Дукат доо: Представљени производи домаће хемије

Утјешно је знати, да смо у стању произвести домаћи шампон. Да ли сте га ви у стању купити? Поштовани, у прилогу се налази саопштење са више информација. Гледајте на објаву овог саопштења као на подршку домаћој привреди која без медија не може да поново доживи процват. Ово је стајало у е-писму које смо добили од […]

петак, јул 15, 2011 / 22:01

Утјешно је знати, да смо у стању произвести домаћи шампон. Да ли сте га ви у стању купити?

Поштовани,

у прилогу се налази саопштење са више информација. Гледајте на објаву овог саопштења као на подршку домаћој привреди која без медија не може да поново доживи процват.

Ово је стајало у е-писму које смо добили од Бранкице Стојановић, испред њене маркетиншке куће, као покушај да се мотивишемо за објаву овог, у својој сировој суштини, сасвим тржишног огласа и дешавања. И то је сасвим легитимно, ако не и очекивано.

Но, како смо ми "једини ћирилични портал западно од Дрине", односно потпуно смо предестинирани да се палимо на фразе попут ових о "домаћем", "поновном процвату", "не може без подршке"… и чинимо то ево већ преко двије и по године. Дакле, ми смо тотални левати, који се такође пале на фразе као што су "част", "поштење", "солидарност", "другарство" и слично; па смо баш одлучили да пренесемо саопштење у цјелости, без обзира што је Хелена у њему имала слово вишка, а оба производа су на англосаксонизираној латиници.

Просто волимо домаће…

Домаћи производи за успјешну домаћу привреду

Компанија Дукат доо представила је своје нове производе на презентацији одржаној у Пиано бару Хотела Босна у петак, 15.07.. Сви присутни медији имали су прилику да се на лицу мјеста упознају са новим брендовима компаније, Хелена и МаксКлин.

Шампони Хелена припадају групи козметичких производа најмјењених за прање и његу различитих типова косе, првенствено за породичну употребу. „Ми смо изузетно задовољни првим реакцијама на терену. Два дана након што су се нашли у продаји производи су почели да излазе са полица. Све позитивне повратне информације су на тему квалитета производа на шта смо у овом моменту јако поносни јер се наша одлука да истрајемо на квалитету показала као исправна,“ истакао је Горан Лазић, директор продаје компаније Дукат.

Благост шампона је постигнута изванредном комбинацијом и односом примарних и секундарних тензида те је тако смањено иритационо дјеловање и побољшана дерматолошка својства шампона. А у предиван мирис су се сви могли увјерити на лицу мјеста.

Средства за чишћење МаксКлин дијеле се у двије групе, детерџенти за прање посуђа и чистаче за разне површине у домаћинству. Детрџенти за посуђе посебни су по својој благој формули која снажно чисти чак и у хладној води, а поврх свега тога, пријатно миришу.

У домену чистача, МаксКлин располаже са пет различитих врста намјењених различитим површинама, од купатила до најтврдокорнијих масноћа на гриловима.

„И сами смо изненађени резултатима који свакодневно стижу са терена. Приступачном цијеном, модерном амбалажом, и свакако изврсним квалитетом без проблема успијевамо да дођемо до циљне групе. С обзиром на дугогодишње искуство компаније Дукат у дистрибутерским пословима, успијех смо свакако очекивали, и наставићемо да се трудимо да домаћи производ добије заслужено мјесто у самом врху домаће привреде,“ истакао је господин Перица Репајић, директор компаније.

Компанија има у плану да у наредном периоду на тржиште избаци и течни абразив врхунског квалитета.

Домаће тржиште је богатије за једног домаћег произвођача који као основну особину може истаћи врхунски квалитет. У борби за успјех компанија ће користити петнаестогодишње дистрибутерско искуство, изврстан стручни кадар и квалитет производа.
 



0 КОМЕНТАРА

  1. Пази, ја ово нисам видио на рафама у продавницама. Интересантно је да се код нас не производи ништа од робе широке потрошње типа каладонт, тоалет папир, детерџент, сапун, сладолед.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *