Сатница јавних расправа за буџет Бање Луке

Јавна расправа о Нацрту буџета града Бања Лука за 2012. годину биће одржана у периоду од 11.11. до 21.11.2011. године. Организација и одржавање јавних расправа треба да обезбиједи размјену информација између представника Града Бања Лука и грађана, мјесних заједница, удружења грађана и других организација које дјелују на подручју града, о планираним активностима локалне управе за […]

четвртак, новембар 10, 2011 / 14:32

Јавна расправа о Нацрту буџета града Бања Лука за 2012. годину биће одржана у периоду од 11.11. до 21.11.2011. године.

Организација и одржавање јавних расправа треба да обезбиједи размјену информација
између представника Града Бања Лука и грађана, мјесних заједница, удружења грађана и
других организација које дјелују на подручју града, о планираним активностима локалне
управе за 2012. годину, а у циљу што ефикаснијег и бржег рјешавања проблема од
заједничког интереса на територији града.

1. ЈКУ „Бански двор – Културни центар“ 11.11.2011. 16:30 часова

2. Крупа на Врбасу, објекат ОШ „Војислав Илић“ 12.11.2011. 12:00

3. Пискавица, објекат Друштвеног дома 12.11.2011.15:00

4. Лазарево, објекат ОШ „Борислав Станковић“, ул. З. Огњеног Вука 13.11.2011.године 12:00

5. Спортска дворана „Обилићево“ – кино сала 14.11.2011. 16:30



0 КОМЕНТАРА

  1. Tек данас смо обавјештени о терминима јавних расправа, а грађани су обавјештени искључиво преко званичног сајта града Бања Лука и биће оглас у Гласу Српске, кога чита јако мали број људи. Ове године су одлучили да јавни позиви преко плаката нису потребни, а ми не смијемо, јер су увели казне за плакатирање. Речено нам је да лично обавјештавамо људе.

    Грађани треба да схвате колико је ово битно, да дођу и сами се изборе за своја права, а не да чекају.

    ПОЗИВАМ СВЕ СТАНОВНИКЕ СТАРЧЕВИЦЕ, ОБИЛИЋЕВА, АДЕ, ЧЕСМЕ, БОРИКА И ВРБАЊЕ да дођу у понедјељак, 14.11.2011. у кино салу дворане Обилићево и подрже нас у борби за приоритете у нашим мјесним заједницама!

    http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=273148186062328

    Овдје имате нацрт буџета за 2012. годину: http://www2.banjaluka.rs.ba/static/uploads/novembar_2011/NACRT_BUDZETA_2012.pdf

    НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ДРУГИ РЈЕШАВАЈУ ВАШЕ ПРОБЛЕМЕ ДОК ВИ СЈЕДИТЕ КУЋИ. ИЗАЂИТЕ И БОРИТЕ СЕ! ИЗАЂИТЕ РАДИ СВОЈЕ ДЈЕЦЕ!

  2. Мени је ово поприлично нејасно, ништа ја не разумијем у ове табелице, зашто нису дали оквирна објашњења везано за ставке у буџету нпр. ова ставка уређење јавних површина не знам шта подразумјевају под уређењем јавних површина јел’ то шишање траве, поправљање испуцалих бетонских плоча парку, трговима, тротоарима? Није ми ни јасна ставка расходи за стручне услуге, шта подразумјева се под овим? Такође ми није јасно материјал за посебне намјене и РЕЖИЈСКИ материјал? Непоменути расходи???

    На први поглед ове ставке ми дјелују као циљано убачене да се могу отуђивати паре. Ово је толико лоше исписано, замуљано, закукуљено да те бог драги сачува!

  3. buddha, 10.11.2011. 17:43:32

    Па јеси ли видио како РАСХОДЕ ПО ОСНОВУ ЗАКУПА у 2012. повећавају са 388.750,00 на 527.510,00 КМ. Није им доста онолика зграда ГУ, па изнајмљују од ГП Крајина поред старе аутобуске станице још неколико спратова. Ни мени није јасно шта су РАСХОДИ ЗА РЕЖИЈСКИ МАТЕРИЈАЛ, као ни РАСХОДИ ЗА ТЕКУЋЕ ОДРЖАВАЊЕ, који износе 6.277.630,00 КМ.

    Тек је занимљива ставка РАСХОДИ ЗА СТРУЧНЕ УСЛУГЕ који расту са 4.498.470,00 на чак 5.211.980,00, и то у години кад нас чека економска катаклизма, ако се неко не смилује па им да кредите да преживе још неко вријеме.

    Ако знамо да једно кошење траве у парку Младен стојановић кошта око 20.000 КМ, онда нас не чуди да се на ОДРЖАВАЊЕ ЈАВНИХ ПОВРШИНА И ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ троши 13.258.580,00 КМ.

    ИЗДАЦИ ЗА ИЗГРАДЊУ И ПРИБАВЉАЊЕ ЗГРАДА И ОБЈ. износе 17.456.400,00, али ми такође није јасно шта ће се то конкретно градити и да ли је то за мјесне заједнице или …,док за ИНВЕСТИЦИОНО ОДРЖАВАЊЕ, РЕКОНСТРУКЦИЈУ И АДАПТАЦИЈУ ЗГРАДА И ОБЈЕКАТА се издваја 7.262.300,00 КМ у односу на 10.367.930,00 КМ 2011. године. Колико знам, укинули су по милион КМ за ФАСАДЕ ЗГРАДА И ЛИФТОВЕ заједницама етажних власника (инсистираћу да се то врати, јер је тужно гледати зграде са старим фасадама).

    ИЗДВАЈАЊА ЗА НАБАВКУ ПОСТРОЈЕЊА И ОПРЕМЕ драстично падају са 4.088.310,00 на 1.557.830,00 КМ у 2012. години. Не знам каква су то постројења и опрема потребни, уколико не купују дизалице грађевинским предузећима с којима „пословно сарађују“ или косилице онима што шишају траву за 10 КМ по квадрату (неко би је попасао за тај новац).

    Не знам зашто одвајају расходе за разне камате од главнице ИЗДАТАКА ЗА ОТПЛАТУ ДУГОВА,који износе 8.560.000,00 КМ (ваљда подијељено изгледа умањено). Како се сад задужују општине, за неколико година ћемо овдје моћи додати још једну нулу испред зареза.

  4. drazen78bl, 10.11.2011. 18:30:40 [18816]

    Мени се чини да је неколико тих фантомских расхода циљано предвиђено за изборну кампању. Не могу да разумијем ставке:

    – стручне услуге (то значи да у општини раде НЕСТРУЧНИ људи, и ми њих као такве ПЛЋАМО?)

    – режијски материјал (како год да размислим једини логичан одговор је да су у питању СИЈАЛИЦЕ за уличну расвјету)

    Дефинитвно ово су ставке које су намјењене за финансирање предизборне кампање!

Оставите одговор