Друштвене мреже за најмоћније: Не зна им се ни адреса

Најексклузивнијој друштвеној мрежи на свијету не зна се чак ни адреса. Њој приступ има само 200 најмоћнијих људи на свијету, а међу њима су Ангела Меркел, јорданска краљица Раниа, Билл Гејтс, Дмитриј Медведев… Они с најмање шест нула на својим рачунима имају посебно мјесто у беспућима интернета. Наиме, баш као и у правом животу, тако […]

понедељак, јун 3, 2013 / 09:31

Најексклузивнијој друштвеној мрежи на свијету не зна се чак ни адреса. Њој приступ има само 200 најмоћнијих људи на свијету, а међу њима су Ангела Меркел, јорданска краљица Раниа, Билл Гејтс, Дмитриј Медведев…

Они с најмање шест нула на својим рачунима имају посебно мјесто у беспућима интернета. Наиме, баш као и у правом животу, тако и на интернету постоје мјеста на која „излазе“ богаташи и места на која „излазе“ сви остали.

А Смол Ворлд, Сквере, Афлуенс и низ сличних друштвених мрежа резервисане су искључиво за најбогатије и у последње вријеме доживљавају прави процват.

То су мреже на којима богаташка елита расправља о стварима и размјењује искуства о ономе о чему просјечни грађани чак ни не размишљају.

Чланарина за разлику од уобичајених друштвених мрежа није бесплатна, а могућност да се учлани неки ‘слијепи путник’ из обичног пука сведене су на минимум. Чланство се углавном добија или по препоруци постојећих и добро проверених чланова или морате доказати да на рачуну имате неколико милиона долара. Будући да је веома тешко лажирати оба услова, чланови друштвених мрежа за елиту сигурни су да се налазе међу људима који су баш попут њих.

Најпознатија елитистичка друштвена мрежа је Смол Ворлд, основана прије девет година. До недавно је функционисала као мрежа на којој су утицајни и богати размијењивали искуства, али ових дана је постала још ексклузивнија. Чланови од сада захваљујући чланству могу куповати разну луксузну робу, али и услуге преко ове мреже, а како је понуда мреже проширена, тако се смањује број њених чланова.

Салдо на рачуну као шифра

Наиме, посебне понуде за куповину скупих ствари неће бити доступне за све чланове, а они који нису довољно добри за такве понуде, неће више бити дио овог ексклузивног окружења.

А Смол Ворлд ће зато остати без гомиле чланова и са 850.000 пашће на 250.000.

Специфичност овог клуба је у томе што чланови приликом уласка у друштво одабраних морају власницима предати листу контаката коју имају широм свијета.

Од чланова се, наравно, очекује да имају приватне бројеве најпознатијих људи на свијету.

Афлуенс не наплаћује чланство, али ако нисте „тешки“ минимум 3.000.000 долара или ако годишње зарађујете мање од 300.000 $, нема шансе да добијете приступ мрежи.

Ни гугл их не проналази

Може вас евентуално спасти познанство с неким старим чланом мреже, али мора их бити барем пет који гарантују за вас да сте „достојни“ уласка у овај ексклузивни круг људи. Само за вашу информацију, чланови Афлуенса у просјеку имају по $ 35.000.000 на рачунима.

Сквер се разликује се по томе што углавном нуди одличну понуду скупоцјених ствари, које себи могу приуштити само они који имају заиста много новца. Ту је и друштвена мрежа Исланд Икс, намијењена само онима који стално негде путују и тиме желе да се похвале цијелом свијету.

Али то није крај. И међу најексклузивнијим друштвеним мрежама постоје оне које су толико затворене, да се не исплати ни да их „гуглате“ јер нећте добити линк ка њој.

ТопКом је приватна комуникациона платформа за 200 најмоћнијих људи на свијету. Основана је прошле године на Свјетском економском форуму у Давосу и њом се користе искључиво учесници тог форума и то не наравно сви.

Можда ће вам постати јасније о каквој се друштвеној мрежи ради ако подсјетимо да су међу учесницима били Бил Гејтс, Дејвид Камерон, Бил Клинтон, јорданска краљица Раниа, Дмитриј Медведев, Ангела Меркел, Ал Гор, Тони Блер…



Оставите одговор