Комић: Спремни смо за попис

Министар науке и технологије Републике Српске Јасмин Комић изразио је током разговора са члановима Управног одбора операције Међународног мониторинга за попис спремност Владе за успјешан почетак и обављање пописа становништва у септембру. Комић предсједава Радном групом за координацију и анализу свих активности у вези са пописом становништва, домаћинства и станова у Републици Српској и БиХ […]

уторак, мај 28, 2013 / 17:21

Министар науке и технологије Републике Српске Јасмин Комић изразио је током разговора са члановима Управног одбора операције Међународног мониторинга за попис спремност Владе за успјешан почетак и обављање пописа становништва у септембру.

Комић предсједава Радном групом за координацију и анализу свих активности у вези са пописом становништва, домаћинства и станова у Републици Српској и БиХ 2013. године, чији је задатак да по потреби обавјештава Владу о свим битним питањима која се односе на попис, саопштено је из ресорног министарства.

Осим Комића, састанку су присуствовали директор Републичког завода за статистику Радмила Чичковић и вршилац дужности директора Републичке управе за геодетске и имовинско-правне послове Младен Ковачевић.



0 КОМЕНТАРА

  1. Осладиле су вам се радне групе, комисије и остли „инструменти“ за додатне опљачкане хонораре!

    Кога ћете ви пописивати када нисте у стању обезбједити ни матичне бројеве за новорођенчад. Или вам је управо то и намјера да у попису људи и имовине има што мање „живих глава“ народа за вашу трговину и пљачку народа и народног богатства.

  2. Najveća opasnost po čovečanstvo i svaku državu pojedinačno je nekontrolisan i ničim ograničavan porast populacje. Morala bi svaka država i njena vlada na napravi strategiju razvoja privrednog sistema zasnovanom na raspoloživim prirodnim i ljudskim resursima i da sa tim
    privrednim sistemom uskladi broj stanovnika koji mogu normalno da žive od tih resursa. A obrazovni sistem bi bio podređen privrednom sistemu i privreda bi to diktirala.
    Zakon o porastu populacije bi regulisao na koliko stanovnika bi se morala svaka država ograničiti.
    Dalje bi zakon o porastu populacije propisivao koliko porodice smiju imati dece. Po svim matematičkim demografskim proračinima, na postojećem nivou nataliteta i mortaliteta, porodicama bi bilo dozvoljeno jedni dete. Na taj način vi se zaustavio dalje porasta populacije u svim zemljama.
    Kinezi su na ovaj način pokušali usporiti i ograničiti dalji porast populacije. Njihovo populacioni zakon nije dobar jer je po njemu
    oporezivano drugu i treće dete a nije zabranjivano.
    Tu je nedostatak ovog zakona koji je na snazi 35 godina. Kinezi su morali izričito zabraniti 2 dete.
    To nije urađene iz nekih tradicijskih razloga, pa poreza plaća, a često utajivan po kojekakvim zabitima nije bio dovoljan da razvije privedni sistem, koji bi bio prilagođen najnovijem porastu populacije.
    Po mom zakonu, svaki čovek, roditelj bi bio odgovoran za rođenu decu u njihovu sudbinu kad porastu. Nemogu se roditelji amnesirati od odgovornosti zato što njihovih dvoje, troje četvori ili čak i više
    dece namaju zaposlenje, nemajui život.
    U veliko meri za ravnopravnu i kontinuiranu distribuciju
    obrazovanja, stručnosti i znanja u privrednom sistemu je kriv potpuno razoreni obrazovni sistem koje je najviše na svom visokom a u velikoj
    meri i srenjem nivou, doveo do hiperpordukije diploma is tručnih zvanja be znanja i stručnosti, koji bi moraliimati. Smatram da je to najizraženije u zemljama poput BiH RS.
    Proces uništenja života naroda u BiH i RS je daleko odmakao. posledih 20 godina.
    Novi zakon o ograničavanja porasta pošulacije bi omogućio
    zaustavljanje daljeg porasta populacije kojii vodu i stravičnu demografski, ekonomsku, ekološku i drugu krizu.
    Razlog zašto vlade ne žele ovaj zakon i dalji porast populacije
    prepustiti njegovom stihijskom procesu je što time žele prikriti emigraciju, bolesti i rano umiranje i na kraju ono što je najvažnije potpuno uništene život i egzistenciju polovine populacije koji su osalu bez posla i preživljavanja.
    Stihijski proces porasta populacije to neutrališe i kompenzuje.
    Novi zakon bi svakom članu društva predviđao pravo na posao u skladu sa stručnošću i znanjem.
    Zakon o zaustavljanju porasta populacije bi sprečio porast populacije preko limitiranog broja koji može da iznese privredni sistem države.
    Pred ovog zakona nužno bi bilo doneti i zakon o naseljavanju i privatnom preduzetništvu stanaca, u prvom redu kineza, arapa i ostali.
    Zakon bi predvideo njihovi hitnu deportaciju u zemlju porekla.
    Pre ovog zakona na prvom mestu bi bilo nužno i hitno potrebno izgraditi novi privredni sistem.
    A to pdrazumeva ukiidanje sitnosopstveničke svojina nad preduzećima.
    Uvođenje akcioarske svojina. Da bi se izvršila ova svoijnska
    transformacija potrebno je izvršiti reprivatizaciju trenderske privatizacije započeta 1997 godine, i ono šteo je nezakonito oteto o radnika po višestruko nižim cenama, kroz prikazane fiktivne gubitke i dugove preduzeća mora biti vraćeno radnicima.
    Dalje bi naučni instituti i razviali projekat privrednog sistema. Za svaku privednu granu bi postojali odrećeni instituti sa stručnjacima za pojedinu oblast privrede.

Оставите одговор