Ербас пао 2009., дијелови пронађени данас

ПАРИЗ – Истрага несреће авиона "Ербас А330” компаније Ер Франс испред обале Бразила стигла је на прекретницу јер су нађени важни комади олупине што ствара наду у рjешавање енигматичног удеса у којем је 1. јуна 2009. погинуло 228 људи. Током потраге на мору коју водио Океанографски институт WHOI (Woods Hole Oceanographic Institution), екипа на броду […]

понедељак, април 4, 2011 / 10:02

ПАРИЗ – Истрага несреће авиона "Ербас А330” компаније Ер Франс испред обале Бразила стигла је на прекретницу јер су нађени важни комади олупине што ствара наду у рjешавање енигматичног удеса у којем је 1. јуна 2009. погинуло 228 људи.

Током потраге на мору коју водио Океанографски институт WHOI (Woods Hole Oceanographic Institution), екипа на броду „Алуша” је нашла дијелове авион, саопштио је ноћас у Призу Биро за истраживање и анализу (БЕА).

Истражитељи се надају да ће на дну Атлантика наћи „црне кутије” авиона у „пољу крхотина” које је, како је утврђено, „релативно концентрисано”, рекао је за АФП директор БЕА Жан-Пол Троадек.

Само „црне кутије” које снимају параметре лета и разговор пилота, могу објаснити несрећу авиона на линији Рио-Париз.

Упитан о томе шта је нађено у недељу, Троадек је рекао да су то „мотори и неки елементи крила”.

Он је објаснио да је истраживачка подморница „Ремус” фотографисала више дијелова.

БЕА сматра да је квар сензора брзине авиона један од елемената који објашњавају несрећу, али то само по себи не може да буде узрок катастрофе.

БЕА је 25. марта покренула нову фазу трагања за олупином авиона несталог над Атлантиком. Претходиле су три неуспјешне кампање 2009. и 2010. године које су коштале 21,6 милиона евра.

Овог пута се претражује подморје површине 10.000 квадратних километара, у пречнику од 75 километара од последње познате позиције лета 447.

Због те несреће европски произвођач авиона Ербас и француска компанија Ер Франс су недавно оптужени за убиство из нехата.



Оставите одговор