Формула 3 на 3 или Свако има своју ТВ

У представљању лица која се кандидују да заступају муслимански плебс у Предсједништву БиХ, дошло је до комично-гротескне ситуације, да су тројица била на ФТВ1, а друга тројица на ФТВ2 (БХТ).


Смијењен Управни одбор ФТВ

Федерални медији преносе да је смјена УО РТВ ФБиХ услиједила због тога што је појединим члановима одбора истекао мандат, али и због бројних незаконских одлука које је донио бивши УО.

Maреко индекс: У марту се највише гледала БН ТВ

Према истраживању агенције Мареко индекс, најгледанија телевизија у Републици Српској у мјесецу марту је БН ТВ из Бијељине, РТРС је на другом мјесту, Пинк БХ на трећем, АТВ на четвртом, ФТВ, ОБН, и БХТ на посљедња три мјеста, тим редослиједом.


Јеринић: Познато је да СДП утиче на рад ФТВ-а

Предсједник Удружења новинара Републике Српске Драган Јеринић изјавио је да је већ неколико година позната чињеница да Социјадемократска партија /СДП/ БиХ утиче на уређивачку политику Федералне телевизије /ФТВ/, али да је то и доказано снимком, који се појавио на интернет порталима, на којем лидер СДП-а Златко Лагумџија говори новинару те телевизије како да направи причу […]


РАК: Нема мржње, ФТВ је само критиковала

Регулаторна агенција за комуникације БиХ одбила је приговор Удружења новинара РС за ширење етничке, националне и расне мржње у прилозима у Дневнику и Специјалу 60 минута Федералне телевизије, емитованим 9. јануара ове године, на дан обиљежавања 20 година РС.


Удружење новинара РС поднијело кривичну пријаву против уредника и новинара ФТВ

Удружење новинара Републике Српске поднијело је данас Окружном тужилаштву у Бањалуци кривичну пријаву против четири уредника и два новинара Федералне телевизије због ширења националне, вјерске и расне мржње у програму ове медијске куће.


Дамир Калетовић ослобођен оптужби

Бањoлучки основни суд изрекао је данас ослобађајућу пресуду уреднику Федералне ТВ Дамиру Калетовићу, којег је оптужница теретила да је у службеној канцеларији тадашњег омбдусмена за људска права Витомира Поповића, упркос одбијању интервјуа, без најаве саговорнику, снимио њихов неслужбени разговор, а затим га злоупотријебио.


Формула 3 на 3 или Свако има своју ТВ

У представљању лица која се кандидују да заступају муслимански плебс у Предсједништву БиХ, дошло је до комично-гротескне ситуације, да су тројица била на ФТВ1, а друга тројица на ФТВ2 (БХТ).


Смијењен Управни одбор ФТВ

Федерални медији преносе да је смјена УО РТВ ФБиХ услиједила због тога што је појединим члановима одбора истекао мандат, али и због бројних незаконских одлука које је донио бивши УО.


Maреко индекс: У марту се највише гледала БН ТВ

Према истраживању агенције Мареко индекс, најгледанија телевизија у Републици Српској у мјесецу марту је БН ТВ из Бијељине, РТРС је на другом мјесту, Пинк БХ на трећем, АТВ на четвртом, ФТВ, ОБН, и БХТ на посљедња три мјеста, тим редослиједом.


Јеринић: Познато је да СДП утиче на рад ФТВ-а

Предсједник Удружења новинара Републике Српске Драган Јеринић изјавио је да је већ неколико година позната чињеница да Социјадемократска партија /СДП/ БиХ утиче на уређивачку политику Федералне телевизије /ФТВ/, али да је то и доказано снимком, који се појавио на интернет порталима, на којем лидер СДП-а Златко Лагумџија говори новинару те телевизије како да направи причу […]


РАК: Нема мржње, ФТВ је само критиковала

Регулаторна агенција за комуникације БиХ одбила је приговор Удружења новинара РС за ширење етничке, националне и расне мржње у прилозима у Дневнику и Специјалу 60 минута Федералне телевизије, емитованим 9. јануара ове године, на дан обиљежавања 20 година РС.


Удружење новинара РС поднијело кривичну пријаву против уредника и новинара ФТВ

Удружење новинара Републике Српске поднијело је данас Окружном тужилаштву у Бањалуци кривичну пријаву против четири уредника и два новинара Федералне телевизије због ширења националне, вјерске и расне мржње у програму ове медијске куће.


Дамир Калетовић ослобођен оптужби

Бањoлучки основни суд изрекао је данас ослобађајућу пресуду уреднику Федералне ТВ Дамиру Калетовићу, којег је оптужница теретила да је у службеној канцеларији тадашњег омбдусмена за људска права Витомира Поповића, упркос одбијању интервјуа, без најаве саговорнику, снимио њихов неслужбени разговор, а затим га злоупотријебио.