Стаматовић: Златиборска гондола је 11 пута јефтинија од београдске напредњачке!

Како је могуће да је за изградњу београдске гондоле, дужине само један километар, унапред утврђена вредност од чак 1,8 милијарди динара, од тога, за неверовати, из државног буџета Србије (!) опредељено чак 1,2 милијарди динара, пита први човјек Чајетине.

уторак, октобар 23, 2018 / 21:52

Град Београд ће издвојити тек трећину вредности, иако још увек не постоји ни идејни пројекат за њену градњу, а за сада је издата само локацијска дозвола која, иначе, и није основ за издавање грађевинске дозволе – пита Милан Стаматовић, председник Општине Чајетина, истичући да ово није пример уређеног система већ најбоља илустрација непоштовања закона и малверзација у режији актуелне власти која, бранећи своје политичке позиције и пословне „комбинације“, брутално, без икаквих доказа, води прљаву кампању против руководства Општине Чајетина и пројекта златиборске гондоле.

– Није тачно да је, што сада тврде из Владе Србије, за београдску гондолу издата само „информација о локацији“ и да се још не зна цена, јер су 1. октобра, градоначелник Београда, један министар у Влади Србије и директор ЈП „Скијалишта Србије“, већ потписали споразум о реализацији овог пројект, а том приликом саопштили и цену, дужину и трасу будуће београдске гондоле, па чак и цену карте за превоз. Када је у питању напредњачки пројекат, онда није важно ни то што километар трасе кошта 15 милиона евра, за разлику од златиборских девет километара који су, значи, 11 пута јефтинији; ни да ли је испоштована процедура, јер се све експресним поступком може решити у ходу, па једни представници режима потписују уговор, најављују грандиозни пројекат, његову цену, почетак и завршетак радова, док други откривају јавности да цену још увек није могуће одредити пошто нису ни завршени пројекти који ће тек дефинисати начин рада – каже Стаматовић, додајући да, за разлику од напредњачке београдске гондоле, “Голд гондола“ на Златибору се гради у складу са законом, поштујући све прописане процедуре и одлуке, и при томе је највећа здрава, несубвенционисана инфраструктурна инвестиција у српском туризму, за коју је, искључиво из локалног буџета, издвојено 13 милиона евра, без икакве државне помоћи, иако је свима јасно да ће она донети вишеструки економски з



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *