Манија лажних анкета: Кад треба, може и преко 100%

У складу са препорукама Савјета Европе, медији су приликом објављивања резултата истраживања дужни објавити следеће елементе: Назив организације која је наручила истраживање, назив агенције која је спровела истраживање и метод који користи, узорак и могућа одступања, те датум спровођења истраживања. И ово треба понављати до хипнозе, будући да су већина истраживања бруталне манипулације и потпуне измишљотине.



Манија лажних анкета: Кад треба, може и преко 100%

У складу са препорукама Савјета Европе, медији су приликом објављивања резултата истраживања дужни објавити следеће елементе: Назив организације која је наручила истраживање, назив агенције која је спровела истраживање и метод који користи, узорак и могућа одступања, те датум спровођења истраживања. И ово треба понављати до хипнозе, будући да су већина истраживања бруталне манипулације и потпуне измишљотине.