Јутјуб означава вијести као „руске“, што је ознака за лоше

Главна уредница новинске агенције „Русија севодња“ и телевизије РТ Маргарита Симоњан коментарисала је одлуку платформе Јутјуб да обиљежава материјале телевизије.

понедељак, фебруар 5, 2018 / 17:17

„Јутјуб је на садржај РТ-а ставио етикету ’Мејд ин Раша‘. Изненађује што на ознаци нема медведа са шубаром који подрива демократију у Лимпопу“, рекла је Симоњанова.

Прошле недеље су Гугл и Јутјуб саопштили да ће посебном ознаком обиљежавати материјале медија које финансира државе. На списку се налази и РТ. Компаније су нагласиле да је то потребно ради „побољшања транспарентности“ објављивања вијести.

Из техно гиганта није најављено да ће исту ствар примјењивати и на остале, па за остатак свијета означити садржаје Дојче Велеа, Гласа Америке, Слободне Европе… као финансиране од стране САД и Њемачке.

Јуче се натпис „РТ у потпуности или дјелимично финансира руска влада“ појавио испод снимака телевизије када се гледају на Јутјубу из Сједињених Америчких Држава.

Притом, компаније нису нашле никакве доказе да је РТ нарушио захтјеве о транспарентности.

У последње вријеме у Сједињеним Америчким Државама се максимално покушава да закомпликује рад телевизије. Телевизији је наређено да се региструје као страни агент и одбијена му је акредитација за Конгрес. Осим тога, телевизија је оптужена да је утицала на америчке изборе путем друштвених мрежа, за шта нема никаквих доказа.

Русија је већ примијенила реципрочне мјере, такође усвајањем закона о страним агентима, чији су статус добили неки амерички медији.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *