Ветерани РС: Нико се неће бринути о нама, сем нас самих

У Угљевику је синоћ одржан први сусрет Ветерана Републике Српске. Ово удружење је једино које у својој скраћеници чува име Војске Републике Српске, и баштини скоро идентичан грб. На овај грб су више пута указивали и говорници, указујући да је то симбол под којим је превазиђена трагична српска подјела из другог свјетског рата, и који […]

недеља, март 3, 2013 / 18:41

У Угљевику је синоћ одржан први сусрет Ветерана Републике Српске.

Ово удружење је једино које у својој скраћеници чува име Војске Републике Српске, и баштини скоро идентичан грб. На овај грб су више пута указивали и говорници, указујући да је то симбол под којим је превазиђена трагична српска подјела из другог свјетског рата, и који је било часно носити на рукаву.

У плавој сали угљевичког центра за културу окупили су се некадашњи борци и поштоваоци из сваког краја Српске, али није било представника ниједног нивоа власти, ни парламентарних странака. Због породичних и здравствених разлога оправдали су се Драган Чавић и Миланко Михајлица, на што су ветерани закључили да је и боље да нема никог, него да присуствује само једна страна.

Писмом је присутне поздравио Игор Радојичић, предсједник НСРС, који се извинио што није био у могућности да дође, и поручио да од удружења очекује да буду веза између власти и популације коју представљају, те да евидентирају све проблеме са којима се сусрећу.

О проблемима је први говорио Душко Вукотић, некадашњи комадант Вукова са Дрине и предсједник ВРС. Бивши борци су преварени је речено да ће имати приоритет при запошљавању, али те одредбе нема у закону о раду. Напротив, има превозника који при запошљавању возача изричито траже да нису били учесници рата, рекао је Вукотић.

Да постојећа борачка организација радиу интересу оних које заступају, не би било потребе ни за ВРС, али барем за прву руку ВРС се не желе постављати као опозиција.

-Ми немамо ништа против никог лично, ми смо многи и чланови БОРС, али морамо рећи да не може функционисати тако да они имају привилегије, а да нико сем њих нема ништа – поручио је Вукотић.

Скуп је поздравио и Саша Дујовић, представник Ветерана Србије у парламенту, и предсједник скупштинског Пододбора за ветеранска питања. Он је рекао да су они у Србији одлучили да своју судбину узму у своје руке и политички боре за своја права, након што су ушли у парламент Србије са листе СПС.

-Није било друге, већ да мењамо систем изнутра. Данас нико у скупштини не сме да о ветеранима прича као о злочинцима, јер знају да ћу ја да викнем на њих. Године пролазе, морате да се борите за себе. Не знам који пут ћете изабрати, само кажем шта смо ми изабрали, рекао је Дујовић, који је био добровољац у војсци Српске.

Он је додао да је срамота што се власти Српске нису никада сјетиле породица погинулих добровољаца из Србије, којих је према његовим ријечима око 7000. Исто тако, у Скупштини Србије сједе 4 генерала, а нико од њих није ни чисто формално рекао нешто у корист ветерана.

Ветерани Србије и Српске у мају ће ићи у Москву, гдје ће са Партијом ветерана Русије формирати ветеранску организацију свих православних земаља, додао је Дујовић.

Ветеранима се обратио Синиша Божић, представник удружења малих акционара инвестиционих фондова, са којима је ВРС потписала протокол о сарадњи, будући да им је чланство слично. Божић је говорио о пропасти фонда БОРС, који је са почетних 96 милиона КМ виједности спао на 10 милиона, и нагласио да се данас може само покушати спасити преостала вриједност фонда, и тражити одговорност за оне који су упропастили вриједност борачких ваучера.

Последњи је говорио Срђан Миловић, члан Покрета за Херцеговину. Он је са задовољством примијетио да у публици има много више људи, него што их је било 89. и 90. године, када су окупљања оних који су се борили за Србе у Босни и Херцеговини била прокажена.

-Погледајте шта се из тога изродило, какав је покрет настао, и како смо направили Републику Српску. Има нас довољно овде да направимо покрет који ће је бранити, и борити се за оне који су је стварали.



0 КОМЕНТАРА

  1. Много среће у даљем раду како би РС коначно постала правна држава.
    Много је пропуштано и изгубљено зато што борци нису своја права и права народа заштитили једнаком храброшћу, као што су створили и одбранили Републику Српску.

    С поштовањем Ана Лазаревић

  2. Свака част!

    Ово је нешто што буди наду и што је толико неопходно у овом друштву. Ако се ови и овакви људи некад буду питали у Републици Српској, ја нећу имати потребу да се бавим политиком, чак ни читањем новина или коменатрисањем на порталу. Дуг је пут, али морамо вјеровати да ће доћи до промјене система и свијести грађана, а ово је први корак ка томе. Нема ко други но они који су стварали некад фабрике, а у рату створили Републику Српску. И нису кривци примитивци што су покупили маст, коров никне гдје год стигне, свака њима част. КРИВИ СМО МИ, ШТО СМО ИХ ПУСТИЛИ…..

    Срећан Вам рад и на многаја љета!

  3. Moje iskrene čestitke i želja da se Vaš glas više čuje i uvažava.Ova populacija boraca kojoj i sam pripadam, treba da se javno odrekne BORS-a,jer je svojim dosadašnjim djelovanjem dozvolio da borci odbrambeno otadžbinskog rata budu na margini svih zbivanja,a da njihove porodice budu bukvalno gladne.Treba na nivou svih opština u RS formirati ovakva udruženja i izboriti se za naša prava.Ako nemože dogovorom imamo mi i druge metode naše borbe.

  4. Мислим да је ово освјежење за Републику Српску. Ако буду поштени трајно ћемо ријешити проблем збрињавања породица погинулих бораца и инвалида.

    Прво што ови људи требају урадити јест направити реда у овој области, тј. објава регистра свих бораца Републике Српске, нека се види који је број, ко је и колико дуго био учесник одбрамбено-отачбинског рата.

    Затим је потребна организација по регијама (откуд Ћургуз у Бањалуци зна шта треба оном у Требињу).

    Потребно је утврдити колики је број породица погинулих бораца остао незбринут, да се види колико нам треба пара да се они збрину.

    Затим је потребна промјена Закона, наиме, има пуно примјера гдје су жене погинулих бораца преудале се а остварују право на породичну пензију, такође имамо пуно примјера гдје су дјеца погинулих бораца основала своје породице, добили потомство а овамо остварују права из борачко-инвалидске заштите.

    итд.

    Желим вам срећу у раду, и да не понови вам се Пантелија Ћургуз! 😉

  5. Подршка и од мене!

    Желим само да искористим прилику и да укажем, а сви сте то препостављам гледали и слушали, на тзв. стамбено „збрињавање породица погинулих и инвалида“ којима се само створи већи проблем. Квалитет градње борачких станова је на веома ниском нивоу тако да за пар година имају влагу, урушавање плафона и сл. Мислим да би Ветерани Српске требали да се позабаве и овим питањем, да се види како да се помогне тим људима да санирају штету и да се запријети свим будућим „неимарима“ да ће им то бити посљедњи посао који ће да добију наставе ли се богатити на рачун ових најосјетљивијих категорија.

    Такође, требало би да се направи списак оних који су до сада на овако скандалозан начин користили ситуацију!

  6. Мени само мало смета тај назив „ветерани“, а у принципу и од мене сва подршка.
    Желим и надам се да ће се и остварити ова прича о тзв.првим и малим корацима, да то касније све прерасте у озбиљну и респектабилну организацију.

    БОРС никада ни је ни био представник оних за које се представља.
    Увек је био полуга власти, само амортизер који треба да прихвати и ублажи ев. ударе нас бораца ка власти. Увек смо им служили као монета за поткусуривање.

    Никада се нису огласили ни по питању овога што „ања“ горе написа.
    Није то по среди само ствар „неимара“ или нестручности или богаћења.
    То је тврдим својеврсна и свесно осмишљена порука било које власти какав однос има и имаће према борцима. Сетимо се само оних генијалних „бугарских кућица“ које су се распадале на првој јачој киши…итд итд.
    Суштина све приче је да смо као народ јако подељени, посвађани, поцепани, а није тако било у рату и која година после рата. Такође није тешко закључити ко је и како у свему томе највише допринео.

  7. Дјеца палих бораца немају никакву предност на конкурсима за посао.Како им помоћи?Омаловажавају их а њихови очеви им немогу помоћи, ми морамо, то нам је обавеза,а можемо само ако се увежемо и подржимо једни друге.Немојте да се дјелимо по политичким партијама, морамо се уздићи изнад тога и извршити притисак и на ову и сваку будућу власт.Политика нас је разјединила и опет ће ако искрено не уђемо у овај покрет за добробит свих оних који су то заслужили и потомака оних који су нас задужили.

  8. Поштовани пријатељи Ветерана РС (ВРС)! Свима захваљујем на коментарима подршке као и на сугестијама. Знам да термин „ветерани“ није најсрећнији избор јер је туђа ријеч (латинског) корјена. Међутим, само кроз ту ријеч чувамо скраћеницу „ВРС“ којом је превазиђена подјела на четнике и партизане и чувамо знак под којим је погинуло 23 000 наших сабораца. Истовремено термин „ветеран“ је присутан и на истоку и на западу. Управо сам 01-марта у Београду говорио на скупу ВЕТЕРАНА Србије заједно са ВЕТЕРАНИМА Русије. Мислим да ће мој саборац Славија прихватити образложење иако цијеним његов отпор према страним ријечима. Статутом и програмом ми окупљамо ВЕТЕРАНЕ И ЧЛАНОВЕ ЊИХОВИХ ПОРОДИЦА, што је јако важно знати, јер резултате ове идеје и треба да баштине наши потомци који су су стасали и сваким даном постају пунољетни грађани ове опљачкане Државе.Ми морамо за њих наћи путеве на којима се ће бити срећнији од нас самих. Сан сваког нормалног родитеља јесте да му дјеца живе боље од њега саног. Немамо канцеларије, телефоне, информатички смо необразовани. Зато вас молим ширите ову племениту идеју.Идејног вођу контролишите, упозоравајте! Недајте му да да погријеши! То прије свега можете ви – ПОТОМЦИ НАШИ, јер питање је кол’ќо смо ми остали нормални. Па и ја сам.ПУНО ВАС ПОЗДРАВЉАЈУ ВЕТЕРАНИ РС (ВРС). Душко Вукотић

  9. Ево мене да и ја честитам на свој начин и да приупитам пар ствари. Чудно је да ни у једном коментару нема ратне биографије ових говорника односно челника ове организације. Ако се требам учланити у ту организацију било би добро знати ко је на примјер Срђан Миловић? Какав му је ратни пут? Вукотић је мало познатији, али не би било лоше да се и о његовом ратну путу јавност упозна. Да ли је Божић на скупу говорио као ратни ветеран или као берзански стручњак. Ако је ветеран, занимљива би била његова ратна биографија.

    Ево, поставио сам пар питања, трудио сам се да не будем циничан.
    Чекам одговоре.

  10. Симо П.Ороз
    Питања су ти коректна и дужан сам да ти одговорим:
    Душко Вуктоић, у рат отишао 4.маја 1991. године у Вуковар (Борово село нападнуто 02.маја), у улози командира тенковске чете. Био у Вуковару и рејону Винковаца (од тога 46 дана само у Мирковцима).Рањен у рејон Богдановаца. Након Вуковарских операција са мјеста к-данта тзв предњег одреда на тромеђи Босне, Србије и Хрватске из Јамене позван и отишао у зворничку бригаду. По наредби ГШВРС од једног извиђачког и једног диверзантског вода формирао Подрињски одред специјалних снага у народу познат као „Вукови са Дрине“. Након рањавања прекомандован сам у команду зворничке бригаде на дужност помоћника Начелника штаба за обавештајне послове. Иначе је била пракса да команданти специјалних јединица са тих дужности одлазе на дужност обавештајаца зато што су диверзантске и извиђачке јединице, између осталог и у функцији прикуљања података са непријатељске територије. За разлику од безбедњака који се баве прикупљањем података и одржавањем реда преко војне полиције у нашој зони одговорности. На тој дужности сам дочекао крај рата као мајор одликовани борац ВРС.
    Срђан Миловић је већ пуно млађи момак којег је рат затекао као у студента у Тузли и историја о његовом учешћу у покрету отпора а касније и у борбеним дејствима свакако заслужује поштовање за учешће једног студента у рату. На жалост, Срђан није присутан на порталима па и није лијепо да ја пишем детаље његове ратне биографије. Ето Симо поднесох ја теби детаљан извјештај. А ти мени само напиши у којој си ти јединици био и наброј своја три ратна друга. И ово није цинично него је фер. Напишеш бар толико о себи.Поздрављам те! Душко Вукоптић

  11. Хвала на исцрпној информацији. Ја ћу свој ратни пут представити онда када се јавно представим као што сте ви урадили. Ја за сада немам амбиција да се бавим јавним активностима, али користим напредне технологије и водим дијалог са људима који претендују да буду вође, било политичке, било синдикалне, било борачке.
    Као прагматичан човјек не губим вријеме распредајући познате чињенице, углавном питам оно што је битно и што ме може опредијелити да ли нешто да подржим или не подржим.
    Оно што ми смета код ваше организације је то што сте се политички опредијелили. Познајем много бораца који поштују Милорада Додика и који су чланови његове странке. Пљујући по Додику ви аутоматски стварате подјеле међу борцима.
    Постоји хиљаду начина да се власт критикује са неутралне политичке позиције.
    Из тих разлога ја сам против ваше организације и против вашег ангажмана јер сматрам да он није “струковни“ него политички.

    С поштовањем СПО

  12. Господине Божићу,
    упознат сам са вашим радом који изузетно респектујем.

    Ви сте се интересно повезали са Ветеранима, али то не значи да се они нису политички опредијелили. То такође не значи да сте по аутоматизму и ви лично политички опредијељени, гледе овога о чему коментаришемо.

  13. „Познајем много бораца који поштују Милорада Додика и који су чланови његове странке. Пљујући по Додику ви аутоматски стварате подјеле међу борцима“
    ———————————————–
    Руку на срце било је и „разних“ бораца.
    Боље да их и није било.
    Истина били су у униформама, почесто долазили и на линије, нарочито у дане мировања,први сазнавали ако се нешто „спрема“ и редовно у том периоду нестајали, па се опет појављивали.
    Мували су се око кухиња, интендантских служби,…“оперисали“ након операција по ослобођеним територијама…итд итд.

    По завршетку рата су се масовно поразбољевали,раштркали по партијама, борачким организацијама, утужавали Републику Српску, наплаћивали којекакве одштете, куповали пензије инвалиднине, редовно дизали три прста…И КАО ТАКВИ СУ ЛИСТОМ ПОШТОВАОЦИ ЛИКА И ДЈЕЛА Милорада Додика и његове партије.

  14. Ја сам на овом посту врло коректан. Изниосам своје мишљење,а ова двојица која су били балавчад за вријеме рата, уједају ко мале цукице.

    Био је некад сличан покушај формиеања нове борачке организације под називом ‘Слога’ која је била политички обојен и није борцима донио ништа добро. Ово је само реприза тога.

  15. Баш сам се питао ђе нам се денуо СПО? Кад ето ти га, овај пут у нешто културнијем издању него што смо навикли. Чудо вриједно поштовања! Стога ћу и ја бити фин. Ако сам добро разумио, СПО зна нешто што нико други не зна: убијеђен је да су Ветерани РС политичка партија иако су удружење грађана? СПО прича о нечијој „политичкој обојености“, ајој. По њему, ваљда, ветерани/борци треба да апстрактно пљују по нн особама и виртуелним противницима а не по власти која их је унизила и готово истријебила. Отприлике као несретни Панто по Хашком трибуналу. Молио бих апаратчика покојног СПО-а (мислим на партију, не помишљај да те лично вријеђам) да елаборира шта је то спорно у „политичкој обојености“ и шта би било спорно када би ВРС постала партија, што видим да сада није, али жарко желим да се деси?

  16. Петроније, није ништа спорно. Ако су Ветерани политички опредијелили само нека се Вукотић престане позивати на 350.000 хиљада људи. Има бораца који мисле да Додик није највеће зло у РС.
    Иначе сам мало прочачкао ко је све у тим ветеранима и све ми је јасно.

  17. СПО, свака част – ко запета си пушка! Нисам ни сумњао. Дају ли ти твоји паузу за топли оброк? Имаш ли душе ти људи? А, да Влада ради до 16 часова… И не сикерај се – доста ће бити и 349.999 гласова!

  18. СПО, свака част – ко запета си пушка! Нисам ни сумњао. Дају ли ти твоји паузу за топли оброк? Имаш ли душе ти људи? А, да Влада ради до 16 часова… И не сикерај се – доста ће бити и 349.999 гласова!

  19. Ја вјерујем да у тој организацији има честитих људи. И баш због њих хоћу да упозорим да се ова организација политички обојила и да ће само пар челних људи од овога видјети корист. Остале ће послије још једног разочарења бити тешко мотивисати када се појаве прави људи и праве идеје. Или је то можда и нечији циљ. Ко зна?

  20. Зашто увијек нападамо све па и било какав покушај да се нешто покуша направити бољим???Зашто нападамо и омаловажавамо све и свакога а да за то немамо ама баш ни један аргуменат???
    Шта се то дешава у нашем менталном склопу да неможемо и нежеломо да прихватимо идеје или боље речено покушамо да учинимо нешто боље и за нас и за нашу дјецу??Дјецу која сутра треба да остану овдје и одрастају и формирају своје породице живе,раде стварају и граде будућност будућим генерацијама.Зар смо тако ниско спали да и сами себе мрзимо???Зашто то радимо???
    БОРЦИ ЈА ВАМ ЧАСНО, ПРЕД БОГОМ, КРСТОМ, ПАЛИМ НАШИМ БОРЦИМА, ЊИХОВИМ ПОРОДИЦАМА ПОРУЧУЈЕМ ДА ВЕТЕРАНИ НИСУ,НЕЋЕ БИТИ ПОД БИЛО ЧИЈИМ УТИЦАЈЕМ СЕМ ИСКРЕНЕ И ЧАСНЕ БОРБЕ ЗА ПРАВО СВАКОГА БОРЦА И ЧЛАНОВА ЊЕГОВЕ ПОРОДИЦЕ.ВЕТЕРАНИ СУ ОСНОВАНИ ЗБОГ ПОТРЕБЕ А НЕ ПРОМОЦИЈЕ ИЛИ ПОЛИТИЧКЕ ПАРТИЈЕ ПОЈЕДИНЦА.ВЕТЕРАНИ ЋЕ СИГУРАН САМ СВОЈЕ ПОСТОЈАЊЕ ОПРАВДАТИ А ТО ДОКАЗУЈЕ ШТО НАМ СВАКИ ДАН ПРИЛАЗИ СВЕ ВИШЕ ЉУДИ И МИ ТЕ ЉУДЕ,БОРЦЕ НЕМОЖЕМО И НЕСМИЈЕМО ИЗНЕВЈЕРИТИ ЈЕР САМО ЗАЈЕДНО МОЖЕМО НАПРИЈЕД КА ЉЕПШОЈ И БОЉОЈ БУДУЋНОСТИ НАШЕГА НАРОДА.С,поштовањем.

  21. Ветерани ће ускоро изаћи са тачно одређеним циљевима и програмом који ћемо понудити Скупштини и покушати да кроз програм “РЕХАБИЛИТАЦИЈА ЖРТАВА РАТА“И ФОНДА ЖРТВЕ РАТА дамо своје тачно одређене стратегије развоја и запошљавања демобилисаних војника кроз локалне заједнице и стварања малих породичних радњи у различитим областима.Тај програм је рађен дуго и стручно и даје конкретне потезе у запошљавању.Тим и многим другим пројектима требала се бавити Влада али нажалост то није способна.Будите сигурни да ће ВЕТЕРАНИ постати ЈЕДАН ОД ЗНАЧАЈНИЈИХ ФАКТОРА У РС и да више нико неће моћи да понизи демобилисане војнике и дачемо се истински залагати за сваког борца.

  22. Мићо,
    Шта ти значи “РЕХАБИЛИТАЦИЈА ЖРТАВА РАТА“. Зар је потребно зртве рехабилитовати? Стварно ми није јасно ко спада у ту категорију. Рехабилитују се они који су криви.

  23. Шта је Симо спорно да се ветерани политички организују мада ће иовако овим твојим стати у крај.

    Не ваља ти Лазаревић и Еколошка партија, не ваља ти Милојевић и Ценићка, не ваља ти мајор Вукотић, не ваља ти нико ко има муда да се супростави овој режираној пропасти српског народа.’

    Ко ти ваља куго људска?

  24. Симо Пјетлић Ороз, 05.03.2013. 15:04:51

    „Био је некад сличан покушај формирања нове борачке организације под називом ‘Слога’ која је била политички обојен и није борцима донио ништа добро. Ово је само реприза тога.“

    Како знаш да је ово реприза тога? „Слогу“ су основале партије које су чиниле коалицију „Слога“, између осталог и ратни профитер Милорад Додик, како би под своју шапу ставили борце.

    Овдје стварни борци оснивају своје удружење, а не партију. Друго је што теби одговара Ћургуз. Ти си један јако злонамјеран провокатор, који је наводно коректан, а онда напишеш даје ова организација политички обојена и да ће користи видјети само неколико челних људи. Како ти то знаш, злонамјерни нечовјече? Јеси ли видовит? Не, циљ ти је да одмах на почетку покушаш обесмислити, зато што те страх, јер твоји одлазе на сметљиште историје. Ови људи су просипали властиту крв, док си се ти сакрио жени испод сукње. Опиши овдје шта си радио у рату, па онда пиши кометар!

  25. Ево ти доказ да је политички опредијељена. Један од говорника је био представник опозиционог Покрета за Херцеговину Срђан Миловић. Ја сам лијепо упитао у којем својсту су говорили Божић и Миловић . Господин Божић је то лијепо објаснио и ја сам то прихватио. Овај из политичке странке није. Једино је Вукотић рекао да је био студент за вријеме рата, тј. да није могао бити борац. Ако ниси био у рату, а говориш на скупу ветерана као политичар, у чему је проблем да ја помислим да је ова организација политички опредијељена.

    Што се тиче БО ‘Слога’ само сам подсјетио на матрицу и штету која ће бити нанесена.

    Што се мене тиче ја сам и против постојања БОРС-а. Слажем се са Ветеранима да БОРС не врши своју функцију и умјесто да укинемо ту организацију ми хоћемо још једну такву.
    Ја сам за укидање БОРС. Бригу о породицама погинулих и рањеницима и инвалидима треба да преузме надлежно министарство и општине, а партизанији која у рату није имала људских губитака или није остала инвалидна, мотика у руке.

  26. Гос.Симо ево да ти дам одговор-

    Симо П. Ороз, 05.03.2013. 21:44:30 [69898]
    Мићо,
    Шта ти значи “РЕХАБИЛИТАЦИЈА ЖРТАВА РАТА“. Зар је потребно зртве рехабилитовати? Стварно ми није јасно ко спада у ту категорију. Рехабилитују се они који су криви.

    Рехабилитација жртава рата значи њихово оспособљавање за наставак даљег и квалитетнога живота као и пружање подршке и едукацију у запошљавању њих и њихових породица кроз квалитетне и тачно одређене програме и пројекте.Наши борци су прошли кроз један период рата и наравно да су у њему доживјели и нагледали се свих страхота рата.То је сигурно на њих и њихово ментално стање много утицало, и зато требају да прођу одређене третмане да би се вратили својим породицама и постали носиоци и храниоци својих породица.Ријеч РЕХАБИЛИТАЦИЈА има многоструко значење(само у медецини) се користи у многим случајевима и зато ми је јако жао гос.Симо што увијек желите да све понизите и све гледате у негативном контексту.Ветерани не желе и неће бити неко рушилачко удружење које ће жељети на силу да рјешава нешто и руши нашу РС али ћемо сигурно бити кост у грлу многима онима који наставе и даље да нас понижавају.Ма ко то био.Ми смо спремни на бази квалитетних програма запошљавања и аргумената да сваку власт питамо а што то нисте или што то неможе и тражимо њихову одговорност па и оставке ако су неспособни и немају права рјешења за нас.

  27. Требало би да знаш да и мотика има два краја. Пошто не знаш онда си ти онај тупи дио. Ето, ми смо онај оштри дио. Ми се и јесмо организовали против таквих који би да нам дају мотике у шаке а да они распродају и арче оно што смо ми створили. Чувај се жене, јер ако ти прочита коментаре, осим што ти је забранила алкохол – забраниће ти и да пишеш.

  28. Ветерани РС, 06.03.2013. 09:57:33

    У чему је проблем?
    И ја стојим иза вашег става да БОРС не ради добро, да је то једна бирократизована институција која сиса буџет, а не врши своју основну функцију. Пантелији су пречи његови бркови од сиротиње.
    Зато ја тражим да се таква организација укине, а ви хоћете још једну такву.
    Јесам ли јасан?

  29. Желим још да нагласим да ветерани РС нежеле милостињу већ само разумјевање власти за њих и њихове проблеме.Да нам се омогући да имамо нормалне услове и законе у РС у којој ће прије свега човјек бити кључни фактор развоја.Држава нема шта да изгуби већ треба да покаже минимум поштовања према свом народу и да омогући кавлитетне законе да свој народ запосли и тако му омогући останак на овим просторима.Ако се то недеси и ако нам младост буде и даље одлазила постаћемо земља стараца,бијело робље и депонија старих технологија Европе.А надам се да нама свима то није циљ. Ми сви треба да будемо сложни ка једном циљу а то је “НОВИ ПОКРЕТ РАЗВОЈА И ОПСТАНКА“народа на простору РС. Нико од нас није отишао у рат да би имали данас ову и овакву РС.Сви смо се надали да се боримо и стварамо нову и квалитетнију државу у којој ће сваки појединац имати могућности да се докаже и својим радом омогући развој и опстанак своје породице.Данас нажалост РС је постала само Република тајкуна и политичара који својим најближим омогућише све.Све су покрали и краду још увијек.Изгубили су компас о свему и немају више морала низашто. Морате признати да ветерани неће и немогу више да шуте,гледају и трпе та понижења.Само организовани можемо пуно.С вјером у Бога надамо се нашем успјеху и новој побједи.С,поштовањем.

  30. Мицо, без задње намјере желим да полемишем с тобом. Вјерујем да си честити човјек, али то не значи да се морам слагати са твојим ставовима.
    Ја против ветерана немам ништа, немам ништа ни против Вукотића, чак шта више, мислим да од свих који пишу на Фронталу, има више ставова иза којих би могао стати. Један од њих је БОРС.
    Међутим, ја сам против субноровштине. Партизани су једну државу проћерали кроз гузицу, а нова партизанија хоће и са овим што је остало да уради исто.

    Ја сам за то да се укину борачке организације из разлога што је борачка популација једини продуктивни дио становништва и ако њих неко треба издржавати требају рећи ко је то. Зар се о овом ратном студенту Миловићу треба неко бринути. Ваљда је завршио факултет и ваљда нешто ради. Вукотић је рањен и на неки начин њему треба помоћ ако није способан да ради. А ја мислим да јесте јер је био директор у јавном предузећу.

    Ќажеш: “Нико од нас није отишао у рат да би имали данас ову и овакву РС“ и ту си у праву. А ја питам да ли је морало баш да се ратује и да ли они који ништа нису учинили да се рат спријечи имају право да се данас стављају на чело народа и бораца. А о томе шта је био ратни циљ, не бих овом приликом. То би још више покопало ваше ставове.

    Кажеш да ћемо постати гробље старих технологија, а дозвољаваш да с тобом манипулишу они који су говорили да ћемо јести коријење. Па нормално је да смо гробље старих технологија, јер када су се стварале нове технологије ми смо по рововима буквално јели коријење.

    Тражиш са правом нормалне и здраве законе, али на помен организације која се зове ЕУ, диже ти се коса, а та организација има најуређенију законску регулативу.

    Због тога сам ја и против Пантелијиног Субнора, као и против Вукотићевог.

  31. Ево Симо шта Ти предлажеш како да се све ово заустави?? Како да се било ко организује да барем покуша да нешто каже и направи?Како да спрјечимо ову катастрофу која нам се спрема??
    Зар ћемо само да шутимо,гледамо,кукамо и постанемо нација болесних људи која нема више воље и снаге да било шта учини за свој народ.Зар морамо да се помиримо са том судбином да у наредним годинама полако нестајемо са ових простора.Зар несмијемо да покушамо да се изборимо за свој идентитет и право да имамо своју вјеру и нацију и да у том диху одгајамо нашу дјецу.Симо кажи како ти видиш нашу одбрану од зла који се зове империјалистички капитализам и глобални развој свијета у којем нам је припремљен сценарио нестанка на овим просторима.КАЖИ СИМО КАКО ТИ НА ТО ГЛЕДАШ И КОЈИ ЈЕ ТВОЈ ПРОГРАМ ОПСТАНКА НАШЕГ НАРОДА ПА И ТВОЈИХ НАЈБЛИЖИХ У РС.

  32. ribar, 06.03.2013. 01:58:48

    “Не ваља ти Лазаревић и Еколошка партија, не ваља ти Милојевић и Ценићка, не ваља ти мајор Вукотић, не ваља ти нико ко има муда да се супростави овој режираној пропасти српског народа.“

    Рибар, ја никад нисам рекао да Лазаревић не ваља него да није добро да њему и његовој партији промицију раде испрдци попут тебе. Разочарао ме је што није изнио јасан став око никлолобиста и смјене Кустурице. А ако је неко еколог онда по том питању не смије остати без става.

    Што се тиче Милојевића прочитај његов најновији пост на Фронталу и онда га подржи ако желиш да опет испаднеш будала.

    Што се Ценићке тиче, нешто се са њом превише не бавим јер мислим да није битна, осим ако се битност не мјери гостованјима на сарајевским теве-сећијама.

    Што се тиче мајора Вукотића више га цијеним од свих Фронталових колумниста, а моје неслагање са дјеловањем његове организације нема везе са мојим ставом према њему лично.

  33. mico, 06.03.2013. 10:45:30

    “Ево Симо шта Ти предлажеш како да се све ово заустави??“

    Ја предлажем да радимо и да схватимо да нема љеба без мотике.

    “Како да се било ко организује да барем покуша да нешто каже и направи?“

    Постоји много начина. За права радника треба да се боре синдикати. Колико знам синдикално организовање је уставом загарантовано. Ако се некоме не свиђа Ранка Мишић нека организује нови синдикат. Од мене би добио подршку. На читавом западу властодршцима дрхте ноге пред синдикалним вођама, а овдје код нас се то покушава субноровштином. Не иде.
    За права породица погинулих и несталих нека се бори та организација. Зашто да то ради БОРС или ветерани.
    За права инвалида рата нека се боре организације које сами инвалиди формирају. Такву организацију ћу увијек подржати. Ту субнори само муте воду.

    “Зар ћемо само да шутимо,гледамо,кукамо и постанемо нација болесних људи која нема више воље и снаге да било шта учини за свој народ.“

    Због тога сам баш против утицаја политичара на такве организације. Што дозвољавате да вам политичари говоре на скуповима? Они, нарочито опозициони, намјерно шире дефетизам. Нећу рећи да је стање добро, али зар о добру да вам причају они за чијег вакта смо највише најебали. Да не буде забуне. мислим на СДС.
    Постали смо кукавице и нација без воље и снаге јер не смијемо погледати истини у очи. Ми смо рат изгубили. Прије рата сви Срби су живјели у једној држави док то будалама није пало на памет. Београд нам је био главни град, а сада имамо границу на Дрини. А ово што је остало од државности РС је америчка милостиња дата у Дејтону, коју српске штеточине зову највећом српском побЈедом у 20.вијеку.

    “Зар несмијемо да покушамо да се изборимо за свој идентитет и право да имамо своју вјеру и нацију и да у том диху одгајамо нашу дјецу“

    Па ко ти брани да будеш Србим, да крстиш дјецу, да славиш славу? Чиме те то плаше потомци оних Срба који су то заиста бранили. Они се нашли да те спасавају!!!

    “Симо кажи како ти видиш нашу одбрану од зла који се зове империјалистички капитализам и глобални развој свијета у којем нам је припремљен сценарио нестанка на овим просторима.“

    Мани се комунистичких глупости и империјалног капитализма. Хушкају те против Запада јер су свјесни да ће бити мањи од маковог зрна ако код нас заживе праведни закони на којима је Запад доживио процват. Запад је доживио процват захваљујући уређеном законодавству и труду његовог становништва. То је једини рецепт и за Србе. Ја за други не знам.

    “КАЖИ СИМО КАКО ТИ НА ТО ГЛЕДАШ И КОЈИ ЈЕ ТВОЈ ПРОГРАМ ОПСТАНКА НАШЕГ НАРОДА ПА И ТВОЈИХ НАЈБЛИЖИХ У РС.“

    Мој програм је ћерање сваког у пизду материну ко ми крене са причом да ме неко мрзи, да хоће да ме уништи зато што сам Србин, а да је он тај који има визију спаса.
    Покушај то већ данас, оћерај их три пизде материне, а ако си здрав мотику, оловку, рачунар, волан у руке и ради.

  34. „ми смо по рововима„

    ае још који пут спомени своје ровове и ратни пут

    имаш ли ти граница, болесниче? 🙂 знам да је март јебен за шифроване, ал опет, чудно.

    мсм, не обазири се, само удри и игнориши, баш ме занима докле.

  35. Симо из овога твога излагања заиста се види да имаш разрађену стратегију краткорочнога и дугорочнога развоја РС.Мислим да си нам до детаља описао како ћемо принудити власти да заједно са нама креира законе за добробит Српскога народа и његов опстанак овдје.Све горе наведено организације требале би се борити за њихове чланове али нажалост то нераде.Ми се у суштински разликујемо и ја поштујем и уважавам твој програм развоја РС и надам се да ћемо се некада срести, а неморамо се упознавати, и свако свој став да понуди,а на борцима,људима и симпатизерима је да одлуче кога ће подржати.Ја и даље сматрам да је мој Српски народ угрожен, од Свјетскога пројектанта развоја,а сценарио који нам се спрема биће врло болан и тежак ако се ми не дозовемо памети и спријечимо га онолико колика је у нашој моћи.Нажалост,данас смо ту гдје и јесмо.

  36. Ja sam bar probao – a Vi? Vi slobodno čekajte da Vam se bolje sutra ponudi na tanjiru. Onom globalnom, serviranom iz neokolonijalno ustrojenog Brisela, iz bezdušnog i manipulantnog Londona, i germanski hladnog Bona, iz bezgrešnog Vatikana, iz Amerike koja demokratiju uvodi metkom i napucanim dolarom. Da Bog da dočekali …ali… sumnjam… Kako god – srećno! Kakvi smo, svima će nam sreća trebati…jer pameti, učenosti, sposobnosti, poštenja, ljubavi, rodoljublja, razumijevanja i volje očigledno nemamo. Poslije će nam svi drugi zlotvori biti krivi za naše nesreće. A ne pitamo se da li je za svo zlo uvijek neko drugi kriv, i da li smo mi mogli spriječitito zlo…no…daj Bože da nam se smiluju, ovakvim grešnima, i da nam bar beogradski pašaluk ostave, kao oazu za ugroženu vrstu…uz podsmijeh, naravno, da kao takva služi za primjer svim ostalim nepismenima, kratkovidima, neprilagođenima i buntovnima.

    A kad Vam bude najteže, nemojte zaboraviti sjetiti se da smo mi nebeski narod…uz zajebanciju je sve lakše. Isto tako ne zaboravite, Bog pomaže onima čistog srca i koji se trude. Neću Vas onda pozdraviti sa „Pomaže Bog“, jer ja ne vidjeh da se trudimo dovoljno i da smo vrijedni Božije pomoći.

  37. I kao što reče na njegovom portalu g-din Simić: „Згрбили су нас и погурили преко сваке мјере. А ми ћутимо. Биће да ће једини звук који пустимо, бити онај пуцања кичме.“
    Za one koji nisu čitali Simićev tekst, dodao bih da se nismo zgrbili tek tako, već uz nesebičnu inicijativu nas samih, naših gora listova i nezaobilazu pomoć „prijatelja“. Čisto da pojasnim lične traume, ako do sad nisam bio dovoljno jasan.

    P.S. Jebala nas Hurem…i privatizacija naša lopovska i … SMEs…i sve naše velike vođe…i…td…

  38. Ne treba nam puno da se sjetimo posljednjih u nizu nepoštovanja svih nas od strane vladajuće strukture u uzurpatorskoj ulozi institucije predsjednika RS i šarade oko izbora bilo koga i na bilo kojoj poziciji. Pa pitam sve nas da li smo mi normalni i koliko mogu da se šilje na nama, a da mi ni prstom ne mrdnemo? ‘Ajd’ što to rade oni strani, ali dokle da trpimo ove naše glodare? Teška riječ? Pa ako nas oni tretiraju kao ovce i RS kao privatnu prćiju, što ja njih ne bi tretirao kao glodare, kad nas oglodaše do kosti?

    Dakle, šta je činiti? Zamoliti ih da se promijene? Očajavati? Predati se? Praviti se da je sve ovo što nam se servira normalno? Ili možda pozvati nekog drugog da bar instituciji predsjednika RS, za početak i za promjenu, pa onda Ustavnom sudu RS i tako redom ostalim republičkim i opštinskim institucijama vrati dostojanstvo, pa da i mi doživimo da osjetimo kvalitativne promjene u našem sistemu.

  39. НИСУ ЉУДИ РАДИ ДРЖАВЕ, НО ДРЖАВА РАДИ ЉУДИ …

    У ливади најважнија је трава. У њиви жито. У градини зелен. Нико се не хвали оградом ливаде више него сеном. Нити се ко хвали колибом на њиви више него житом. Нити се ко хвали јендецима у градини више него поврћем. Што се људи хвале државама? И друмовима у држави? И јендецима по ивицама државе? И градовима по држави? И свим осталим што није важније од ограде у ливади, нити од колибе у њиви, нити од јендека у граднни, кад се сравни са главним усевом, са људима? Нису људи ради државе, но држава ради људи. Христос није дошао да спасава државе него људе. Од добрих грађана држава добија цену. А шта добијају зли људи од велике државе? Трње у пространој њиви!

  40. Poštovani,
    Sa interesovanjem sam pročitao gornji tekst i želim samo par reči da kažem u kontekstu istog.
    Podržao bih osnivanje ovakvog udruženja ili pokreta, da se ne bojim ciljeva koji su prikriveni u narednim koracima.
    Podržao bih u potpunosti borbu ovakvog udruženja ili pokreta u smjeni ili sklanjanju Pantelije Ćurguza sa sadašnje scene i onemogućavanje njegove uloge u politici preko ledja boraca i invalida. To bi trebalo biti prvi i jedini zadatak ovog udruženja. Sve ostalo je pitanje za diskusiju.
    Rekoste kako nije bilo druge opcije nego reč „veterani“ su morali biti u imenu, iz razloga da skraćenica VRS ostane. Pa zar je skraćenca toliko važna? Ali, ajd, ako jeste, moglo je biti i Vojnici Republike Srpske ili bilo kako drugačije.
    No, kad dodjoh do dela teksta gde videh da se Skupštini obratio Saša Dujović, sve je palo u vodu i trebalo mi je baš puno snage da pročitam sve do kraja i odgledam klipove. Pa Saša Dujović i njegov drug Željko su i ušli u Udruženje RVI Srbije i Beograda sa idejom da pod okriljem DS osvoje vlast i vremenom Udruženje RVI preimenuju u Pokret veterana i udju u Skupštinu kako bi prigrabili pozicije za sebe i sebi bliske.
    Udruženje RVI Srbije je time palo na kolena a Pokret veterana je ostao samo slovo na papiru. Željko je nekoliko godina bio Državni sekretar u ministarstvu za pitanje boraca i … a Saša je godinama poslanik koji predstavlja borce i invalide i porodice palih boraca, a jedino šta ume jeste da „podvikne“, kako je to i sam priznao.
    Alternativa Udruženju RVI nije bila potrebna. Ono je od svog postanka pa do „gašenja“ uradilo u zakonodavnom smislu sve što je trebalo, kako bi se RVI, porodicama palih boraca i ostalim članovima obezbedilo sve ono što sada ni jedan član u RS nema, poćev od banjskog lečenja, pristojnih naknada invalidnine i ostalih primanja. (Pa RVI VIII kategorije i 40% invalidnosti prima u Srbiji i dalje oko 50 Evra). Sve posle toga je samo trošenje vremena i sticanje privilegija na tudjoh grbači.
    Na žalost, kleti se časnom rečju „ne pije vode“ i ne ulijeva poverenje u iskrene želje ovog udruženja. Da ste prošli ovaj prvi test, bio bih vaš vatreni član, ali ovako bojiim se da možda ne radite i za samog Panteliju.
    Molim Vas, demantujte me, biću Vam silno zahvalan i sretan.
    No za ovaj demanti treba vreme a ne kletve i časne reči.
    Vreme će pokazati
    Pozdrav

  41. Потпуно се слажем са Вама да је вријеме најбољи показатељ свега и ја се искрено надам да ћемо ми временом доказати да смо удружење које је заиста основано са часним и искреним намјерама.Једино ћу Вас одмах демантовати да смо продужена рука друга Пантелије.Обе руке сјечемо ако се икада иком докаже из удружења ветерана де је неко на било какав начин злоупотребио удружење за личну корист а камоли договарао нешто са Пантелиом.Поз.

  42. Вечерас (07.03.)на РТС-у била је емисија ПЕЧАТ. У тој емисији су своје изјаве требали дати ГОС.Синиша Божић и представник ветерана РС.Те изјаве су узете у уторак(05.03) пред зградом РТС-а.Нажалост нечијом наредбом или самовољом оне се вечерас не објавише у емисији“ПЕЧАТА“па ево позивам дотичну новинарку из РТС-а да се огласи(наравно ако смије)и да званично саопштење ко је ставио забрану да се објаве наше изјаве.То само доказује да је РТС у служби владајуче клике а никако народа којем би и требала да служи.
    ВЕТЕРАНИ ЋЕ СЕ И ДАЉЕ БОРИТИ И ИЗБОРИТИ ЗА СВОЈА ПРАВА И ТРАЖИТИСВОЈА ПРАВА КОЈА ИМ ПРИПАДАЈУ.

    Удружења ветерана ће дати снагу борцима РС, који морају да се удруже и само заједно да се боре за своја заслужена права.Надам се да ћемо временом доказати да смо организација која ће се истински залагати за сва права демобилисаних бораца и да ћемо доказати да на нас неће имати утицаја “нико“ осим наших демобилисаних бораца.Нас неће интересовати лична имовинска корист нити ћемо зависити од било ког политичара или политике.
    Надам се да ће наше руководство бити спремно да јавно понуди нашем народу
    “УГОВОР СА НАРОДОМ“
    У којем ћемо имати дефинисане циљеве нашега рада и постојања.
    Један од приоритетних циљева је да се спроведе
    1-РЕВИЗИЈА ПРИВАТИЗАЦИЈЕ (да се коначно испоштује одлука скупштине РС и да гос.Радојчић ,који је задужен, да је спроведе притисне и види ко је и на који начин наше фирме купио и покрао и да се пониште сви уговори који су нелегални)
    2-СПРЈЕЧАВАЊЕ УНИШТАВАЊА НАШЕГА ПРИРОДНОГА БЛАГА(као што су шуме,воде,минерали под и изнад земље и и др).Продају наше воде Нијемцима,руднике бизнисменима а наша дјеца ће постати бијело робље радећи за мало или ништа пара.
    3-Инцијатива око намјенскога или ненамјенскога трошења пара из БОРС фонда и да се да на увид ко је и колико пара из тога фонда добио и зашто.
    4-Био сам један од учесника у оснивању “ФОНДА ЖРТВЕ РАТА“који је имао само један цињ а то је запошљавање онеспособљених особа и демобилисаних бораца у локалним срединама и стварање малих породичних бизниса,у којем је држава требала да преузме одговорност, да уреди законе и омогући да ове категорије могу несметано да раде. Тако би се омогућило да се њихове породице запосле а дјеца одрастају у здравим породицама спремна да сутра по одрастању формирају своје потомство,а ми би имали здраву нацију која би била спремна да преузме одговорност за развој РС.Овако ћемо постати земља стараца и депонија отпада Европе.

    Овај уговор са народом ће показати и доказати да су ветерани никли из народа и да ће се залагати за права бораца са јасним циљевима и стратегиом развоја.

  43. „Politička ambicija jednog poluintelektualca zapravo i nije politička. Ona se sastoji samo u tome da se čovek kroz politiku obogati i da se na visokim položajima progospodi. On ne zna ni za kakve više i opšte ciljeve… On uopšte ne razume i ne ceni duhovne vrednosti jer, pored školskog obrazovanja, nema kulturnih i moralnih kvaliteta… Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano mišljenje o sebi samom. U društvenoj utakmici, taj diplomirani primitivac bori se bez skrupula… On potiskuje suparnike nemilosrdno, kao da nisu živa bića, nego materijalne prepone.Oni ne shvataju politiku kao službu, već kao priliku za samoisticanje… Ta njihova ambicija, neobuzdana i u praznom govoru rasplinuta, bila je glavni uzrok nedaća našeg naroda… Politički obrazac u Srba ima dosta nedostataka koji se ogledaju u familijarnosti i isuviše personalizovanim odnosima ljudi na vlasti, kumstvu i ličnim odnosima u strankama, stalnom isticanju prava a izbegavanju dužnosti prema sebi i drugima…“

  44. Борац сам од маја 92-ге године и навато сам неколико непријатељских војника који су размијењени (женевска конвенција је испоштована)за наше борце, а уз то сам ОГОРЧЕН понашањем политичара, синдиката и свих осталих „чимбеника“ у јавном (разобрученом) животу Републике Српске и перманентним вријеђањем бораца Отаџбинског рата (одбрамбено нам не треба!)то Ћур ГУЗ треба и ови лажни логораши и инвалиди који нас продају СВАКОДНЕВНО и замајавају нас разне теткице које раде тамо као и представници БОРС-а који су ЛИСТОМ корумпирани и полуга владајућих, небитно ко је на власти! Ја питам: ИМА ЛИ СЕ ЂЕ УЧЛАНИТИ У ТУ ОРГАНИЗАЦИЈУ и КО ЈЕ ТА „мистериозна личност“ Миловић који је како неко рече био СТУДЕНТ за вријеме рата??? Па ЗАР У КРШНОЈ ХЕРЦЕГОВИНИ немадосте борца од главе до пете, но студента??? НЕмојте у старту гријешити, јер како направите темељ организације тако ће организација изгледати. Ако је буду водили студенти који су у рату били ван РС-а онда је то најслабија карика.Дакле ако се ради о ВЕТЕРАНИМА да то буду ВЕТЕРАНИ, а не студенти.За студенте има онај ДРОЊАК (Боже драги: Дроњак, Ћургуз… каква презимена за лидере!)!

  45. СИМО П ОРОЗ вели (парафразирам) на западу дрхте од синдиката… У праву си Симо, али рецимо синдикат грађевинарства Аустралије јесте један и јединин синдикат грађевинарства и броји око 4 милиона радника!!! а буцет синдиката је 2,7 милијарди долара!!!! Основан је 1939. године и имао је тада нешто више од 100 000 чланова и од тада до данас се накупило толико кеша, да им аустралијски премијер не море пера одбит, а кажу да могу годину дана исплаћивати плате и доприносе док су у штрајку!Знаш ли ти колико би аустралија била на губитку да све стане годину дана??? Али им зато сад покушавају доскочити довођењем кинеза (у Британији су то Румуни, Бугари, а посебно Пољаци) који раде за 30 долара дневно! Ми немамо свијест о јачини синдиката, као и критички став према попустљивости синдикалних вођа. Задњи штрајк су управо угушили сами синдикалне вође, а за то би у аустралији летиле главе, а код нас примо у чабар и још имају образа да изађу на ТЕееее Веееее! Што само говори да смо сви у габули која се зове ЈАДИ НАШИ па ето ти! Пропадамо-свјесно и добровољно!

  46. ПОРУКА ВУКОТИЋУ:

    У ветеране бирај људе који су истински борци-прволинијаши и ниакда мнемој дозволити да позадинци воде главну ријеч. такође, услов у чланство удружења ветерана МОРА БИТИ донесена потврда (изјава) под кривичном и материјалном одговорношћу да члан ветерана ВРС није члан ниједне партије, иначе не може бити члан ветерана. То се зове деполитизација! Имао сам недавно сукоб са једним црвеним мундиром,који је партијац, јер ми се учинило да госпон црвени мундир заступа интересе своје политичке партије и тиме дерогира интерес борачке организације…Мислим да је то реално, па нека се види да је господи-члановима ветерана милија њихова организација од партије!Коме није и није достојан да буде члан ове надполитичке организације.У то име Вас поздрављам и мислим да је идеја одлична. ЗА КРСТ ЧАСНИ И СЛОБОДУ ЗЛАТНУ! С ВЕРОМ У БОГА – СЛОБОДА ИЛИ СМРТ!

  47. О г. Миловићу би било лијепо да нам кажете нешто, макар укратко. Друга ствар. Предсједник за регију Херцеговине МОРА БИТИ ОНЛАЈН И АКТИВАН НА НЕТУ, јер данас не бити на нету је исто као да не постојиш, узимајући у обзир ресурсе којима располажете. Било би веома корисно да се у што скорије вријеме направи сајт ветерана (ако већ није) и да донесете програм и циљеве и да кренете у масовну медијску кампању како бисте скупили све часне борце који су на маргини друштва, које би сте организовали по регионалним и општинским/градским организацијама (ништа мјесни одбори-то је срање!). Морате укључити бивше часне команданте, комадире чета, водова, одјељења, а чланство дакле са изјавом о неполитичком активношћу и изјавом командира чете или вода који потврђује вјеродостојност ВЕТЕРАНА! То обавезно, јер у књижицама војним свашта пише и дописивано је, па знам тако пар дезертера којима је у војну књижицу уписано учешће у рату и борци су 1 категорије, а такође знам пар њих који су били пси рата и својим понашањем укаљали углед СРПСКОГ ВОЈНИКА који је вијековима стваран и био и остао синоним ЧАСТИ, ПОШТЕЊА и ПОЖРТВОВАЊА ЗА СВОЈ НАРОД! Борба за Добро је борба за живот. То је борба против смрти у оба свијета. Никада не одустајмо од борбе у коју смо призвани, зато што то није рат у коме можемо да склопимо примирје или негдје предахнемо. Оног тренутка када престанемо да се боримо за Добро, ми смо мртви душом и већ се налазимо у аду, иако тога нисмо свјесни.
    Борба за Добро је једино могући вид постојања за човјека. Све друго није човјек.
    Не гази СРПСКА те рањене душе, кад бијаше тешко за њих ти си знала, злобницима не дај да им име руше, јер остаћеш заувијек ти биједна и мала!

  48. Podrška udruženju veterana slažem se sa komentarom Zoke Jnkovića da je BO RS izdajničko plaćenička organizacija istoga takvog režima.
    Lijepo mi se smuči život kada vidim ko predstavlja borce, ona ljudska karikatura ćurgzlija, seljački fićfirić ofarbanih brčića.
    Dobro je unovčio svoje vojevanje, u svakom pogledu, kukala mu majka.
    Sram ga bilo i Boga i naroda kada je izdao svoj rod i narod kradući od svojih saboraca, i mrtvih i živih, pare da ofarba one brkove, i kupi djilkoški lanac oko vrata.

    Sram te bilo pantelija onih u zemlji , da te sretnem negdje pljunuo bih te u te ofarbane brkove.

  49. komunist
    Ти никад не гријешиш! Ти си безгрешан!А анђелима сам дужан одговорити:
    Члан предсједништва БОРС-а сам био испред регије Бирча и Подриња и учествовао у сазиву који се изборио да БОРС постане уставна кетегорија. Важније и од тога је то што је БОРС тада био јединствена организација у чијем саставу су осим демобилисаних бораца биле ипородице погинулих, ратни војни инвалиди и логораши.

    По истеку мандата политички сам се ангажовао у ДС-у на позив Љубише Савића Маузера к-данта ратне јединице „Пантери“ којег је убила српска рђа, а теби и таквима (који никад у очи не гледају) – и данас дан је драго.

    Био сам (један) посланик ДС-а у НС РС од 2002 – 2006 године и за разлику од твојих љубимаца супростављао се промјени нашег Устава која је омогућила пренос скоро стотину надлежности уз свесрдну подршку осовине СДС-СНСД-ПДП.Гласао против „укидања“ наше војске, гласао против хашког трибунала и свега онога за шта су твоји гласали ударајући се у патриотска прса и сада свима нама гурају под нос Петицију против Хага.

    Нас петорица из тзв.посланичког Клуба „Центар“ нисмо успјели спријечити пренос надлежности као што ни ви данас који сте опозиција ( а били сте власт) у НС РС ништа не може спријечити а има вас пуно више.Ко има добро памћење тај исти посланички клуб „Центра“ је 2005. године направио скупштинску већину коју је издао Предраг Ковачевић, тадашњи посланик тзв ДСС-а РС из Бањалуке па је Драган Чавић мандат дао Милораду Додику. Након Маузерове смрти био сам и Предсједник ДС-а са сједиштем у Бијељини. Али, оно што је важно знати јесте да сам водио ДС као аутентичну и самосталну регионалну странку која након убиства Зорана Ђинђића и убиства Маузера није имала никаве везе са Дс-ом из Србије тако да нико од нас не страхује од отварања афера и Вучића. НАПРОТИВ, САМО НЕКА УДАРА!

    Из породичних разлога уредно сам предао странку предсједнику главног одбора странке и отишао у Црну Гору гдје сам на скелама срео пуно наших сабораца на грађевинским скелама а врло често и сам радио најтеже физичке послове. Заједно с њима често сам проклињао Републику коју смо стварали.

    Е нећу више да проклињем никога и ником нећу да кукам. Хоћу да пробам нешто да промијеним и да нервирам глупане такве к’о што си ти. Сваком ћете нећи милион мана а крити си попут женских полних органа испод туђих никова. Идемо у промјене као ВРС и легално удружење грађана. Ако тако не иде – ПОЛИТИКА НЕГО ШТА!

    Сви знамо да је политика грчког поријекла (полис = град, држава). Дакле, политика је умјетност вођења једног града или државе. Довести свој народ, свог борца, радника, студента, сељака у положај пониженог роба није умјетност него бахатост, дрскост, грамзивост, себичност безобразлук … Ето ја ћу се сад борити свим средствима и и на све начине против свих оних који не поштују српског борца… Ко хоће са мном добро дошао ко неће цитираћу лика из Марша на Дрину: „М’рш бре од сада само с војником причам!“

    С обзиром да је скоро свака српска породица дала бар по једног и више војника тебе и „твоје“ и брине моја појава. Цитираћу тебе након мог првог појављивања на Фронталу: „Откуд овај Вукотић, зар га се нисмо ријешили“! Ето нисте. Ал’ већ вам је касно. Огорчених и обесправљених Вукотића и много много црњих од мене је у овој РС преко пола милиона а свега нас је 850 хиљада. Не може све да превари ни овај режим који је бруталан, бахат и препотентан и као такав мора ићи али је и чињница да не убијају ко твоји. Што јес јес!
    И на крају хвала ти за провокацију којом си ми пружио прилику да кажем још детаља из своје биографије.

    Ево и да, још додам: Завршио сам (а не купио) филозофски, факултет, објавио сам роман, солидно свирам гитару и наравно нисам анђео као ти, али бих све своје гријехе одлежао за седам дана. Шта ћемо с овима што им ни седамсто година не би опрало злочин над својим народом и својим ветеранима отаџбинског рата? Е то мене занима! Ваљда и тебе анђеле?

  50. СРбине, да не замарам више текстом, ако ти није проблем јави се на: [email protected] и даћу ти Миловићев телефон па причајте ђе ко био и шта је радио. Миловић је на скупу ветерана говорио као предсједник Покрета за Херцеговину а „главни ветеран“ за Херцеговину је Јован Михић из Љубиња. Пише и на сајту: http://www.vrs. rs kao http://www.врс.срб ПОЗДРАВ! Душко Вукотић

  51. Ne vidim Vukotiću razloga za tvoju nervozu?!
    Je li to tvoj način komunikacije? Zar ne bi trebao neko ko se stavio na čelo veterana imati malo više tolerancije? A samo sam pitao da li si se bavio politikom, jer je sagovornik prije mene rekao da ne bi trebalo miješati politiku u udruženje veterana.
    Smatram da ne trebaš reagovati tako nervozno. Evo sad si nam ipak rekao da si bio predsednik stranke, da si bio u BORSU, i to nam je novi podatak koji nisi stavio u zvaničnu biografiju, jer mi hoćemo da znamo ko nas vodi.
    Zamjeram ti što u ovom svom opusu nisi stavio i to da si bio na strani Biljane Plavšić kad je podijelila državu i napravila puč sa SFOROM i da si jedan od onih koji su 1997-98 doveli Dodika na vlast.
    Isto tako pičkice, zamjeram ti što kažeš da su moji ubijali. Reci pičkice koje ubijao i koji su to moji, jer se to očekuje od tebe sad kad si krenuo u beskompromisnu borbu i kad se pozivaš na Vućića?
    Ja nikada nisam rekao to: zar se nismo riješili Vukotića? Otkud ti to? Spinuješ? Hoćeš ugled da stvoriš lažima?
    Opusti se Vukotiću i komuniciraj normalno. Ne njajke, majke ti.
    Kad sam ja ratovao oko Zvornika, tebe već uveliko nije bilo među borcima. Bijahu tu i Legenda i Puma i Pandurević i mnogi drugi a ti si nestao negdje kad i Žute ose.
    Možda si imao jednu loše organizovanu akciju oko Novog sela u blizini Zvornika gdje su ti stradali ljudi i posle toga te nisam sretao.
    Što se svađaš, zar niko ne smije da čačne u tvoju biografiju. Pa ti si sad javna ličnost i ne treba da se ljutiš. Evo ja se ne ljutim da me ti demantuješ i prihvatiću taj demant. Ali ovom tvojom pričom da sam glupan, nečeš ništa postići predsjedniče Veterana.
    Evo pitam tebe, jesi li borac I kategorije i objasni mi kako? Ali molim te bez ljutnje, valjda imamo pravo znati da li je naš predsjednik borac I kategorije.

  52. Слажем се са „Србином“!

    Из његових коментара проистиче, нешто што сам и сам хтео написати, односно предложити.

    Мора се направити правилник у којем ће да пише децидно ко је „ветеран“, и ко може бити члан овог удружења. Бар што се тиче ужег дијела или језгра. Ту бити ригорозан, да се неби десило као у БО да похитају петопозивари, којекакве страначке мутиводе итд.

    Не може бити ветеран неко ко је насилно приведен у ВРС нпр.93 почетком неког мјесеца, а већ половином истог задобио улазну рану на гузици или леђима, па после остварио преко своје партије баснословне бенефите, које није ни сањао.
    Такав само може бити члан „Борачке Организације“

  53. Ветерани РС, 08.03.2013. 08:03:39

    „Био сам (један) посланик ДС-а у НС РС од 2002 – 2006 године и за разлику од твојих љубимаца супростављао се промјени нашег Устава која је омогућила пренос скоро стотину надлежности уз свесрдну подршку осовине СДС-СНСД-ПДП.Гласао против „укидања“ наше војске, гласао против хашког трибунала и свега онога за шта су твоји гласали ударајући се у патриотска прса и сада свима нама гурају под нос Петицију против Хага.“

    Знао сам да сте били посланик ДС-а, али нисам овај податак. Сјећам се да су СРС РС и ДНС били против уставних промјена, које су омча око врата Републици Српској. Имате дубоко поштовање од мене због ове чињенице. Само напријед, а „комуниста“ и слични нека изађу из рупе, па онда провоцирају. У рату су држали жену за сукњу, а и данас су мишеви.

  54. Ja sam učesnik rata i tražim sebe po mnogobrojnim udruženjima koja osnivaju bivši političari. Ne mogu da se nađem vjeruj mi. Ali ti Dražene ne treba da se mješaš, kao što se ni ja ne miješam u organizaciju studenata na teritoriji B.Luke čiji si ti vjerovatno član. Kakve veze ti imaš sa borcima da bi komentarisao bilo što osim da budeš poklopac.

  55. komunist, 08.03.2013. 12:06:53

    Колико се ја сјећам, на прву вашу провокацију на овом порталу, г-дин Вукотић је написао да јесте учествовао у промјенама 1997. године, али да се искрено каје што је на неки начин помогао Милораду Додику да се устоличи. У то вријеме је СДС био оно што је данас СНСД, криминализована партија, и постало је несносно, скоро као данас. Промјене су биле пожељне, али мени никад Милорад Додик није био прихватљив. То не значи да није требало рушити оно зло.

    Нисам члан ниједне организације, а отац и ујак (моји најближи мушки сродници) су били у рату по 5 година, један од 15.9.1991.(16.крајишка бригада), а други од 26.9.1991.(Друга крајишка бригада). Ниједан мој рођак није био дезертер, а с мамине стране само синова од тетака и стричева је било 17 у рату.

    Немојте се љутити, али очигледно имате намјеру да одмах у старту дискредитујете идеју, а при томе нисте показали минимум културе представљањем саговорнику, коме постављате неугодна питања. Када то учините, имаћете моју подршку да постављате било како неугодна питања и било коме. До тада сте кукавица, која се крије иза ника, користећи туђу фотографију. Када бисмо знали мало о вашој биографији, било би нам можда јасније који су ваши мотиви.

  56. Свако организовање које инсистира да се коначно успостави правна држава, крене коначно у праву причу о развоју како би се запослио народ и испоштовала права бораца и њихових породица је пут ка катарзи РС.
    Ако на том путу неко крене као удружење са високо моралним циљевима па то власт не испоштује онда је сасвим легитимно политичко ангажовање, нажалост до сада политичари нису скоро ништа добра урадили за Српску и борачку популацију, зато кажем ако власт и даље буде нијема онда зна се, пред народ изаћи са чињеницама, понудити рјешења и тражити подршку од народа да се то што се треба урадити уради.

  57. Rekoh ja!
    Stvari se kotrljaju i u kotrljanju svašta ispadne iz vreće! 🙂
    Naime, ne vidim razloga ni za kakvu nervozu i vredjanje! Ko god na ove stranice dolazi sa takvim namerama ima samo pogrešan cilj i takvo nešto treba ignorisati, ma ko bio u pitanju.
    Tanka je granica izmedju politike i delovanja udruženja.
    Ja sa pravom pomenuh u svom postu gospodu Željka Vasiljevića i Sašu Dujovića. Oni su u Udruženje RVI ušli sa stranačkim obeležjima DS. Pa na Skupštini na kojoj su preuzeli upravu Udruženjem glasalo se plavim i žutim listićima. Tada se videlo da udruženje skreće ka politici i da je to pogubno. To vidim i ovde.
    Politika nije samo izvedenica iz grčke reči, politika je i sredstvo dolaska do odredjenog cilja. E sad, da li cilja za Udruženje ili pojedinca, to je ključno pitanje. 🙂
    No, u svakom slučaju, manite se nervoze i dokazivanja ko je koliko dana proveo u rovu, ko je koliko uhapsio i razmenio, krvario „gaća“ nego radite, ali radite kako valja.
    Šta će vam u Veteranima studenti, osim da pokriju neku teritoriju ili regiju Republike. Statut mora biti jasan, a ne dvosmislen. Pravila igre u statutu moraju biti precizna. Ko može a ko ne može biti član i na koji način neko Udruženje deluje.
    Sve ispod toga je mešetarenje i pokušaj da se grupa (velika ili mala) populacije, zvana Veterani, iskoristi i zloupotrebi po ko zna koji put po uzoru na Ćurguze i njemu slične.
    Kad osetim da želite napred i bolje za sve, a to će se videti uskoro, eto i mene! U protivnom samo ću da čitam ove stranice.
    Ovo je moćno oružje (mislim na internet) i ne trošite žuč na glupe svadje. Ne glumite Vučića i nekog novog Eliot Nessa. Narod više ne veruje u Deda Mraza.
    Pozdrav

  58. dare, 08.03.2013. 15:56:45
    Ovo je jedan normalan komentar i slažem se sa tobom. Međutim, iz razloga da nam se ne poturi neko kukavičije jaje, nije naodmet da svi koji znaju nešto oko udruženja trebalo bi da to napišu ovde. Recimo bivši policajci su prije četiri godine osnovali udruženje veterana službi bezbjednosti i odmah se pokazalo da je tu umiješana politika i da je pdp pokušao da dobije svoju boračku organizaciju za glasanje. Tako se i završilo, sve se raspalo i ni jedan cilj koji je proklamovan prilikom osnivanja nije ostvaren a udruženje je ugašeno.
    Dražene, i ti ovde pišeš pod nikom. To je pravo i praksa većine komentatora. Bitnije je ono o čemu pišu. Ako je neko predsednik udruženja i kao takav piše na Frontalu, onda je on javna ličnost i ne vidim problem da se komentarišu njegovi tekstovi? Ali tebe nešto vuče da pametuješ o svakoj temi. Da se ne precjenjuješ Dražene?
    Nisam vidio da je ovde oboreno bilo šta o čemu sam ja pisao. Znači, drugim riječima, sve što sam napisao o udruženju i Vukotiću je tačno, zašto onda ti vidiš problem u tome i otkud ti to da sam ja od početka protiv toga? Ja samo ne želim deset novih Ćurguza i sličnih ugursuza. Ništa više. Misliš da kome god se digne ona stvar i odluči da osnuje svoje udruženje, mi ostali treba slijepo, bez pitanja da ga slijedimo? Može, ali kad mi odgovori na neka pitanja. Poslednje je bilo pošteno, je li Vukotić borac prve kategorije? Ne zanima me koliko je puta ranjavan, ne pričamo o RVI nego o Veteranima.

  59. Хвала г.Вукотићу на информацији. Славија, на истом смо фону :-)))
    Друго, није важно ко је ђе био и у којој странци. И ја сам некада био партијац (ових садашњих политичких партија, а не прије рата) мислећи да ћу својим доприносом, идејама и залагањем успјети нешто промијенити у дотичној партији, а тако и на ширем плану (а мене будале!), али када сам схватио да је то ГОТОВО немогуће и у најмањем сегменту изашао сам часно и поштено и вратио чланску карту БРОЈ 132! данас је та политичка странка парламентарна и дио је владајуће већине, али то је неважно. Дакле, не може се људима спочитавати партијашење, јер је мало оних који нису били негдје ангажовани, већ је поента у томе да се схвати да партије немају будућност на овим нашим просторима јер су дубоко инволвиране у разне малверзације, криминал… а све ЛИСТОМ баштине идеју ВОЂЕ и стари комунистички систем! Стање свијести партијаша је веома упитно,а ли је битно да људи који су увидјели да се ради о клановима и шићарџијским интересима коначно иизађу из таквих организација и прикључе се ВЕТЕРАНИМА. То ће чини ми се бити нова организација која неће имати репове иза себе и која ће када треба ударити шаком од сто и покренути критичну масу људи када буде требао да се брани интерес ВЕТЕРАНА и који ће на равној нози преговарати са властима и ултимативно тражити одређене бенифиције, привилегије и права ВЕТЕРАНИМА (ту мислим и на све породице погинулих, инвалиде, логораше….). Такође, желим да нагласим да ће се ВЕТЕРАНИ бавити кључним животним проблемима ВЕТЕРАНА, предлагати законе, правилнике, процедуре и борити се за истину и правду за цјелокупан српски народ на овим просторима. Тако ја видим ову новонасталу организацију, која ће подржати и реализовати све здраве идеје и патриотски оријентисане програме. Тако ја видим ту организацију. А и остале дакле ствари које сам горе поменуо.Што се тиче БОРС-а, ту шкрипе многе ствари,али би било добро да се борци учлане у БОРС и да преко тамошњих скупштина ПОКУШАЈУ направити добру организацију, па да се све борачке организације ставе под један кров. Иначе,овакве ствари су смијешне и жалосне ако борци немају исте циљеве и имају мноштво организација. Сматрам да је ту лична сујета у питању, бенефиције и лични интерес, а ако све то погазимо, онда је свијетла будућност пред нама, а ако не успијемо у БОРСу да се ствари изведу на чистац, онда сваком његова организација.

  60. komunist, 08.03.2013. 16:31:00

    Ja не паметујем, већ се држим неких животним принципа. Кукавички је нападати људе скривен иза ника. Ја сам се овдје у више наврата представио и нисам никога покушавао дискредитовати и омаловажити. Ако сам некоме написао нешто критички, није никад било зле намјере и нисам се крио. Зашто се кријете ако вјерујете у исправност својих ставова? Да ли се нечега/некога плашите? Кад се представите, имаћете моју пуну подршку за оно што пишете другима. До тада вас посматрам као миша који провири мало из рупе и брзо назад. Нико нас овдје не тјера да ми некога слиједимо, а ја допуштам било коме да оснује какво хоће удружење, ако дјеловање није противзаконито или противуставно.

    Дакле, ја обраћањем вама браним принципе, а немам ништа против вас лично, нити желим бити арбитар. Мало ми је чудно да је свако ваше писање на овом порталу игра ђоном. Тешко ми је повјеровати да је случајно. Некад сте имали позицију у МУП-у РС, данас је немате и водите свој лични рат, и то могу некако разумјети. Али немате петљу да кажете људима у лице оно што мислите.

    Свако добро!

    Дражен Милосављевић

  61. Па човјече, шта је теби?
    Ти си се јавно представио ради тога јер си се кандидовао за изборе. Имао си интерес. Мораш схватити да постоје људи који желе да остану анонимни, јер немају никакав интерес да се јавно представе.
    И Вукотић и Лазаревић су се представили јер желе да се баве јавним послом, односно да буду јавне личности.
    То је њихов избор и то има своју цијену. На примјер, сада сви знају да је Лазаревић имао 200 жена до 27 године.

  62. dražene
    završavam polemiku sa tobom ovim objašnjenjem:
    Nisi ti urednik portala da ovde braniš principe. Od koga ih braniš? Kakve principe? Ti uporno umišljaš da znaš šta je ispravno i da te je neko zadužio da nas usmjeravaš.
    Ja komentarišem povremeno i logično je da kad se uključim, moj stav bude kritičan. Istina, ako se slažem sa napisanim, onda ne komentarišem, ali šta tu ima nejasno?
    I ja dopuštam svakome da osnuje kakvo hoće udruženje, ali kao čovjek komentarišem neke stvari koje uočim, ali ti očito to pravo komentarisanja i kritike zadržavaš samo za sebe.
    Tvoje insinuacije oko moje pripadnosti MUPu me ne zanimaju i ja uopšte ne vodim nikakav privatni rat niti igram đonom. Ali ti nisi arbitar, rekao sam ti da uređuješ portal i određuješ ko igra grubo a ko ne. Opusti se i iznesi svoje mišljenje. Mene boli briga koji si ti dražen, da li perić, Mirić, Suljagić ili koji god hoćeš da budeš. Nemoj ti određivati pravila koja su već određena prilikom registracije na frontal i prilikom logovanja za komentarisanje.
    Pozdrav.

  63. komunist
    Ја нисам категорисани али јесам одликовани борац. Тиме себе не сматрам ни мањим ни већим борцем од оних који су категорисани а нису одликовани. Напротив, пошто сам био активни официр сматрам да су за војнике одликовања а за официре напредовање у служби ако добро раде посао као и у сваком другом послу.Нити су сви праведно одликовани нити су сви прааведно напредовали опет као и у свакој сфери живота. Идеална правда и не постоји, али ето свако од нас јој тежи на свој начин гдје у трагању за својим идеалом правде може неком учинити и неправду.. Нисам категорисан из разлога , свог презира према папирима , али сада и због неажурности Министарства за рад и борачко инвалидску заштиту који ми још нису донијели рјешење. Чињеница је да сам свој захтјев први пут поднио у мају прошле године,али сложићеш се да је десет мјесеци довољно да се рјешење и донесе. Али, није ни важно. Моје ћутање на неки комнетар не значи како је коментатор о мом дјелу (или недјелу) у праву. То је просто дио културе. Избјегавам своје коментаре на своје текстове и теме који се тичу мене лично као што је овај изнад. Други, објективни разлог је недостатак времена за даноноћно писање на порталима. Ако и имам времена радије пишем, као што знаш текстове за Фронтал и неке листове а читаоци су ту да им се свиђа или не, што изражавају својим коментарима.Ја сам теби очигледно мрзак тип и то је твој а не мој проблем. Уосталом,сви се боримо за наклоност најближих иако нам ни број пријатеља није безначајан посебно ако смо у јавном послу. Непотребно нагађате да ли ћу у политику или нећу. Ја јасно кажем ако ВРС не може ништа промијенити из невладиног сектора, зашто не и политика. То је мој јаван и јасан став! Није ваљда само мени забрањена? А „политика је и празан фрижидер“ јер је последица лошег управљања државом. Све је политика и тезу о човјеку као политичкој животињи нисам измислио ја. Политика су и твоји коментари. О евентуалном учешћу ВРС-а у политици одлучићемо ми који смо се окупили око исте идеје. То не значи да ћемо, нити можемо, било коме наметати да нас следи. Не значи ни да ћемо се и сами сви сложити око тога. Према томе нисам ја нервозан него су нервозни они који би да ја живим у зацртаном калупу њихових мецена или у шаблонима који ми они сами зацртају. Учен сам да не мрзим и да себе не сматрам безгрешним и најпаметнијим. Поштујем свакога у мјери у којој он поштује мене. Понекад и пуно више од тога. То ми је највећа мана!

  64. СРбин
    Допада ми се начин твог размишљања и волио бих да размијенимо мејлове. Наравно да те нећу ништа мање цијенити иако се не јавиш. Али, дужа размјена мишљења између истих ликова на порталу, помало замара. Свим коментаторима извињење за дугу преписку са komunistom.Истовремено свима хвала што се бавите темом Ветерана Републике Српске! Поздрав! Душко Вукотић

  65. СРбин
    Допада ми се начин твог размишљања и волио бих да размијенимо мејлове. Наравно да те нећу ништа мање цијенити иако се не јавиш. Али, дужа размјена мишљења између истих ликова на порталу, помало замара. Свим коментаторима извињење за дугу преписку са komunistom.Истовремено свима хвала што се бавите темом Ветерана Републике Српске! Поздрав! Душко Вукотић

  66. Имам потребу да захвалим дежурним торокачама за допринос популарирозовању идеје окупљања ратних војних ветерана. Да није њих (ове тројице за које цијеним да су уствари исти лике јер имају апсолутно исти стил писања) и њихове антипамети било би много мање коментара нормалних и непристрасних посматрача. Још једном – хвала!

  67. Хвала на повјерењу г. Вукотићу. Имамо ми контакт на фејсу преко „Српски војници пред отказом“ па ћу се радо јавити.Није проблем. циљ нам је исти, а то је бољи положај ВЕТЕРАНА. Чућемо се преко фејса и послаћу ти ПП за мој маил.

    Срдачан поздрав!
    Порука за остале: АФЕКАТ ЈЕ ЧУДО. СВИ СМО ИЗРЕВОЛТИРАНИ И ПАДАЈУ ТЕШКЕ РИЈЕЧИ,АЛИ АКО ЈЕ Г.ВУКОТИЋ ПОКРЕНУО ПРИЧУ О ВЕТЕРАНИМА, ТРЕБА ИМАТИ НА УМУ ДА ЧОВЈЕК ИМА ДОБРЕ НАМЈЕРЕ,А НЕ УНАПРИЈЕД ОСУЂИВАТИ И БАВИТИ СЕ НЕКИМ СТВАРИМА КАКО БИ СЕ ДИСКРЕДИТОВАЛО. МЕНИ ЈЕ ЗАИСТА ДРАГО ШТО ПОСТОЈИ АЛТЕРНАТИВА ПОСТОЈЕЋЕМ СТАЊУ ДА СЕ САЧУВА ДОСТОЈАНСТВО СРПСКОГ БОРЦА-ВЕТЕРАНА! А НЕ ДА СЕ СТИДИМО.ОВДЈЕ САМ ПОД ОВИМ НИКОМ ИСКЉУЧИВО ШТО ТЕ ОБИЧНО НАПАДАЈУ ЉУДИ СА ЛАЖНИХ ПРОФИЛА.ИСКУСИО САМ ТО ДОБРО НА СВОЈИМ ПЛЕЋИМА-УПРАВО ЗБОГ ПРЕДРАСУДА, А КАД ЈЕ БИЛО НАЈТЕЖЕ БИО САМ ГДЈЕ ЈЕ БИЛО НАЈТЕЖЕ И НЕ САМО ЈА! ПРЕДЛОЖЕН САМ И ЗА ОРДЕН, АЛИ САМ ОДБИО АКО ЋУ ГА САМ ПРИМИТИ БЕЗ СВОГ ОДЈЕЉЕЊА, ЈЕР МИ СМО БИЛИ ТИМ ЉУДИ И ТАКО ЋЕ И ОСТАТИ.СВИ МИ НОСИМО ДИО ГОРЧИНЕ У СЕБИ И ДОШЛО ЈЕ ВРИЈЕМЕ ДА КАЖЕМО ШТА МИСЛИМО И ЧЕМУ ТЕЖИМО, А НЕ ДА У МОЈЕ ИМЕ ПАРТИЈАШИ ДОНОСЕ ОДЛУКЕ, А ДА МЕ НИКО НИ ЗА ШТА НИЈЕ ПИТАО. ТАКО РАЗМИШЉАМ И ТАКО ЋУ РАЗМИШЉАТИ.НЕМА ТОГА ДА МЕ МОЖЕ СЛОМИТИ И ЗНАМ ДА САМ НА ПРАВОЈ СТРАНИ.САМО ЗНАМ ДА НЕ ЖЕЛИМ ДА БУДЕМ ВЕЋИНА У ОВАКВОМ НАКАРАДНОМ СИСТЕМУ (БЕСПОРЕТКУ). НЕЋЕМО СЕ ДАТИ, НИТИ ПОКОЛЕБАТИ.ИМАМО СРЦЕ, ДУШУ И ВОЉУ ДА ПРОМЈЕНИМО СТВАРИ. ЈЕДИНО МЕ ТО ВОДИ, АЛИ ЈЕ ЈАКО ВАЖНО ДА У СТАРТУ НЕМА ГЕШКЕ И У Г. ВУКОТИЋА ИМАМ ПУНО ПОВЈЕРЕЊЕ.

  68. petronije, 08.03.2013. 19:46:13 [70228]
    Имам потребу да захвалим дежурним торокачама за допринос популарирозовању идеје окупљања ратних војних ветерана. Да није њих (ове тројице за које цијеним да су уствари исти лике јер имају апсолутно исти стил писања) и њихове антипамети било би много мање коментара нормалних и непристрасних посматрача. Још једном – хвала!
    +++++++++++++++++++++++++

    На кога мислиш Петроније?

  69. СРбину 74:
    Како на кога? Сигурне не на тебе већ ове вазда антипротивне паметнице. Нпр. овај са Стевандићевом вилицом, па неки са Дражом из млађих дана па неки херц… МАДА – мораћу да се извинем овом изнад мене због овога што је сад написао. Да ли је могуће? Да није грешка? Можда је заборавио једно „не“. Заиста сам ван себе од чуђења. Да није због тога што је његов пост баш СТОТИ по реду?! Чуда се изгледа дешавају. „Поздрављам и поштујем“!

  70. Заиста имам проблем са својом искрењошћу,директним питањима и посједујем дозу цинизма али без икакве злобе према било коме и чему јер је живот само један,ипак.Имамо превише странака, удружења,агенција и тд. и још једна нам недостаје.Не важно је то што сам категорисан у прву категорију,али ми је отац погинуо,а ја више пута остајао у окружењу због „способности“ више официра па нисам склон дати више њима повјерење,извините не потцијењивам никога само користим сурова искуства из свога живота.Зашто оснивати нешто друго кад већ нешто имамо и у склопу тога се треба борити а не побјећи па кретати у борбу позивајући друге за собом галамећи,а послије се зна…Гдје су вам била та схватања и борбеност кад сте били већ на првој линији и БОРС-а и странке и тд.Ја се не лијепим на велику галаму у вакууму,а чинило ми се да је СПО прејак циник,али видим да је сувише директан и то је на жалост наша мана.Господо кад се погледамо у очи и признамо праве истине једни другима можемо да размишљамо ка напријед,а кренути само можемо онда кад заврнемо рукаве.Схватио сам да је вас већина прилично млађа генерација јер ја ово тек неко вријеме пратим,али зато преслушајте што више прича и читајте између редова.Ја и даље се борим на првој линији суровог живота .Отац и три сина су се борила за ово,а отац је и свој живот уградио и шта мислите како се ова држава одужила,боље да не пишем о томе јер сви имамо тужне епизоде живота,али ја се и даље борим нисам се повукао,ни слагао,ни украо,ни преварио,али сам много научио,више него из књига струке која се тражи,али не играм како овакви свирају,ипак,вјерујем у себе и Бога све ће доћи на своје,а радим и само радим,али не вјерујем у лијепо спаковану причу било чија да је…Само се морамо сложити и схватити да ми можемо сложно руководити са политичарима и морамо радити,радити и само радити па успјех неће изостати. Гледао сам вечерас причу о Гостић Споменку најмлађем погинулом борцу Републике Српске,ето то смо ми и борачка и ветерани и држава,а о њему нису снимили филм…

Оставите одговор на Ветерани РС Одустани од одговора