У Евролигу ће моћи само они који имају дворану и аеродром!
Како Мондо ексклузивно сазнаје, Евролига прихватила критеријуме за пласман из АБА лиге, али само за клубове који испуњавају услове елитног кошаркашког такмичења. Уколико не буде неког обрта, у уторак ће и званично бити саопштено оно што клубови и кошаркашка јавност у региону чекају већ двије недеље – објашњење по ком критеријуму ће се доћи до […]
Како Мондо ексклузивно сазнаје, Евролига прихватила критеријуме за пласман из АБА лиге, али само за клубове који испуњавају услове елитног кошаркашког такмичења.
Уколико не буде неког обрта, у уторак ће и званично бити саопштено оно што клубови и кошаркашка јавност у региону чекају већ двије недеље – објашњење по ком критеријуму ће се доћи до пласмана у Евролигу, из регионалне АБА лиге.
Монду је из више извора потврђено да је Евролига прихватила да ове сезоне дозволи тумачење правила за пласман које на почетку сезоне саопштила АБА лига – а то значи да ће прилику да игра у Евролиги добити првопласирана екипа на крају лигашког дијела сезоне, побједник Фајнал Фора, а да ће још једна екипа ићи у квалификације.
Међутим, из Евролиге поручују да ће такозвана Б лиценца за наступ у Евролиги бити додијељена само клубовима који испуњавају строге услове који су достављени свим лигама и клубовима у Европи прошлог љета.
То значи да тренутно први и трећи клубови на табели, Игокеа из Лакташа и Раднички не могу да играју Евролигу јер имају хале које примају доста мање од 5.000 гледалаца и немају аеродром са редовним међународним летовима у кругу од 100 км!
Како сазнајемо, Евролига очекује од АБА лиге да већ следеће сезоне клубови пролазност до елите добијају искључиво кроз "доигравање", а не табелу на крају лиге.
Евролига је прије неколико година већ успјевала да "натјера" француску и турску лигу да своја интерна правила прилагоде општем критеријуму, важећем за све националне лиге из којих долазе учесници Евролиге.
Три кола прије краја у врху АБА лиге води се неизвјесна и узбудљива борба најмање пет тимова за сам врх табеле и пласман на завршни турнир (чији се домаћин још не зна), а водећа је и даље Игокеа која је у понедељак једва савладала фењераша Солнок у Лакташима.
Срећа па исфинансирашмо и дворану и аеродром до ње, и велелепну петљу између њих- тако да за Српску нема зиме B-)
Чини ми се да БХ еирлајнс редовно вози за Цирих, једном седмично, са аеродрома у Маховљанима. Т.ј. лети из Сарајева, па сврати…
Ех,да је сада некако пренијети онај аеородром из Требиња у Лакташе!B-)
Како год, али ово је заиста скандал и неправда. И дискриминација.
Једном неко овде по сличној теми даде лијеп опис, „сељачка мегаломанија“.
Први пут сам гледао мало Игокеу на овој последњој утакмици. На ТВ наравно.
Дуже ми је требало да разаберем који су „наши“.
Уместо да су паре уложене у развој и подизање своје омладине, своје нације, омасовљавању својих клубова, хоће сељачине са средњим прстом и лупањем по дупету да буду припадници елите.
Аеродроми и спортске дворане су испричана прича.
Шушка се нешто да хоће и космодром да граде.
А све зарад имиџа вољене им Републике Српске.
Па ће Џомба на кафицу до Угра спејс шатлом да лети?.. B-)
..а Додо ће на питање новинара набусито да одријеши „Шта је, јел твој шатл?!“ 😛