Представљена прва калијум-јонска батерија: Иновација без скупих метала

Истраживачки тим Груп1 из Тексаса развио је иновативну калијум-јонску цилиндричну батерију. Ова иновација доноси велике предности, укључујући ослобађање од кобалта, никла, бакра и литијума. Ови скупи материјали, који су често присутни у батеријама које напајају електрична возила и друге уређаје, обично зависе од сложених страних ланаца снабдијевања. Груп1 рекламира своју технологију као супериорну у односу […]

петак, септембар 27, 2024 / 16:52

Истраживачки тим Груп1 из Тексаса развио је иновативну калијум-јонску цилиндричну батерију. Ова иновација доноси велике предности, укључујући ослобађање од кобалта, никла, бакра и литијума. Ови скупи материјали, који су често присутни у батеријама које напајају електрична возила и друге уређаје, обично зависе од сложених страних ланаца снабдијевања.

Груп1 рекламира своју технологију као супериорну у односу на надолазеће литијум-гвожђе-фосфатне и натријум-јонске батерије. Предности верзије на бази калијума укључују побољшану сигурност и већу енергетску густину, према информацијама са званичног сајта Груп1.

– Узбуђени смо што представљамо прву 18650 калијум-јонску батерију на свијету – изјавио је Александер Жиро, извршни директор компаније Груп1 из Остина. У извјештају је даље објашњено да је "18650 форм фактор најраспрострањенији и најдизајниранији формат ћелија."

Лидери ове компаније представили су своје откриће током конференције *Након литијум-јона" Посјетиоци су сазнали како је Груп1 развио батерију од малих коин-сел пакета до цилиндричног типа, који је најчешћи у већини електронских уређаја, према објављеном извјештају.

Катода од калијума има велики капацитет

Кључна компонента ове технологије је главни производ компаније, Кристонит. То је катода од калијума и "Прусијанске бијеле”, супстанце која има ниску цијену и висок теоријски капацитет у батеријама. Ипак, овај извјештај такође помиње изазове са перформансама овог материјала.

Међутим, тим из Груп1 је увјерен у своју способност да превазиђе ове изазове.

– Ова иновација представља године посвећеног истраживања и развоја производа – рекао је Жиро у извјештају.

Остале компоненте батерије укључују графитне аноде, сепараторе и електролит направљен од "компоненти набављених са тржишта, наводи Груп1. Када батерија функционише, јони се крећу између аноде и катоде кроз супстанцу која се зове електролит.

Дијелови за калијумску батерију компаније Груп1 "омогућавају супериоран животни вијек и изванредне способности пражњења… Такође помаже у смањењу притиска на ланац снабдијевања и подржава домаћу производњу кључне батеријске технологије", стоји у саопштењу.

Стручњаци на сајту компаније наводе да виде ову батерију као потенцијал за напајање електричних возила, али и као кључно рјешење за складиштење енергије, што је потребно за чување обновљиве енергије за каснију употребу. Складиштењем енергије из сунца, таласа и вјетра можемо смањити количину загађујућих гасова који доспевају у атмосферу. Груп1 има за циљ да обезбиједи потребну батеријску подршку како би све то функционисало, пише Кулдаун (TheCooldown).

– Дистрибуцијом узорака нашим партнерима и произвођачима ћелија, постављамо темеље за широку примјену ове трансформативне технологије- рекао је Жиро.



Оставите одговор