Кампања Уницефа: Лајкови не спасавају животе

УНИЦЕФ је лансирао провокативну кампању која говори о вјероватно најраширенијој врсти активизма на интернету: "Лајкови" на Фејсбуку. Захтјев да се нешто лајкује зарад зараде обесмишљују доброчинство. Додуше, Фејсбук се оградио од тога, изјавивши да се количине "лајкова" не могу замјенити за новац ни у којем случају. Ипак, шведски УНИЦЕФ је објавио три рекламе које наглашавају […]

субота, мај 4, 2013 / 12:33

УНИЦЕФ је лансирао провокативну кампању која говори о вјероватно најраширенијој врсти активизма на интернету: "Лајкови" на Фејсбуку.

Захтјев да се нешто лајкује зарад зараде обесмишљују доброчинство. Додуше, Фејсбук се оградио од тога, изјавивши да се количине "лајкова" не могу замјенити за новац ни у којем случају.

Ипак, шведски УНИЦЕФ је објавио три рекламе које наглашавају важност донација у новцу, а не путем друштвених мрежа.

Једна реклама приказује 10-годишње сироче које говори у камеру: "Понекад се бојим да ћу се разболити, као што се моја мама разболела. Но све ће бити у реду, УНИЦЕФ Шведска има 177,000 ‘лајкова’ на Фејсбуку."

УНИЦЕФ признаје да друштвене мреже могу подићи свијест о проблемима против којих се организација бори, но такође тврде да све најчешће стане на томе, а ништа конкретно се не предузима.

Такође се појавила штампана реклама која објашњава: "’Лајкујте нас на Фејсбуку и вакнисаћемо једно дијете против парализе".

Петра Халебрант, УНИЦЕФ-ова представница у Шведској каже: "’Лајкови’ не спасавају дјечје животе. Треба нам конкретна новчана помоћ."



Оставите одговор