Србија извуче из блата. Сада имамо ситуацију да неурачунљиви људи на свој начин тумаче и спроводе програм ‘ПРЕПОРОДА’. Резултат је катастрофа. Потпишеш све, не добијеш ништа. КАТАСТРОФА.

  18. Izjava je takva kakva je,dok si u opoziciji sve ti je dozvoljeno,e sad kad si na vlasti odgovornost za svaku izgovorenu riječ je ogromna.
    Što se tiče zločina,nikada mi neće biti jasno šta rade sudovi u Republici Srpskoj,zašto sud u Bratuncu nije vodio postupak protiv orića,zašto sud u Foči nije vodio postupak protiv onih koji su izvršili zločin u Jošanici,zašto ostali sudovi nisu vodili postupkE ????

  19. Како је горе био један добар коментар: „..даш цигану власт, он прво свога ћаћу закоље.“ Е, тиме је све речено. Искрено, овај Николић ми никада није био симпатичан. Не волим овакве Гробаре. Још мање волим овакве водитеље.А, људске глупости мрзим. Е, ово је једна од највећих.

  20. anja banja luka, 26.04.2013. 00:22:10

    Ања, док је додика и његове власти титулу најгоре српске власти у историји од њих не може преузети нико, тако да можеш бити спокојна, какав год је Томча шумадинац, шумадинска јајара, никад не може бити гори од додика крајишке јајаре, ако је Томча поменуо да би клечао, додик је давно одклечао и гласно узвикнуо пред истим тим БХ-а телевизијама, да је у Сребреници био геноцид!?

    То што је Томча рекао за нас да смо босанци, није ништа апсурдно, свако од нас сад да дође у питому Шумадију међу стварно фин дио српског народа, 99% њих ће рећи да си „босанац“, шта је ту спорно?
    Да ли се ми требамо одрећи своје старе српске Босне земље српских краљева Котроманића, Томашевића, Косача,…?
    ја не!

  21. rammstein, 26.04.2013. 09:25:50

    “…99% њих ће рећи да си „босанац“, шта је ту спорно?“

    Што се мене тиче ништа није спорно.
    Спорно је то што то ти сада говориш, а знаш добро да је баш политика Радована Караџића учинила све да се Србима у БиХ огади ‘босанство’. Од промјене назива градова, избацивање дијела крштеног имена из назива Српска република Босна и Херцеговина итд.итд.

    И сад се ти нашао да паметујеш!

  22. Za čitanje i uživanje 🙂

    Prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić poručio je da pre nego što izađe i pobedi na izborima, Srpska pravoslavna crkva neće voditi politiku Srbije. On je istovremeno istakao da Vlada Srbije može da padne, ali da ne može da padne odluka iz Brisela, jer je to jedina odluka koja donosi budućnost Srbiji

    “Što se tiče stava SPC, šta god da kažem ići će protiv nas. Ali, imam jednu rečenicu – mi se ne mešamo u to šta SPC radi i misli, ali čitajući saopštenje Sinoda SPC bio sam veoma razočaran, jer sadrži političke kvalifikacije koje su neistinite”, rekao je Vučić na konferenciji za novinare. On je kritikovao stav SPC da tačka 14 briselskog sporazuma znači priznanje nezavisnosti Kosova.

    “To je tačka koja je prepisana iz nekoliko akata koje smo do sada imali. To je potpuno besmislena rečenica koju su oni nazvali krunskim dokazom da smo priznali Kosovo. Nemojte da izmišljate gospodo, jer oni koji su učestvovali u pisanju tih tekstova su to potpisivali mnogo godina pre toga”, rekao je Vučić.

    „U ovoj zemlji možete i vi da vladate, nemam ništa protiv da gospodin Amfilofije izađe na izbore i pobedi, ali pre nego što se to desi neće voditi politiku ove zemlje”, poručio je vicepremijer.

  23. Хорозушта ти си вјечито ван теме и ван контекста, какве везе има измјена имена града 1992. са тематиком?

    Република Српска Босна и Херцеговина је било прво именовање РС, касније је само скраћено ради конкретности, да се не би стварала забуна код међународног фактора!
    др Радован Караџић је био доктор за таква питања, најбоља перцепција стварности је била заступљена код њега, зато је и имао константне успјехе на међународним преговорима, од Кутиљера до Дејтона!

  24. partizan, 26.04.2013. 09:36:20

    Па уживај.
    Споран је споразум у непостојећој тачки, тј. усменом обећању расмусен-кетринсен да шиптарска војска не смије на Север! То је најсопрније, јер усмено обећање је из искуства знамо безброј пута прекршено, чак и писмено, као што је радио онда гњида од холбрука!

  25. partizan, 26.04.2013. 10:14:03

    Кхм…како да не, а кад је Радовић позивао попаљену руљу испред Бајракли џамије „немојте децо“, исти Вучић је био негдје иза те масе, а сад би он да прозива тог честитог старца за вођење државе и народа!? Није му ово требало, потпуно непромишљена изјава!

  26. У своме животу нисам до сада видио некоректнију и надменију новинарку, која је дословице исљеђивала Његову Екселенцију, Предсједника Републике Србије. Доказао им је свима културу политичког и људског понашања, прије свега надменој новинарки, а поготово господи Комшићу и Изетбеговићу, који не престају слинити о некаквом геноциду у БиХ. Послије ове искрене изјаве Његове Екселенције, господина Томислава Николића ( а не како каже наметљива новинарка НиколиЧа ), готово сам сигура да без истинског рада и пожртвовања БиХ политичара нема напредка у боље сутра, јер су све своје знање и умијеће усмјерили ка пљачки сопствени грађана, и гнусним лажима оптуживајући СРБЕ. Новинарка се сва упљувала до ушију исљеђивајући свог саговорника, гдје се нити једног тренутка није осврнула на звјерска убиства СРБА од стране муслиманских џелата, већ је само слинула о Сребреници, гдје је доказано да су приказали далеко већи број погинулих, гдје су сахрањивали у Сребреници и особе које су умрле природном смрћу, као и муслимане који су изгинули у међумуслиманском сукобу, те особе које су изгинуле далеко од Сребренице. Као вјерник желим да кажем, да ми је жао сваке жртве, без обзира на вјеру или вјерску припадност, али ово гнусно и надмено лагање бошњачких политичара нигдје не води, већ само иде у корист њиховом богаћењу и одржавању на политичкој сцени.

  27. Јахач, Професор, уз сво дужно поштовање- чикам вас да „извучете из контекста“ неко жаљење или извињење (у директном, индиректном, извученом- каквом било облику..) за било који злочин (доказани) над Србима- од стране било којег хрватског или муслиманског високодужноскника! 😉 Да не кажем „клечање“..

    Није Гробар ретардиран да несвјесно даје изјаве које неко у Сарајеву или Вашингтону, или Хагу, може злоупотријебити „извлачењем из контекста“. Ако се ОВАКВА БЛАМАЖА (клечање?!) може „извадити из контекста“ – онда је контекст фундаментално лош! Гробар – као и досадашњи српски вождови- ради искључиво у интересу властитог рачуна на Кајманима 😉

  28. rammstein, 26.04.2013. 10:06:31

    “Хорозушта ти си вјечито ван теме и ван контекста, какве везе има измјена имена града 1992. са тематиком?“

    Тематика је да ли смо ми Босанци или не. Политика Радована Караџића је гадила босанство Србима. Мијењање имена градовима је био најдрастичнији примјер тога.

    То су чињенице, а твоје копрцање последњих дана већ изазива сажаљење код свих фронталоваца. Чак и код мене. Нешто ми те жао. Шест година шириш визију, а на крају спаднеш да се препиреш је ли већи Србин Тома или Чанак, Чеда оли Вучић.
    Сама чињеница да сам те својим коментарима дотјерао да се о томе расправља требала би у теби изазвати унутрашње преиспитивање ставова. Знам да ниси хитлеровац, то ти је само била одбрана од мојих аргумената који су те ударали у чело, а твој романијски (кркански) понос ти није дозвољавао да прихватиш и најочигледније чињенице.

    Видим код тебе промјену у следећем твом коментару: “Кхм…како да не, а кад је Радовић позивао попаљену руљу испред Бајракли џамије „немојте децо“, исти Вучић је био негдје иза те масе, а сад би он да прозива тог честитог старца за вођење државе и народа!?“

    Добар ти је овај коментар. Видиш да вриједи ставити прст на чело.

  29. Симо П. Ороз, 26.04.2013. 14:35:32

    Хех..хорозуша, па ти за сво ово вријеме писанија овдје ниси убиједио ни једног јединог коментатора у своје ставове и да се бар неко у нечем сложио са тобом! Према томе..псстттт!

    Радован је ставио те градове у оквир РС и зашто би их другачије звао него по Српској и то баш у то вријеме кад је било потребно да се нагласи чије је шта, а не да се неком огади босанство које није ни постојало тада, ако се сјећаш сви су били југословени! Па према томе, стави ти прст на чело, али ни то не помаже, што више ти као размишљаш то све горе и горе пишеш!

  30. Kalabalak, 26.04.2013. 12:16:03
    Ma sve u svemu slazem se.Ne osporavam ja,niti idem u detalje sta je ko rekao pa da sad otvaramo polemiku od sumraka do svitanja.
    Ovakve izjave ne samo da nijesu primjerene nego su i opasne.Sad,dali Nikolicu neko suflira sta ce da izjavi i time izazove novi rat..ne bih ulazio takodje.

    Samo sam htio da ukazem da svaka informacija moze da se protumaci u pozitivnijem ili negativnijem svjetlu,zavisno od,recimo dijela neke recenice koji se(primjera radi)stavi u naslov nekog novinskog clanka.Osim toga,upadanje u rijec one voditeljke i to jednim od najtezis govora mrznje u poslednjih nekoliko godina,takodje nije primjereno,kao ni pisanje nekih rezimskih medija u Sarajstanu,kao i onih inostranih u Srbiji.
    Ja nijesam recimo vidio da je covjek rekao da priznaje genocid u Srebrenici ali da je govorio o zlocinima kojih je sigurno bilo,jeste.

    Sasvim je drugo pitanje sto se takav humani stav zloupotrebljava i sto recimo Bakir nije u stanju da prizna zlocine i genocidno ponasanje trupa tzv.Arbih i uopste negativnu politiku Muslimanskog ratnog rukovodstva koja je ,ispostavilo se,bila genocidnog i samodestruktivnog karaktera,kako prema Srbima,tako i prema samim Muslimanima.

    Mislim da takvo ponasanje sustinski samo govori o njima.
    Da ponovim;i dalje ne pravdam nepormisljene izjave jer kao covjek moze da pogrijesi ali kao odgovorni predstavnik Srpskog naroda,treba voditi racuna sta ce da izjavi,pogotovo kad se radi o ovako osjetljivim pitanjima.

  31. Симо П. Ороз, 26.04.2013. 14:35:32

    Хорозуша, теби мали мозак спор ко инфузија, а великог и немаш па зато имаш очајну перцепцију догађаја!

    Није то моја промјена, него сам и тада био са истим ставом, да је сулудо због проглашења Косова државом, поред наше неспособне ДОС-ове државе, палити Јусуфспахићеву џамију, то је као пуцањ у властите ноге, јер је маса исламских земаља које су одбиле да признају такво Косово, а ти им за узврат палиш џамију у БГ и то још Јусуфспахићеву космополитског имама!?

    Па ако се сјећаш, тад су двојац Томча и Вучко били код Шешељевих радикала, па су своју кампању почели управо испред Јусуфспахићеве џамије, поклонивши му некакве рачунаре и опрему у знак протеста против неспособног досовог режима, који је довео до таквих нежељених ексцеса!

  32. Ко не схвата која је капитална добит држави направљена хапшењем каишара мишковића и других, тај нек се не бави уопште политиком!

    Вучићу капа доле за тај потез, кад би неко код нас имао муда да ухапси додика и станковића и овом народу овдје би свануло!

  33. То је чиста патетика, шта би било кад би било и шта ће бити ако буде, али свако разуман зна, кад се у држави зацари безакоње као што га је жути режим створио, хиљаде предузетника ће избјегавати плаћање обавеза и пореза, показујући прстом у мишковића и остале каишаре, кад ухапсите њих онда дођите код мене за наплату!
    Е сад кад је то расчишћено, сад се и у привреди отворио маневарски простор државним институцијама. Привреда може да крене у опоравак!

Оставите одговор