Лајковање против претраживања: Бинг и Фејсбук "нападају" Гугл

Бинг и Фејсбук сада удруженим снагама "нападају" Гугл, а да ли ће то Мајкрософту донијети превласт у свијету Интернет претраживача остаје да се види. Повукавши потез који одражава задивљујућу корпоративну кооперацију, Бинг се удружио са Фејсбуком на још вишем нивоу него до сада. Фејсбук више не утиче само на резултате претраживања, већ је интегрисан у […]

петак, мај 20, 2011 / 19:23

Бинг и Фејсбук сада удруженим снагама "нападају" Гугл, а да ли ће то Мајкрософту донијети превласт у свијету Интернет претраживача остаје да се види.

Повукавши потез који одражава задивљујућу корпоративну кооперацију, Бинг се удружио са Фејсбуком на још вишем нивоу него до сада. Фејсбук више не утиче само на резултате претраживања, већ је интегрисан у алгоритме који то претраживање омогућавају. На тај начин суштински је промијењен процес долажења до резултата.

"Најбоље одлуке нису оне које су засноване на сувим чињеницама, доношење добрих одлука захтијева да у обзир узмемо и мишљења и емоције наших пријатеља", поручују из Мајкрософта.

"Претраживање Интернета постало је више од пуког проналажења чињеница. Сада смо суштински повезали претрагу базирану на чињеницама и мишљење ваших пријатеља, тако да вам као резултат понудимо најпрецизније податке, у комбинацији са мишљењем људи којима вјерујете и ‘колективни IQ’ мреже", преноси Некствеб.

Шта су то "закували" Бинг и Фејсбук?

Пријатељи од повјерења: У оквиру резултата претраге корисници ће моћи да виде шта њихови пријатељи "лајкују" на Фејсбуку.

Побољшани су "лајковани" резултати, одговори и сајтови, тако да ће корисници моћи одмах да виде које су приче, садржаје и сајтове њихови пријатељи "лајковали", од дневних вијести до филмова, музике… Бинг ће такође у претрази "избацивати" и лица до троје ваших пријатеља којима се тај конкретан резултат претраге допао.

Резултати претраге су персонализовани, тако да ће се они које су ваши пријатељи препоручили налазити при врху листе.

Колективни ИQ: Помоћи вам могу и људи који нису ваши пријатељи. Одређену вриједност има и већи "труст мозгова" на мрежи, што значи да ако ваши пријатељи не знају нешто, остатак људи на мрежи вјероватно зна.

Популарни сајтови: Бинг ће информације о најпопуларнијим страницама повлачити са Фејсбука, тако да ће њихови садржаји бити приказивани у резултатима претраге такође кроз систем препорука. Значи, ако, на пример, тражите сајт са рецептима, видећете које су рецепте људи "лајковали", како ваши пријатељи, тако и шира Фејсбук заједница.

Друштвене поруке: Бинг ће, осим "лајкова" ваших пријатеља, приказивати и шта поручују велики брендови и компаније, пратећи на тај начин глобалне трендове.

Претрага би требало да прерасте из пасивног искуства у "активан дијалог", тако што ће Фејсбук комуникациони алати бити искомбиновани са Бингом.

Претраживање Фејсбук профила је проширено, тако да ће приликом претраживања одређене особе Бинг пружати више информација као што су локација, образовање, детаљи о запослењу, које ће повлачити са Фејсбук профила.

Бинг листа жеља за путовања ће корисницима омогућити и да упореде своја путовања са путовањима својих пријатеља, да добију савјете о дестинацијама за које су заинтересовани, и да предложе својим пријатељима нове дестинације за путовања.

Такође, Бинг ће приказивати и информације о Фејсбук пријатељима који живе у граду у који се спремате да отпутујете. Тако ћете савете о, на примјер, културним знаменитостима моћи да добијете из "прве руке"

За градове које "лајкујете" на Бинг Травелу, добијаћете информације о повољном авио-превозу директно преко Фејсбук Њуз Фида.

Корисници Бинга сада ће моћи да креирају и заједничку шопинг листу, коју ће онда моћи да дијеле, коментаришу и упоређују са својим пријатељима на Фејсбуку.

Бинг бар је ажуриран, тако да сада укључује и универзалну Лајк опцију, којом можете да "лајкујете" било који сајт који посјетите.

Овим промјенама Бинг започиње ново поглавље, а Мајкрософт наде полаже у то да ће корисници жељети да крстаре Интернетом уз малу "помоћ пријатеља".



Оставите одговор