Сваке седме новине дигиталне
Скоро сваке седме дневне новине које се читају у САД су у дигиталном облику, а читаоци их прегледају на својим мобилним телефонима и таблетним компјутерима, показују резултати нове анализе. Према подацима агенције за индустријске анализе АБЦ, у шест мјесеци до 31. марта 14,2 одсто новина читано је у дигиталној форми, што је знанто више него […]
Скоро сваке седме дневне новине које се читају у САД су у дигиталном облику, а читаоци их прегледају на својим мобилним телефонима и таблетним компјутерима, показују резултати нове анализе.
Према подацима агенције за индустријске анализе АБЦ, у шест мјесеци до 31. марта 14,2 одсто новина читано је у дигиталној форми, што је знанто више него прошлогодишњих 8,66 одсто.
У извјештају се наводи да дигиталну форму "Њујорк тамјса" прати 807.026 читалаца, а штампано издање 779.731.
"Вол стрит џурнал" је и даље најчитанији дневни лист у САД, са просјечном дневном дигиталном и штампаном циркулацијом од 2,11 милиона читалаца. Више од 500.000 људи чита дигитално издање овог листа.
Лист "Ју-Ес-Еј" је други по броју читалаца са 1,8 милиона, укључујући 115.000 онлајн читалаца. Слиједи "Њујорк тајмс", а четврти је "Лос Анђелес тајмс" са укупно 616.575 читалаца, од којих га 100.221 прати путем интернета.
"Њујорк тајмс" и даље је први по тиражу недјељног издања, са нешто више од два милиона читалаца, од којих га преко 737.000 прати путем интернета.