Шеровање битније од претраживања

Истраживање које је спровео Пју Реисрч Центер, засновано на подацима до којих је дошла аналитичка компанија Нилсен, у првих девет мјесеци претходне године, показало је да посјетиоци информативних сајтова све више долазе са Фејсбука. Иако је Гугл са својом претрагом и даље на првом мјесту, испитивање које је обухватило 25 најпопуларнијих сајтова у Америци, говори […]

уторак, мај 10, 2011 / 08:38

Истраживање које је спровео Пју Реисрч Центер, засновано на подацима до којих је дошла аналитичка компанија Нилсен, у првих девет мјесеци претходне године, показало је да посјетиоци информативних сајтова све више долазе са Фејсбука.

Иако је Гугл са својом претрагом и даље на првом мјесту, испитивање које је обухватило 25 најпопуларнијих сајтова у Америци, говори да око 40 процената људи не читају вијести директним доласком на поменуте сајтове, већ са других страна.

Гугл претрага, са око 30 посто, и Гугл Њуз и даље предњаче, али је раст Фејсбука, као мјеста одакле долазе посетиоци, велики.

Највише посјетилаца са Фејсбука, међу овим сајтовима, имао је Хафингтон Пост, са око 8 посто. Међутим, о тренду доласка са друштвеним мрежа уопште, не може се још увијек говорити, јер се Твитер једва појављује као извор саобраћаја који долази ка сајтовима са вијестима, са мање од 1 посто.

Гугл и Фејсбук су се, наводи се у овом истраживању, поставили као противници, и они су заправо сва потпуно различита начина на која можете сурфовати интернетом.

"Ако је тражење вијести било најважније достигнуће прошле деценије, дијељење вијести може бити једно од најважнијих у деценији која је пред нама", један је од закључака спроведеног истраживања.

Међу сајтовима који су обухваћени истраживањем налазе се Тхе Неw Yорк Тајмс, Вашингтон Пост, УСА Туdеј, Вол Стрит Журнал, Лос Анђелес Тајмс и Чикаго Трибјун. 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *