Смањен профит Гугла упркос великим приходима

Нето профит америчког интернет гиганта Гугла смањен је у протеклом кварталу на годишњем нивоу, упркос томе што су приходи компаније значајно порасли. Нето профит Гугла је у трећем тромјесечју пао за пет одсто у односу на исти период лани, односно на 2,8 милијарди долара, док су приходи порасли за 20 одсто на 16,5 милијарди долара, […]

петак, октобар 17, 2014 / 13:23

Нето профит америчког интернет гиганта Гугла смањен је у протеклом кварталу на годишњем нивоу, упркос томе што су приходи компаније значајно порасли.

Нето профит Гугла је у трећем тромјесечју пао за пет одсто у односу на исти период лани, односно на 2,8 милијарди долара, док су приходи порасли за 20 одсто на 16,5 милијарди долара, пренијела је агенција Франс прес.

Трошкови тог технолошког гиганта су такође у том периоду порасли, предвођени трошковима од 2,4 милијарде долара који су отишли на Гуглове центре за податке.

Према оцјенама финансијског директора Гугла, Патрика Пичета, компанија је и у овом кварталу забиљежила снажно пословање, док су виши трошкови били посљедица агресивног ангажовања нових 3.000 запослених, чиме је укупан број радника у Гуглу порастао на 55.000.

„Настављамо да привлачимо и ангажујемо најталентованије са универзитета широм свијета“, изјавио је Пичет.

Међутим, иако је Гугл неспорни лидер у сектору онлајн оглашавања, ова компанија је у овом тренутку суочена са новим изазовима и ривалима попут друштвене мреже Фејсбук.

Наиме, према подацима истраживачке компаније еМаркетер, Гугл би ове године требало да благо повећа свој удио на тржишту онлајн оглашавања на 32,4 одсто, док ће Фејсбук заузети удио од осам одсто. Међутим, на америчком тржишту, Гуглов удио на тржишту се већ постепено смањује.



Оставите одговор