ШИРОМ ЗАТВОРЕНИХ ОЧИЈУ (EYES WIDE SHUT)

Двоструко злокобан. Као посљедњи филм Стенлија Кјубрика, и као брачно саучествовање Кидманове и Круза (с њиховом усвојеном дјецом). Брак је завршио као и Стенли.


ПАНЦИРНО ЗРНО (FULL METAL JACKET)

Збори се о Вијетнаму, али никако се не смије упасти у замку, да је ово космополитско-хуманистичко остварење. Само је покушао рат пренијети документарно, и великим дијелом успио.

БАРИ ЛИНДОН (BARRY LYNDON)

Комичним падом у двобоју, пружа погрешан утисак да ће бити смијешан. У првом дијелу он заиста има надреалну атмосферу. Пуну хумора црне, и нешто веселијих боја. Затим се испоставља, да је то продукцијски амбициозан покушај, да се дочара прошлост из нешто другачијег угла. Мало поспрдног и циничног.


ШИРОМ ЗАТВОРЕНИХ ОЧИЈУ (EYES WIDE SHUT)

Двоструко злокобан. Као посљедњи филм Стенлија Кјубрика, и као брачно саучествовање Кидманове и Круза (с њиховом усвојеном дјецом). Брак је завршио као и Стенли.


ПАНЦИРНО ЗРНО (FULL METAL JACKET)

Збори се о Вијетнаму, али никако се не смије упасти у замку, да је ово космополитско-хуманистичко остварење. Само је покушао рат пренијети документарно, и великим дијелом успио.



БАРИ ЛИНДОН (BARRY LYNDON)

Комичним падом у двобоју, пружа погрешан утисак да ће бити смијешан. У првом дијелу он заиста има надреалну атмосферу. Пуну хумора црне, и нешто веселијих боја. Затим се испоставља, да је то продукцијски амбициозан покушај, да се дочара прошлост из нешто другачијег угла. Мало поспрдног и циничног.