Ми имамо електро: Ђокић за сарадњу са ауто индустријом Србије

Министар индустрије, енергетике и рударства Републике Српске Петар Ђокић изјавио је да је Влада Српске поставила задатак да динамизира пословне активности, посебно у сектору индустријске производње, те да постоји спремност пословних субјеката из Српске и Србије да побољшају сарадњу у области аутоиндустрије. "Јачање сарадње између привредних друштава у области аутоиндустрије ћемо актуелизовати на првој наредној […]

четвртак, април 16, 2015 / 15:00

Министар индустрије, енергетике и рударства Републике Српске Петар Ђокић изјавио је да је Влада Српске поставила задатак да динамизира пословне активности, посебно у сектору индустријске производње, те да постоји спремност пословних субјеката из Српске и Србије да побољшају сарадњу у области аутоиндустрије.

"Јачање сарадње између привредних друштава у области аутоиндустрије ћемо актуелизовати на првој наредној заједничкој сједници влада Србије и Српске", рекао је Ђокић.

Током састанка са делегацијом Групе "Застава возила" из Крагујевца, Ђокић је истакао да ће у наредном периоду бити појачани контакти представника Министарства са привредним друштвима да би Влада могла правовремено интервенисати и доносити адекватне одлуке у правцу развоја и јачања привреде у Републици Српској.

Он је навео да у Српској постоје производни капацитети настали на бази некадашњих великих система са којима је "Застава" сарађивала, који данас могу да понуде квалитетне дијелове за производни програм Групе "Застава", саопштено је из Министарства индустрије, енергетике и рударства.

Генерални директор Групе "Застава возила" Драган Срејовић истакао је да постоји велики интерес и воља за сарадњу и да је потребно да владе Србије и Републике Српске дају снажнију подршку заједничком пословању.

"Тражећи велике партнере изгубили смо контакте са многим малим и зато смо данас поново у Бањалуци, јер желимо да вратимо кооперантску сарадњу и повећамо продају ‘Заставиних’ возила у Српској", рекао је Срејовић.

Састанку су присуствовали и представници привредних друштава из Српске, која производе компоненте за аутомобилску индустрију, односно директори предузећа "Мипекс – ауто РС" Бањалука, "Фамос" – фабрика мотора Српско Сарајево, "Нови аутодијелови" Рудо, "Микроелектроника" Бањалука, "Чајавец ФСУ" Лакташи, "Летрика" Лакташи и "Тикт мануфактура" Градишка.



0 КОМЕНТАРА

  1. Kakvu to auto-insutriju Srbija ima. Držva je dala Fijatu milijardu evra podsticaja i subvencija da zadrži radnike.
    Koliko je mogla izgraditi silnih fabrika za taj novac. A Fijat drži 5000 radnika za te pare na minimalcu, prikauzuje gubitke i ne plaća poreze.
    Ako je se povukla iz privrede, i ako je radnika ostavila privatnicima, robovlasnicima, NEKA SE ONDA DRŽAVA POVUČE I IZ SVIH DRŽAVNIH PARAZITSKIH SLUŽBI, NEKA SE POVUČE IZ ŠKOLA, BOLNICA, POLICIJE, AGENCIJA, MINISTARSAVA, NEKA SE SVI ONI SAMOFINANSIRAJU IZ DOPRINOSA.
    NEKA NE TRAŽE DA IH NAROD POREZIMA I KREDITIMA MMF-A FINANSIRA.
    POŠTENO BI BILO AKO NAMA DRŽAVE ZA RADNIKA DA JE NEMA NI ZA BUDŽETARE. AKO DRŽAVA NIŠTA NE PROIZVODI NE TREBA NI DA PLAĆA ADMOINISTRACIJU, PO PARAZITSKIM OPŠTEINAMA, PO ŠKOLAMA, BOLNICMA, POLICIJI. KO FINANSIRA NJIHOVE PREKOMERNE I BEZOBRAZNO VISOKE PLATE U PROSEKU 1300 KM +70% DOPRINOSA?
    DRŽAVA SE POVUKLA IZ PRIVREDE, NEKA SE POVUČE I IZ ADMINIISTRACIJE!

  2. Radnici u Zastavi ništa ne proizvode. Oni su tamo tretirani kao afričko roblje, kojie radi prljave lon poslove na sklapnju delova. Njima je dato samo da nešto prišrafe.
    Tako Evropa tretira naš narod! Ali smo smo za to krivi!
    Onaj ko je uvodio stranu okupaciju stranih invetora na ovom primeri najbolji vidi kako funkcioniše strana okupacija. I tako je i u Ikarbusu, FAP-Priboj, gde god je uvedena strana okupacije!
    Zar narod koji je ovo radio
    http://www.youtube.com/watch?v=58G0UPW08AA
    da doživi tako poniženje. Zapad nije mogao na međunarodnim tenderima dobiti posao pored Energoprojekta, i Energoinvesta, zato je Zapad odlučio da ih uništi.

Оставите одговор