Хипо банка добила награду за идентитет и брендитање

Маркетинг комуникације Хипо Алпе-Адриа-Банк Интернешнал АГ (ХАА) одликован је значајним признањем. На конгресу "Change Communications 2011”, годишњем догађају у организацији престижне консултантске компаније Symbiosis и Internal Branding Academy (IBA), Хипо Алпе Адриа примила је награду познату као "Fleggy” у категорији "идентитет и брендирање.” Церемонија поводом додјеле награда, отворена за све учеснике из земаља њемачког говорног […]

уторак, новембар 15, 2011 / 13:59

Маркетинг комуникације Хипо Алпе-Адриа-Банк Интернешнал АГ (ХАА) одликован је значајним признањем. На конгресу "Change Communications 2011”, годишњем догађају у организацији престижне консултантске компаније Symbiosis и Internal Branding Academy (IBA), Хипо Алпе Адриа примила је награду познату као "Fleggy” у категорији "идентитет и брендирање.”

Церемонија поводом додјеле награда, отворена за све учеснике из земаља њемачког говорног подручја, по трећи пут је успјешно одржана у Салзбургу 10. 11. 2011. године.

Жири у саставу од 10 водећих међународних стручњака из области комуникација, одабрао је Хипо Алпе Адриа као добитника ове престижне награде.

Разлог додјеле ове награде Хипо Алпе Адриа био је успјешно лансирање новог имиџа у Аустрији и на тржиштима југоисточне Европе. Пратећи интерне процесе изградње имиџа и дефинисање његових кључних вриједности у априлу ове године, Хипо Алпе Адриа је лансирала нову комуникацијску кампању С Вама. Уз Вас. За Вас. уз помоћ аустријске агенције за маркетинг и пословни развој YOUNITED Repositionierungs-Agentur GmbH.

Кампања даје визуелни изражај преоријентације система вриједности банке као и њеним начелима, те оживљава “Хипо маскоту” која је веома добро позната и популарна посебно у земљама југоисточне Европе.

Др. Готвалд Кранебитер, предсједник Управе Хипо Алпе Адриа, прокоментарисао је награду: “Веома сам срећан што је наш труд у систематском приступу и новој стратешкој оријентацији банке јавно признат, а још више због чињенице да су креативна рјешења која користимо трошковно ефикасна и могу се примијенити на сва наша тржишта без обзира на специфичности и етничку припадност популације у регијама. По мом мишљењу, успјешна комуникација са наших 8.000 запослених и 1,2 милоуна клијената кључни је фактор у текућем процесу промјена у банци.”



Оставите одговор