Неће бити геј параде, али хоће остали ивенти

Министарство унутрашњих послова Србије забранило је геј параду која је најављена за суботу, 6. октобра, сазнаје "Блиц", а одлука ће постати званична када МУП преда решење о забрани надлежној полицијској станици. – Забрањена је шетња, али не и манифестација која траје шест дана. Досадашње безбедносне процене говоре да је то скуп високог ризика – каже […]

понедељак, октобар 1, 2012 / 22:59

Министарство унутрашњих послова Србије забранило је геј параду која је најављена за суботу, 6. октобра, сазнаје "Блиц", а одлука ће постати званична када МУП преда решење о забрани надлежној полицијској станици.

– Забрањена је шетња, али не и манифестација која траје шест дана. Досадашње безбедносне процене говоре да је то скуп високог ризика – каже добро обавештен извор „Блица“.

Организаторима "Параде поноса" још нико није званично потврдио да ће скуп и шетња заказана за 6. октобар бити забрањени. Горан Милетић из огранизационог одбора каже да ће уколико се тако нешто деси то бити прије свега пораз државе.

МУП још није званично саопштио да се Парада забрањује. Премијер и министар унутрашњих послова Ивица Дачић изјавио је раније данас да влада неће одлучивати о одржавању Параде поноса и поновио да је МУП тај који ће донијети одлуку.



0 КОМЕНТАРА

  1. Тзв. геј активисти све ово и раде да би нанијели штету Србији. Њима одговара и забрана и нереди. У случају забране удариће по држави и њеној неспособности са све Кацином на челу, у случају нереда такође. Тзв. изложба потврђује да им циљ није никаква борба за нека не знам која угрожена права већ провокација у сврху политике.

  2. Већина би осудила изазиваче насиља!
    Ања је здрава и рационална особа и осуђује изазиваче насиља и нереда на иначе мирним београдским улицама, нек изађе неко од тих тзв геј активиста или ЛГБТ популације са подацима када су и колико у процентима изражено угрожена њихова права и њихова безбедност свакодневно, осим баш на тај дан тзв. прајда?
    Ко онда изазива то насиље?

  3. rammstein

    Боме,мало је поводљива за мој укус.
    Како било,стварно не схватам потребу да се бране они који направе милион евра штете,а куну се у патриотизам.Мада ми је то нешто већ одраније познато.
    Ови што стоје или ходају у колони ником бар не наносе штету.
    Тешко је то да ти схватиш…

    Елем,очекујем део монтираног клипа против Генерала као и линк Уредбе којо се есолвентним привредницима узима све из куће.

    Е кад те овакви почну да бране и то ни од чега…

  4. Да ли се те милионске штете праве сваки дан или само на тај дан тзв прајда?

    Како то да „хулигани“ сваки дан буду обични грађани, а онда их неко прозове за штету коју је махом нанијела полиција бранећи те што шетају од оних којима то смета?

    Шта је проблем кад се то дешава у Белфасту између протестаната и католика, сваке године на обиљежавању протестантског празника „дванаести“ и кад марширају припадници „наранџастог реда“, а нападну их Ирци католици!?
    Ко је ту коме хулиган?

  5. Мени само није јасно што ти браниш оне који покушавају икакав проблем решиби уништавањем Србије.

    И хипотетски,да неко напада присталице СДС-а,због рецимо крађе из рата,да ли би нападачи били у праву?

  6. Klerofašističke organizacije i njihove pristalice među Srbima su još uvijek značajno jače od organizovane demokratske države, pa sve ovo nije nikavo čudo. Za reprezantativnog Srbina iz pećine nije kriv onaj koji nosi mesarski čekić i njim vitla po ljudima, nego oni koji su proganjani tim čekićem, nije kriv silovatelj nego ga je žrtva izazvala svojim izgledom i oblačenjem, itd. Jad i bijeda društva koje ne može da mrdne dalje od kamenog doba i koje će se još smanjivati u nasilju. Tako to mora.

    Lijep pozdrav

  7. Nisam mislio na nekoga posebno, već uopšte. Prosječan Srbin je duboko zaglibio u tolerisanju, pa čak i simpatisanju i podržavanju nasilja prema drugačijima, dok su oni koji se tog nasilja nedvosmisleno i jasno zgražavaju i stide u debeloj manjini.

    Evo interesantnog pregleda kako to izgleda u teoriji i praksi većinske srpske (patriotske) politike u urbanim uslovima:

    http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/343343/Opomena-u-10-slika-Zasto-se-huligani-ne-plase-policije-i-drzave

    Lijep pozdrav

  8. immortal

    Није ово тема на којој се може утврдити ниво толеранције Срба,нити стотину хулигана представљају Србију и српско друштво,нити је Блиц медиј који може да да било какав релевантан став о томе.

    Ова тема је много комплекснија од тога.

  9. Prof Tuunjo Filipović, je prošle godine na tribini u Bl rekao da su stožernik Viktor Gutič i bojovnik asim Đelić, bili u čvrstoj vezi, homoseksualci.
    devijantni ljubavnici u devijantno vrijeme 2. svjetskog rata su inspiratori i egzekutori nekoliko hiqada žrtava genocida koji je sproveden nad pripadnicima uglavnom Srpskog i Jevrejskog naroda.
    To je više nego dovoqan razlog da u narednih 100 godina , nikom ne padne na pamet da organizuje paradiranje prirodno nepodobnih ljubavnika.
    U našem gradu to osim što potsjeća i vrijeđa žrtve je i sramota.

  10. Колики проценат Срба или само Београђана учествује у нападима на ЛГБТ лица?
    Нису репрезентативни да представљају читаво српско друштво и ти то знаш.Какве ти аргументе имаш?Шта си ти рекао вредно пажње?

    Ксенофобија је једно од обележја људског рода,тако да отклон према другачијем слободно заобиђи.

  11. Ja sam rekao da je u Srbiji sprega politike i huliganstva, a zna se kako politika dolazi do moći. Izvođači radova su (maloborjni) krvnici koje u Srbiji slabo ko progoni i oni terorišu društvo i stvaraju nerede, a to je ozbiljan problem. Inače, ksenofobija je obilježje divljaka, a ne ljudskog roda. Kesnofoba i homofoba ima svugdje, ali nisu svugdje kao što su to u Srbiji jači od organizovane demokratske države i ne mogu terorisati normalne ljude.

    Lijep pozdrav

  12. immortal

    То је посве други пар ципела…управо си са теорије о нетолерантности српског друштва дошао до тога да је та нетолеранција индукована изнутра.

    Ксенофобија је заједничко обиљежје људи и животиња,то ће ти потврдити сваки социолог.Свако друштво је ксенофобично,у већој или мањој мери,само је питање колико то сме да покаже.

  13. Tako je. Negdje se psihopate moraju kriti, a negdje ponosno šetaju po korzu. Srpsko društvo svoju ksenofobičnost i homofobičnost pokazuje nedvosmisleno i otvoreno, što ćeš vidjeti za koji dan kad horde huligana od tzv. „navijačkih“ grupa, preko političke klerofašističke mladosti do crkvene inkvizicije neometano i bez straha od kazne budu vitlale čekićima za meso i ostalim prikladnim instrumentarijem. Pa se ti onda tješi da je takav cijeli „ljudski rod“.

    Lijep pozdrav

  14. Биги, не видим да сам и једном рјечју подржала насиље. Нисам чула да сам поводљива од људи који ме познају, али поштујем став. Исто тако, не уједам (овај термин ти је поприлично несрећан, али ајде). Врло сам њежна. 🙂

    Ово нема никакве везе са српским друштвом, конкретно. Заговорници слободе изражавања, говора итд. би најрадије да слушају говоре оних који им се допадају, из различитих разлога. Ако се неки говорник не допадне тај је клерофашиста, инквизитор, насилник итд. Он нема право да каже да је против нечега и нема право да прошета због тога што је против нечега.

    Они који протествују НИСУ насилници. Наравно да се ту нађу и они којима је насиље на уму, без обзира на разлога па користе сваку прилику. Њима не треба разлог. Они ће и на скуп о лијепом времену да изазову нереде. Назвати организације које се баве поштовањем традиције, породичних вриједности и сл. клерофашистичким јесте рјечник оних који финансирају ове тзв. активисте ЛГБТ. Сам податак у чијим просторијама ће да се одржи тзв. изложба (деконтаминација Соње Лихт) је сасвим довољан да се потврди мој први коментар. Дакле, њима је потпуно свеједно да ли ће или неће бити тзв. параде поноса. Њихов циљ је политичка штета по Србију. У случају неодржавања Србију ће да преставе као слабу државу која не може да се носи са хулиганима, тзв. У случају одржавања побринули су се да ПО СВАКУ ЦИЈЕНУ до нереда дође постављањем ове и овакве изложбе.

    Ради се о групици добро плаћних активиста појединих невладиних организација, финансираних споља, којима је циљ, понављам, политичка штета по Србију изазивањем нереда по сваку цијену.

    Овакви скупови, параде и сл. су у већини земаља културни догађај, добровољан. Код нас то је прилика за политички притисак. Нису сви заинтересовани за иста културна дешавања и не мора се људима на Балакану или у Латинској Америци нпр. допадати оно што се допада људима у САД или Западној Европи. Културна униформисаност и једноумље у том смислу, потреба наметања једног културног обрасца има више елемената фашизма, ако то посматрамо у једном значењу поменутог термина. Иначе, још нисмо научили шта је фашизам, а то нам је свака друга ријеч.

    Нису Срби или људи са ових простора нетолерантни према ЛГБТ популацији. Чак напротив. Не памтим да је некада овде неко отпуштен са посла или премлаћен или убијен због тога што је припадник поменуте популације или је то изолован и појединачан случај. Проценат напада на њих је много већи у земљама које су некима овде „примјер демократије и толеранције“.

    Рамштај, хвала на подршци!

    😉

  15. Nije lijepo da mrljanjem Biggyju pripisuješ ono što sam ja rekao.

    Uroš je dobro dijete, samo ponekad policajcu gura baklju u usta, a poštovaoci tradicionalnih vrijednosti organizovani u kulturna društva poznata kao „navijača Rada“ ili „Nacionalni stroj“ ustvari nisu fašisti već već moderni hipici koji sa ponosom pokazuje kako se koristi mesarski čekić. Posebno je lijepo da su ta društva jača od države. Ah da, i silovana je nosila kratku suknju i izazivala.

    Lijep pozdrav

  16. immortal, 03.10.2012. 01:15:2

    Бигију је посвећен први пасус.

    Остатак се односи на Вас.

    Не знам шта значи „мрљање“.

    Опет мијењате тезе и приписујете ми оно што нисам рекла. Стари добри обичај Ваш. Немам намјеру више да се бавим тиме.

  17. Tako je djevojčice, ja mijenjam. Važno je da ti ne mijenjaš, pa zaključuješ u svojoj prvoj rečenici da oni koji su progonjeni mesarskim čekićima nanose štetu Srbiji, a ne nanose progonitelji i država koja je slabija od njih. Da, da. Silovane su krive i one nanose štetu takođe. Da nije njih ne bi bilo ni silovatelja. Mnogo ti još moraš da radiš na sebi da bi uzroke i posljedice dovela u red, djevojčice.

    Lijep pozdrav

  18. Da, jako me interesuju, jer dovode nas sve u opasnost širenja nasilnog požara i oslikavaju nas nasilnom bagrom. U čemu homoseksualci uživaju, uopšte me ne interesuje dok god idu svojim putem. Nisam čuo da smo u posljednjih 20 godina bili na stubu srama zbog homoseksualaca, ali zbo klerofašista itetako jesmo. Nadam se da ti je to sad malo jasnije. Ili možda još nije?

    Lijep pozdrav

  19. immortal, 03.10.2012. 01:22:45
    Занимљиво,ја просто не могу да вјерујем како си то успио
    закључити,сигурно ти је неко шапнуо.
    Имам још нешто за тебе и твог момка који ти шапуће. Имам некако осјећај да у вашој вези ти глумиш жену,исправи ме ако гријешим!
    Ево ти још један документарац о изопаченим људима http://www.youtube.com/watch?v=flUrJT7DCXo&feature=my_favorites&list=FL3dc87SbIEqtdqgMCuc9P3w

  20. Ања, подршка теби је подршка здравом разуму, е сад кад би како то уклавирила ова два лика, први „бесмртни“ као присталица басаре и петра луковића мисли и дјела и други приглупи сељачић из Дервенте обожавалац лика и дјела м.додика, мада и сам нема појма зашто! B-)

    Њих двојица имају потребу тражења и производње дежурних криваца за све и свашта, а нама је пун Q више и угрожених и неугрожених, ових и оних, пустите нас да живимо једном бреее…нек иду на Копакабану, Хонолулу,..било гдје па тамо показују своје „различите“ склоности, овдје је сваком преко гуше и сопствених брига, још треба да чува живце за неког парадера!?

    Зашто се насиље приписује само навијачима? Колики је проценат инцидената међу навијачима у односу рецимо на кафане, сплавове, кафиће??
    Па ја сам често на Звездином Северу и ту сам безбједнији на тој трибини Севера него у било којој београдској полицијској станици!
    Ако од 20 хиљада људи на једном мјесту, евентулано избије туча између двојице, тројице, њих…шта је то у поређењу са 20 хиљада пијаних гостију широм београдских кафана и то међу оним што воле да се позову на толеранцију, на разумевање, на уважавање, тзв друге Србије, као рецимо чанак што је изнабадо тог неког типа поред ресторана и то у његовом ауту…B-)

    Хеее…маце мале, али зато ће тај чанак у Скупштини увијек прозвати некакве фантомске великосрпске навијаче хулиганима, а сам је „бранио част“…мислим шта рећи….такви су нам најгори…:P:P:P

  21. Vjerovao ili ne, zaista me ne interesuje. U tvom slučaju, ne mogu reći da sam zabrinut, jer ti je to stvar tvog ličnog izbora. U svakom slučaju, zapitaj se zašto tu temu istražuješ i šta tu tražiš.

    Mene u derbiju koji se sprema intereuje zašto neko vitla čekićem na ljude, umjesto da buda daleko od nekoga ko ga uopšte ne itereuje, niti na bilo koji način ugrožava. Šta ti misliš?

    Lijep pozdrav

  22. immortal, 03.10.2012. 01:56:42

    Који дерби, па тамо оних навијача са југа тзв гробара нема ни хиљаду у просјеку на првенственим утакмицама, они су исто ко и педери окупе се једном годишње!B-)B-)B-)

    Заиста ме такви ликови не занимају, њихов проблем је њихова ствар, какав чекић? О чему ти причаш?

  23. Immortal, ajd’ se vise zabij u tri pizde materine. Naprosto si dosadan. Zvucis mi kao kakav bosnjacki ili hrvatski srbomrzac koji uporno pokusava moj narod da etiketira kao fasisticki. Huligane imas u svakom narodu pa ne znam da li mi ikako mozemo biti izuzetak. Koliko vidim drugi ti nisu problem, samo mi. Kazes prosjecni Srbin je duboko zaglibio u tolerisanju nasilja, a ja bih rekao da su neki medju nama duboko zaglibili u tolerisanju uriniranja po Srbiji (i RS) i svakom normalnom Srbinu osim onoj manjini koja se ponasa onako kako odgovara zapadnjacima i onima koji su ubijali srpski narod. Pored toga, kojekakve devijantne grupacije su duboko zaglibile u zloupotrebu tolerancije i ako im se dopusti da rade sta hoce, mozemo samo ocekivati jos nebuloznije zahtjeve i to se mora presjeci. Mi smo narod drugaciji od zapadnjaka i sretan sam zbog toga (nismo savrseni ali nisu ni drugi), a ti ako se ne mozes sa tim pomiriti idi na zapad i tamo paradiraj do iznemoglosti. Ja ipak vise sebi dajem za pravo da popizdim na ponizavanja kojima taj isti zapad hoce da nas izlozi nego sto sto dajem za pravo homoseksualcima da se ponose svojom izopacenoscu. Oni su izopaceni i moraju se sa tim pomiriti, i nema nikakvog razloga da se normalna vecina zamara pravima izopacene manjine. Ja bih volio da im se nekako moze pomoci da postanu heteroseksualci i da je to moguce zaista bih podrzao to i jedino to. Imamo mi i prioritetnije dugogodisnje probleme, kao npr. zbrinjavanje ratnih vojnih invalida i porodica poginulih boraca i sl. Ne branim homoseksualcima da u svoja 4 zida rade sta hoce (ako nije ni na ciju stetu) ali javno propagirati izopacenost po uzoru na zapad, nikada necu podrzati. Ako i propadnemo, propascemo zbog toga sto nismo razvijali ekonomiju a ne zbog toga sto nismo dozvolili odrzavanje gej parade. Nema tolerancije po tom pitanju i ENDE… Dacic je rekao „Jebem ti Evropu ako se u nju ide preko gej parade“. E vidis, jebem je i ja ako je tako. Meni ovakva Evropa definitivno ne treba. Zivio Dacic, i nadam se da ce ostati pri svojim stavovima a kome nije pravo, nek se seli u Holandiju.

  24. Koji dobar naslov
    „Неће бити геј параде, али хоће остали ивенти“
    Moze li neko da mi prevede sta je „ivent“ na srpskom jeziku.Patriote gdje ste.Srbija nikada nije bila tolerantna prema „drugacijim“,pa se to stavlja u histeriju i nacionalno ponizenje.Kakva je teorija zavjere da homoseksualci zele nastetiti Srbiji zato sto zele paradu,a kao normalno je da se homoseksualci tuku u Srbiji???Ko nece da ih gleda neka ne ide tamo.Primitivizam u reziji SPC & com…

  25. рамштајн

    „…пустите нас да живимо једном бреее…“

    Човече,па такви као ти треба да пусте друге да живе.Ја сам само оно што би ти хтео да будеш,а не можеш.Ти за насиље оптужујеш оне који користе право да се направе неки догађај.А за тебе су патриоте они који су уништли и уништавају Србију.Милион евра штете за дан је рачун за ту врсту патриотизма.И да,то ради Звездин Север и Партизанов Југ на наговор криминалаца.Зато што су и они сами такви.Ја се свог порекла не стидим,стидим се неких који представљају мој народ.
    —————————-
    ања/имортал

    Јба,прихватила си неке догме опозиционара и њихових сателита без критичког размишљања о истом,иако си некад и имала своје мишљење.Пала си на то да те овај болесник брани.Колики је то садомазохиста када носи слику оног ко му је узео 4 год. живота и ментално здравље?

    Насиље је оно што се мора прво осудити,па уништавање БГа.Јасно је да питање Параде није примарни проблем српског друштва и да су ту посреди интереси НВО алтернативних сексуалних опредељења који на тај начин морају да оправдају своју егзистенцију као и новац који је уложен у тај сектор.
    Једноставно је.Кад су Швабе живеле лоше,настрадало је 6 милиона Јевреја и ко зна колико Срба.Ми живимо лоше ионако и сасвим је логично да се неки проблеми решавају пре Параде.
    Нелогично је да се иде главом кроз зид и да се организује нешто што у крајњој мери штети самим тим лицима јер се тек тада и врши насиље према њима,док су преостали део године прилично безбедни.

    Не слажем се да смо нетолерантно друштво,тј. слажем се с Ањом.Мада када неки заговарају поново рат,запитам се…дали смо ми нетолерантни,ако велика Русија забрани Параду за наредних 100 година?Да ли смо нетолерантни ако знамо да се у неким земљама женама брани да открију лице,а камоли Парада?

  26. Mr Biggy, 03.10.2012. 09:23:31

    Глупандеру прејадни, па ту милионску штету направе и полицајци кад гађају каменицама противнике окупљања ЛГБТ?
    Хоћеш рећи београдска школска омладина разбија излоге зато што педери парадирају??
    Ало коњино, они су против њихове параде, свако нормалан је против тога, јер јбг нек сваки педер самостално парадира голог дупета сваки дан београдским улицама, биће смјеста одведен у лудницу, јер је то ненормално, али зато кад се њих хиљаду и то махом добро плаћених окупи на једном мјесту, онда је то за вас „догађај“??
    Догађај од хиљаду чудака на једном мјесту, који треба и полиција да чува и да зато разбија главе овим који им поручују да своју приватност не рекламирају јавности.

    Па мајку му јбм у данашње вријеме постоје ваљда за вас са тим потребама и клубови, па се тамо дружите, размјењујте искуства, а улицу препустите нама обичном свијету, обичним људима, нормалним људима!

    Шта би ти радио да ти се радња налази баш у тој улици кроз коју хоће да парадирају некакви твоји клинчеви хомићи и да тај дан не можеш зарадити због некаквих клинчевих права?
    А гдје је ту онда моје право да радим и живим од свог рада?

  27. Pravoslavna džamahirija Rusija i razne talibanske džamahirije, neko većim, a neko manjim intenzitetom gaze svoje ljude bez milosti, dok se njihovi diktatori i članovi oligarhije kupaju u zlatu. Te države su odlične – ali za izbjeći. Kako nam ne padne na pamet da se ugledamo na nekog normalnog, nego tražimo izgovor pomoću potpuno nenormalnog? Nije dobro, a evo i Radovanov pionir i branilac tradicionalnih vrijednosti tradicionalnim metodama sve više gubi živce. Još malo i njemu će se u rukama naći mesarski čekić.

    Lijep pozdrav

  28. Па…и Руси и многе исламске земље су дале доста светској цивилизацији,не бих рекао да су то „џамахирије“,нити да су заостали.

    Summae summarum,имамо ми још штошта да променимо пре него дођемо до тога да разговарамо о Паради,као што су прошли и ти на које кажеш да се требамо угледати.

    Он је већ одавно показао ниво на коме се налази…бранити оне који уништавају БГ може само онај који би то исто радио,бранити Радована може само онај ко је „патриота“ као и сам…

  29. Mr Biggy, 03.10.2012. 10:14:55
    immortal, 03.10.2012. 10:00:53

    B-)

    На вашем мјесту бих се заиста забринуо за помућени разум!
    Види, да ли сте вас двојица формално-правно за поштовање свачијих права, али баш свачијих, а не само тако селективно, декларативно?
    Шта је баби мило…Значи Русија са својим стеченим правима не смије бити у вашим очима осуђени монструм, зато што се та њихова права не подударају са вашим правима?
    Исто тако и за нас Србе важи, не можете ви са хиљаду истомишљеника бити правији од права 200 хиљада људи!

    Што значи, ако тај дан нека хиљада људи хоће да манифестује своје ставове, а двеста пута више људи се апсолутно противи томе, зар треба двије три хиљаде разбијених глава да падне да би се утврдила јасна чињеница!?
    И ко је онда ту за насиље?

    Осим тога, овдје се под заставама квирије, не износе лична права и слободе, већ лобистички утицај, а то је најпогубније за нашу и овако уништену земљу!

    Нпр. у неким западним земљама тај ЛГБТ лоби је унио кроз закон, да не смијеш на своју дјецу утицати нити васпитати их зашто није добро бити хомосексуалац, ако то радиш, ризикујеш да ти власти одузму дјецу и поклоне их баш тим хомосексуалним настраним паровима на старатељство!?

  30. immortal,ево ти још један документарац који говори о томе шта се заиста крије иза идеологије хомосексуализма и либерализма! Педери нису толерантни како се представљају,већ се ради о гомили психопата спремних на све ради наметања своје идеологије другима,у ту сврху они користе насиље и спремни су и на убијање неистомишљеника! http://www.youtube.com/watch?v=4hqaNiJjJ7k

  31. Bravo, mnogo su tolerantniji navijača Rada i omladina iz Ncionalnog stroja, a za propast i totalni raspad Srbije i regresiju srpskog naroda nije kriva pogrešna srpska politika, nego pederski lobi. Kakve sjajne mislioce izbacuje ovaj narod, još uvijek je ovdje dobro. Ima tu prostora za još mnogo padanja. Samo ti uživaj u izučavanju teorije i prakse homoseksualizma! Jesi li spremio mesarski čekić za vikend?

    Lijep pozdrav

  32. immortal, 03.10.2012. 12:29:13

    Хех…ја сам мислио да си ти бар нијансу интелигентнији од свог истомишљеника бигија, али јбг преварио сам се!

    Ниси прокљувио сарказам, ти си јасно за све могуће забране једнима, тј. „клерофашистима“ мада ни сам не знаш шта то значи ни кога ту убрајаш, затим би млатио чекићем месарским над сваким ко би рецимо ставио Радованову слику у своју радњу, али си зато прави космполита кад су у питању људи испод застава квирије и осталих „пацифистичких“ организација!? Хехехехе…па јбт да ли ти некад сам себе ухватиш у лажи?

  33. immortal, 03.10.2012. 12:36:29

    Хахахахаха… друже, одмакни се од те брље, видиш ли ти шта пишеш!??B-)B-)B-)

    Навијачи Рада којих има у два три реда на трибинама и припадници Давидовићевог НС којих има пет или шест укупно су криви за разбијање Србије, а не НАТО агресија и отворена војно-политичка кампања која траје и данас не смањеном жестином, од СБ УН до сваке америчке амбасаде на Балкану!

    Хехехех…иди бре обеси се одмах, са толиком количином глупости, не само да нас засмијаваш, већ то постаје трагикомично!

  34. immortal, немам намјеру да се обрачунавам са педерима из простог разлога што ће поцркати од сиде,тако да чекић није потребан барем не из моје перспективе. Слушај,не желим се свађати са тобом ја само желим да ти помогнем да се излијечиш у то име шаљем ти једну пјесмицу да се мало опустиш! Уживај http://www.youtube.com/watch?v=QSxhY6aHkXc&feature=plcp

  35. „Хехехех…иди бре обеси се одмах, са толиком количином глупости, не само да нас засмијаваш, већ то постаје трагикомично!“

    I tako, reče to čovjek sa slikom Radovana Karadžića na čelu. Inače, povezuješ događaje i analiziraš stvarnost u svijetu oko sebe da me stvarno čudi što nisi dobacio dalje od šume u kojoj si sada. Ajde što nisi, ali ni što nećeš.

    Lijep pozdrav

  36. immortal, 03.10.2012. 13:31:47

    Хахахаха…бриљираш, а сад гризеш и шуму око себе, па ваљда су они људи који се противе тој вашој геј-паради дошли „из шуме“ а јок бре обични грађани, радници, трговци, возачи, ђаци, студенти, очеви, мајке, браћа, сестре, наставници, професори,….итд, итд,…важно је да ти резонујеш ко покисла цавуља! B-)

  37. Биги, занимљиво ми је да говориш о „критичком ставу“. Нисам примијетила да си некада критиковао своје политичке фаворите. Чак напротив. Често браниш неодбрањиво. Нисам „пала“ на догме било кога, исто као што не уједам. Можда ћу почети. 🙂 Дакле, мислим да ти управо немаш критички став, или ја бар никада нисам прочитала нешто од тебе на ту тему.
    Ја имам СВОЈЕ мишљење, какво је такво је. Не занима ме власт ни опозиција. Занима ме моја породица, пријатељи, мој народ и Република Српска као збир свега тога.

    Опет су ми занимљиви ови нападачи на српство. Колико знам, све цркве и вјерске заједнице, осуђују овакве догађаје.
    Потреба напада на СПЦ је опет оно што смо већ апсолвирали у претходним коментарима.

  38. immortal, 03.10.2012. 15:37:24

    Хехехе..шта ти имаш против средњег века, па Србија је баш у том средњем веку била велика империја са цар Душаном на челу!
    Култура, умјетност, писменост и образовање код Срба у средњем вијеку је доживело процват. Јбг за неупућене у историју попут тебе није мјесто коментарисања, узми па нешто прочитај, проучи, закључи…не лупај више, за данас си испунио норму!B-)B-)B-)
    Чак те и твој истомишљеник биги напустио…

  39. Ања

    Мислим да крај свих дежурних пљувача нема потребе да и ја критикујем више него то радим.Рећи да је нешто најмање зло сигурно није комплимент.Ја бих да учествујем у рационалној критици,квалитетној,што је овде немогуће.

    Али рећи да је изградња ауто-пута,школе,вртића и сл. лоше,да се не мора провести арбитража,колегице…жао ми је.Због чега је онај што је до јуче подржавао Стевандића прави кандидат?Ништа у његовој биографији не упућује на то.Твоја наклоност је била усмерена и према Дверима,апсолутним политичким почетницима.

    Твоје мишљење је све чешће симбиоза неких полуистина што чујеш овде и понеког свог става,све чешће.Кад заинтересујеш ове ретрогардне ликове,онда се сама запитај.

  40. Средњи вијек је проблем и срамота запада и њихове нецивилизације, па нисмо ми имали инквизиције и паљење људи на ломачама, као они нецивилизовани дивљаци од Ватикана до Париза и Мадрида!B-)

    Пих и то ми сад некакве развијене демократије, а никад се нису одрекли тих својих злочиначких дјела.
    Код нас се државност и писменост темељи на доба средњег вијека, св Сава, наш први архиепископ и свесрпски учитељ, затим Мирослављево Јеванђеље које смо добили из средњег вијека, без кога би били гомила овце сада!
    Наши поносни манастири баштина УНЕСКА, Грачаница, Дечани, Студеница,… све нам је то оставио средњи вијек!

    Срби никад и никако не треба да се стиде средњег вијека, то нек раде они што су тада пекли живе људе због ватиканске догме!

    Ми смо цивилизовани одавно!
    Мада нас сад неке овчице попут овог блечка бигија покушавају њиховим глупостима свести на ниво аномооних дивљака! Пууу…

  41. Mr Biggy, 03.10.2012. 19:26:28

    Колега, почео си на овој теми како не треба и указала сам ти на то. Онда си наставио. Сада покушаваш да извучеш из контекста оно о чему смо овде дискутовали мјесецима. Није проблем, изгледа да треба да поновим, изградња школе, вртића ни ауто- пута…, АКО ЈЕ ИСПЛАТИВА. Проблем је ШТА ЈЕ ПРИОРИТЕТНИЈЕ. Да ли да градимо школе у којима нема дјеце јер им родитељи нису запослени и не могу да их имају? Или треба да отварамо нова радна мјеста, инвестирамо у привреду и сл.? Исплативост ауто-пута коју ти узимаш здраво-за -готово само зато што ти је неко рекао и што си примијетио да је фреквенција саобраћаја већа јесте за дискусију. У суштини, овде постављамо питања и тражимо одговоре и расправу о свему, па и о исплативости градње ауто-путева или потреби нечег приоритетнијег. Не видим по чему је расправа лоша и непотребна и зашто је проблем да се нешто доведе у питање. Ипак, оставићемо ту тему за неке озбиљније анализе, ако их уопште буде. Што се арбитраже тиче, опет ниси читао већ извлачио из контекста. Моја критика се односила на НЕПОТРЕБАН и крајње штетан Закључак Владе о прекиду ентитетске линије и кршење Декларације НСРС поводом тога.

    Ово су локални избори. На локалним изборима бирамо, између осталих, одборнике. У складу са тим би било добро да бирамо људе које познајемо и којима сутра можемо да представимо проблем у нашој мјесној заједници како би они у локалном парламенту могли да говоре о томе. Најједноставније речено. Дражен се, ако на њега мислиш, није кандидовао за градоначелника. Сасвим је квалификован и спреман да буде одборник што је доказао у Савјету Мјесне заједнице. На листама разних политичких странака имаш људе за које поуздано знам да не знају ништа и који поуздано и не проговоре у градском парламенту, али ти не постављаш питања о њиховој стручности. Твоје право је да ти лик није симпатичан.

    Хвала на оцјени мојих коментара. Ипак, мислим да ти нисам тражила да ме оцјењујеш.

  42. Ања

    Искрено,одавно нисам прочитао нечији коментар са пажњом као твој.

    Баш сам на ауто-пут и мислио.То је један пример неквалитетне критике.Прво је за онај до Градишке речено (Васковић) да је најскупљи на свету,превара века,а коштао је 7,5 милиона марака по километру.Мало сам се информисао и дошао до података да километар кошта између 3 и 8 милиона евра!Ја не идеализујем никог,верујем да је могло и јевтиније,али да није баш у питаљу превара века.За овај будући се каже да је неисплатив.Ја те позивам да се провозаш на релацији Добој-Дервента-Прњавор-БЛ и да се сама увериш колико је пут потрошен,исхабан,да се не може више поправљати,да је претрпан и у крајњој линији опасан за саобраћај.Уз ауто-пут иду и додатне бенефиције,повећање вредности земљишта,изградња привредних објеката…можда није (како су новопечени саобраћајни техничари тврдили) одмах исплатив,али је потребан.Посебно у будућој мрежи ауто-путева.Мислим да нису изграђене непотребне школе,а да је новца у привреду доста инвестирано кроз ИРБ кредите,а како су се оплодиле…то је друга прича.Овде се критика своди на пљување,вређање,проклињање интересџија.

    Из мог виђења,Патриота је до пре 15 дана пред изборе подржавао сасвим другу опцију.На неугодна питања не жели да одговара,а они који нису спремни да „на прву“ прихвате да је он тај,су екскомуницирани.Дакле,или си уз њега или те нема,баш оно за шта оптужује постојећу власт.Сви су плаћени,осим њега или имају корист,једини је он поштен.Како није хтио да спомиње моје родитеље,позивао је менталног болесника из Приједора да то обави за њега.Не видим да он искаче из профила обичног десничара,да је нарочито марљив и да мже да донесе нови квалитет.Има све оне симптоме који има наш просечан политичар.

    Извињавам се на оцењивању.Морала би да знаш да арбитража има примат над декларацијом.То је „де факто“ судска одлука.

  43. Мислим да знаш да сам безброј пута овде упозоравала на непотребна критиковања. И јуче на једној теми, када се покушало скренути са исте и опет ударити на власт, а ради се о нечему што нема везе са властима у Српској, сам такође упозорила на то. Увијек инсистирам да се издигнемо изнад политиканства и напада или одбране политичара и да нам прво и основно буде интерес народа и Републике Српске.

    Не бих да будем Драженов адвокат.

    Арбитража је дуга тема и нисам за непоштовање исте, јер ми ту не можемо да бирамо шта хоћемо или нећемо. Она не предвиђа обавезу доношења Закључка Владе о прекиду линије. Поштуј одлуку (знамо које су посљедице), али немој у институцијама Српске да доносиш било који акт којим ћеш то да формализујеш. Мада је ипак боље да је и Влада то урадила него Скупштина, свакако је мање зло, бар. То је отприлике била критика. Вјерујем да ћемо моћи у неко догледно вријеме да урадимо нешто по том питању и зато немамо право на грешке које су правили сви, од дејтонских преговора, постдејтонске незаинтересованости за арбитражни процес до несрећног закључка.

    Што се тиче Декларације, ту сам осудила дволичност. Прво доносимо декларацију, па је онда не поштујемо. И није само та декларација у питању. Морамо да водимо рачуна о угледу НСРС, овако све често изгледа неозбиљно, а то нам није потребно.

Оставите одговор на rammstein Одустани од одговора