БЛИСКОСТ (CLOSER)

У овако брзоплетој продукцији, амбициозно је рећи да је Блискост у нултим годинама; исто што и Секс, лажи и видео трака у осамдесетим. Без обзира на плагирану тему, и конструкцију са четири стожерна лика. Дан и Алиса се срећу, тако што је пала под такси. Рађа се љубав. Иако Дан већ има дјевојку, која му […]

понедељак, април 18, 2011 / 06:55

У овако брзоплетој продукцији, амбициозно је рећи да је Блискост у нултим годинама; исто што и Секс, лажи и видео трака у осамдесетим. Без обзира на плагирану тему, и конструкцију са четири стожерна лика.

Дан и Алиса се срећу, тако што је пала под такси. Рађа се љубав. Иако Дан већ има дјевојку, која му је направила сендвич с туном. Он пише смртовнице, а желио би романе. Кадар се наставља, у трену када превари Алису. Са Аном, која га фотографише за корице књиге, написане о Алисином животу. Формира се љубоморни четвероугао, са једним губитничким тјеменом. И три напаћена.

А напатио се Лари. Љекар који вјенча Ану, па му је преотме Ден. Пада у очај, у одличном приказу мушке хистерије. (Хистера, на грчком, значи материца). До врхунца је доведе у изванредној, али баш мучно-напаљујућој сцени Алисиног стриптиза. Онда се сабере.

Руководећи се логиком да је жена твоја, докле год пристаје на секс. Прије развода, тражи га у замјену за потпис. Ана пристаје, и то упропасти Дана. Да би се још боље осјећао у освети, Лари му каже како је спавао и са Алисом.

Штета што не би и мало хомосексуализма…

(Редитељ: Мајк Николс; Улоге: Натали Портман, Џад Лоу, Џулија Робертс, Клајв Овен)



0 КОМЕНТАРА

Оставите одговор