Рајко Васић: Политиком наши гробови – наша земља, Бакир ће изгубити земљу

Подржавам Бакира под његовим барјаком гдје су српски гробови, ту је српска земља. Али и саосјећам у проблемима које ће он и муслимани имати због тортуре и самотортуре том идеологијом.  Мада за њега само учтиво, јер се одукатио и, у завршници, ЈМС. У великом интервјуу сарајевским Џенанима, Данима, Синба Кир важно изјављује Никад се неће […]

недеља, март 30, 2014 / 10:59

Подржавам Бакира под његовим барјаком гдје су српски гробови, ту је српска земља. Али и саосјећам у проблемима које ће он и муслимани имати због тортуре и самотортуре том идеологијом. 

Мада за њега само учтиво, јер се одукатио и, у завршници, ЈМС.

У великом интервјуу сарајевским Џенанима, Данима, Синба Кир важно изјављује Никад се неће створити услови да се Сребреница, Томашица, Мањача, Кератерм и још пет стотина масовних гробница… одвоји од Босне и Херцеговине.
Одмах сам препознао Шешеља. Мада нисам препознао Бакира у Хагу. За тамо је био његов отац.

Подржавам Бакира јер то о Српским Гробовима најлакши је пут распада и разиласка.

Ако хоћеш нешто да изгубиш, само то прогласи својом Светом Земљом.

Унесрећење босанскохерцеговачких муслимана почело је оног тренутка када је у главама њиховог вјерског, културног и политичког вођства, националног никад нису ни имали, часовник стао на Отоманском Вакту.

Тај часовник је био заустављен и у глави Бабе Му Алије.
Бабо је, зна Син, за БиХ жртвовао Мир.

Бабо је, Алија Изетбеговић, званични, легитимни и самоовлаштени геометар гробница муслимана о којима говори Син.

Мада не знам да постоје гробнице на Мањачи. То Бакиру треба као стратешка тачка контроле над Бањалуком.

Кад у главама вођства једног народа, једне велике компактне вјерске групе, свеједно, часовник стане, закашњело и ретроактивно, у неком другом времену, судба народна није извјесна.

Зато би се, због добрих људи муслимана, обичних и напаћених зачуђеника и преживљеника историје, која се овдје зајебавала са свим па и са њима, Бакир и други Бакири, требало обазривије да односе према колективитету којег су једном већ унесрећили.

Јер ово што говори Бакир јесте отворени позив на рат. У који неће он ићи, ни његови. Него, поново, они из гробница које је Алија Изетбеговић исколчио.

Тај однос према свијету и вијеку, Босфорски Однос, поповања с висина и прописивања Јавних Хоџиних Записа, велико је, у ствари, градилиште Муслиманског Аутизма.

Јер, опште поповање, шта ко смије радити, шта ко смије мислити, шта ко смије рећи, као у случају Бандића, затвара муслимане у тешке тврђаве колективних свјесних и подсвјесних комплекса који ће негдје, у будућности, само кад се намјести, повући, као црне рупе, њихову судбину у ништављење.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ma šta očekivati od ludaka koji studente u svom gradu naziva kopiladima, kakvo će taj čovjek imati mišljenje o pripadnicima drugih nacija i kultura?
    Zanimljivo je da je za Frontal njegovo mišljenje relevantno.
    Valjda se mora pokazati da se drži patriotske linije da se ne bi opet moralo zvati Karganovića i moliti da ih skine sa spiska državnih neprijatelja.

  2. Било би стварно фино када би Рајкан једном објаснио у чему је разлика између Бакира Изетбеговића и Милорада Додика???
    Мени су они исти, обадвојица лажу или паламуде свој народ, зависно са које се позиције чита…

    Било би фино када би Рајкан написао, зашто је то Миле бољи политичар од Бакира???

  3. „Мада не знам да постоје гробнице на Мањачи. То Бакиру треба као стратешка тачка контроле над Бањалуком.“

    Masovna grobnica na Manjači
    NEZAVISNE NOVINE, Z.Č, 24/05/2007
    Ekspertni tim za traženje nestalih lica Federacije BiH da nas je u bli zi ni sela Stricici na planini Manjaci pronašao masovnu grobnicu za ko ju se pretpostavlja da krije 12 tijela.

    Onome ko pusti da mu Rajko Vasić tumači istinu,
    Rajko Vasić će i da jebe djecu u zdrav mozak.

    Ali, neka, ostaće za budućnost zabilježeno ko i kada i gdje je prenosio tekstove i laži čovjeka koji je banjalučku djecu nazivao kopiladima.

    Čestitke redakcijo

  4. Мени је зачуђујуће да се муслимани или Бошњаци никад нису обрушили на лик и дјело Бакировог оца Алију Изетбеговића чији их је авантуризам прескупо коштао, али га ипак не разапињу ни приближно оним затуцаним Србима који би ношени мржњом према Караџићу из Бањалуке ишли пјешице до Пала да се обрачунају са ратним руководством РС-а иако им је прва крајишка општина под туђом контролом ту испред носа, тридесетак километара. У такве спада и аутор овог текста. Да би нешто препочели од Бошњачко-муслиманског „чувања историје“, новопечени револуционари „чувари РС“ на исти начин чувају сад оне који су РС одвели у економску пропаст, Додик и СНСД.

Оставите одговор