Маланхолија (Melancholia)
Филм Ларса фон Трира, који је на Канском Фестивалу замало пао у сјену редитељеве непомишљености. Било би штета да је остало тако.
Филм Ларса фон Трира, који је на Канском Фестивалу замало пао у сјену редитељеве непомишљености. Било би штета да је остало тако.
Бен Афлек је јако талентован редитељ и глумац. Иза себе има пар сјајних остварења, па апелујем да се заборави период када се проституисао по романтичним комедијама и био узор за идеалног зета и за нешто што ће настати касније, а зове се Иван Босиљчић.
Значајан филм. Дешава се у ратом захваћеној Босни, а нема Срба нигдје. Зашто их нема? Ко убија, онда? Коље? Силује?
Многи данашњи филмски редитељи, поготово они који снимају за највеће филмске студије и компаније, практикују ангажовање често незаслужено преплаћених и прије свега размажених холивудских звијезда, сматрајући да им је то довољна гаранција за успјех пројекта и велику зараду на биоскопским благајнама.
Пријатно изненађење међу ликовним садржајима, који се тренутно могу погледати у бањолучким изложбеним просторима, донијела је заједничка изложба Иване Судар и Небојше Бумба.
Прије пар данa у Њујорк су се упутили двоје бањoлучких умјетника Сандра Дукић и Борис Гламочанин.
Будући да сам под снажним утисцима, морам да кажем пар реченица о изложби која је недавно постављена у Галерији ЈУ "Центра за културу и образовање" у Лакташима.
Субота, дан за умјетност на Фронталу, доноси питање о истинском стању и вредновању ликовне сцене у Бањој Луци и Српској са позиције историчара умјетности.
Театар из угла лаика: освртак на урадак "Одумирање међеда”, Народног позоришта Републике Српске
Премијера Сафикаде, приморала је Aрсена Чаркића, професора клавира на Академији Умјетности, да реагује преко Фронтала. Ми такве ствари једини објављујемо.