Олимпијада 2014. у Сочију

Вријеме зимске Олимпијаде 2014. у Сочију се ближи. Преносе са спортских арена гледаће милиони телевизијских гледалаца. Они рачунају да ће видјети атрактивне, информативно богате емисије снимљене на најсавременијем нивоу. Такве програме ће водити, Аутономна непрофитна организација (АНО) Спортски програм. На Олимпијади, компанији предстоји да реши сложени задатак формирања такзваног независног националног сигнала, истакао је у […]

четвртак, мај 24, 2012 / 18:10

Вријеме зимске Олимпијаде 2014. у Сочију се ближи. Преносе са спортских арена гледаће милиони телевизијских гледалаца. Они рачунају да ће видјети атрактивне, информативно богате емисије снимљене на најсавременијем нивоу.

Такве програме ће водити, Аутономна непрофитна организација (АНО) Спортски програм. На Олимпијади, компанији предстоји да реши сложени задатак формирања такзваног независног националног сигнала, истакао је у интервјуу за радио Глас Русије генерални директор АНО Спортски програм Василиј Кикнадзе.

Структура Међународног Олимпијског комитета Olympic Broadcasting Services (ОBS) – Олимпијске емитерске услуге – преноси сва такмичења. Али они дају такозвани међународни сигнал који треба да одговара свакој земљи. И то се не подудара увек са интресима Русије.

Зато компанија може да унесе одређене измене у видео слику. На пример, ако је то хокеј, скренути пажњу на руске лидере и на ветеране присутне на трибинама. Или сетити се неких најупечатљивијих момената у историји совјетског или руског хокеја. На тај начин компанија постаје власник слике. Што се тиче технолошке стране, овде је урађено врло много. Компанија намерава да користи у свом раду високе технологије и иновације у сфери спортских преноса, подвлачи Василиј Кикнадзе:

Било нам је потребно да изградимо такву технологију која би одговарала савременом нивоу. У то су биле укључене наше колеге из Немачке и Велике Британије. Текло је озбиљно разматрање и сада градимо комплекс покретних телевизијских станица, мобилну централну апаратуру која нема премца у крајњој линији у Европи.

То је телевизија високе резолуције, формирана узимајући у обзир ергономију и молбе како режисера, тако и сниматеља. Компанија ради заједно са Американцима, консултанти су стручњаци Ен-би-си, такозвани медијаофис. То је огорман сервер на којем се стичу све инромације са свих дванаест покретних телевизијских станица. Задатак се састоји у томе да се не складиште информације већ да се првилно опишу они спотови који ће бити направљени, да се они распореде. Тада у последњи дан Олимпијаде корисници могу лако да подигну било који фрагмент, почев од првог дана игара. То је јединствени фонд који ће пружити могућност да се архив користи у директном преносу, што раније није постојало.

У јануару 2013. године започеће тест такмичења у Сочију на олимпијским објектима. То је 19 такмичења Светског купа. Компанија Спортски програм треба да покаже слику која одговара највишим међународним захтевима. Следећи тест ће постати Универзијада 2013. у Казању и тек затим Олимпијада 2014.



Оставите одговор