Тадић: Влада Српске се политички обрачунава са општинама

Потпредсједник СДС Огњен Тадић каже да Влада РС терет кризе пребацује на општине са којима се политички обрачунава. "Она хоће да их додатно оптерети наметима и развласти да би смањила њихов утицај и превалила на њих терет задужења актуелне власти", казао је Тадић у интервју "Независним новинама". Он истиче да друштво у цјелини треба пробудити […]

петак, јун 7, 2013 / 15:50

Потпредсједник СДС Огњен Тадић каже да Влада РС терет кризе пребацује на општине са којима се политички обрачунава.

"Она хоће да их додатно оптерети наметима и развласти да би смањила њихов утицај и превалила на њих терет задужења актуелне власти", казао је Тадић у интервју "Независним новинама".

Он истиче да друштво у цјелини треба пробудити из безнађа те да људи неће остати у РС ако им је једини смисао живота да прате "Великог брата" и очекују добитак у кладионицама.

"Ако желимо да сачувамо РС, морамо у њој остати и подарити јој што већи подмладак. Ако она остане без становништва, ништа је неће моћи сачувати. СДС због тога и заговара децентрализацију. Терет кризе Влада РС пребацује на општине са којима се политички обрачунава. Она хоће да их додатно оптерети наметима и развласти да би смањила њихов утицај и превалила на њих терет задужења актуелне власти", рекао је Тадић.

Наводи да је Бањалука главни град РС и мора бити политички лидер, економска локомотива и главни чувар РС.

"Бањалука је одговорна за Републику Српску и мора обезбиједити организацију политичких односа тако да они стварају бољи живот у читавој РС. Друштво у цјелини треба пробудити из безнађа. Неће људи остати у РС ако им је једини смисао живота да прате "Великог брата" и очекују добитак у кладионицама", поручио је Тадић.

Нагласио је да је СДС понудио Закон о испитивању поријекла имовине и објавио да све политичаре треба испитати.

"Главни одбор СДС-а је донио одлуку по којој нити један наш члан не може обављати двије или више јавних функција. Лош имиџ политичара на власти није настао само због њихове неспособности и бахатости, већ и због тога што су својом грамзивошћу онемогућили да огроман број људи започне бизнис, пронађе посао и организује живот у РС",казао је Тадић.
Он сматра да ни најновији састав Владе РС није показао да се од њега може очекивати да РС извуче из кризе.

"То је неумољива чињеница која стоји изнад покушаја актуелне власти која нас покушава увјерити да је доживјела потпуни преображај у односу на Владу Додик – Џомбић. Наставак рада Владе Додик-Цвијановић је губљење времена. И грађани и предузећа су остали без новца, па постоји и опште незадовољство. Владајуће странке заробљене у међусобним комбинацијама и односима просто нису у стању да изађу из тог лавиринта", рекао је Тадић.

Он каже да је већ сада јасно да у РС постоје двије композиције и то једна, која је сваким даном све мања, још покушава да произведе слику по којој актуелна власт није лоша и одржи тезу да јој народ мора опростити све лоше што је урадила.

Друга композиција, према ријечима Тадића, је сваким даном све већа, аргументовано указује на пропусте, проблеме, неспособност актуелне власти и корупцију и при томе не пропушта да јасно говори и шта су боља рјешења, као и да понуди способније и одговорније људе.

"Та композиција представља промјене и њен лидер је СДС. Кључна разлика између нас је у томе што је наш концепт отворен за све грађане РС, а концепт владајућих странака резервисан искључиво за њихове елите", рекао је Тадић.

Одговарајући на питање да ли тачно да власт у Србији покушава ујединити опозицију, Тадић је рекао да су резултати борбе против криминала и корупције у Србији схваћени као вјетар у леђа СДС-у.

"То има смисла због тога што су предмет разних истрага у Србији предузећа и појединци из РС које СДС критикује већ дуже вријеме. Актуелној власти Републике Српске треба отворено поставити питање зашто борбу против корупције доживљава као напад на владајуће странке и њихове лидере и зашто покушава да створи негативан имиџ Томислава Николића, Александра Вучића или њихових сарадника", казао је Тадић.



0 КОМЕНТАРА

  1. Najveća opasnost po čovečanstvo i svaku državu pojedinačno je nekontrolisan i ničim ograničavan porast populacje. Morala bi svaka država i njena vlada na napravi strategiju razvoja privrednog sistema zasnovanom na raspoloživim prirodnim i ljudskim resursima i da sa tim privrednim sistemom uskladi broj stanovnika koji mogu normalno da žive od tih resursa. A obrazovni sistem bi bio podređen privrednom sistemu i privreda bi to diktirala.
    Zakon o porastu populacije bi regulisao na koliko stanovnika bi se morala svaka država ograničiti.
    Dalje bi zakon o porastu populacije propisivao koliko porodice smiju imati dece. Po svim matematičkim demografskim proračunima, na postojećem nivou nataliteta i mortaliteta, porodicama bi bilo dozvoljeno jedno dete. Na taj način bi se zaustavio dalji porast populacije u svim zemljama.
    Kinezi su na ovaj način pokušali usporiti i ograničiti dalji porast populacije. Njihovo populacioni zakon nije dobar jer je po njemu oporezivano drugo i treće dete, a nije zabranjivano. Tu je nedostatak ovog zakona koji je na snazi 35 godina. Kinezi su trebali izričito zabraniti drugo dete.
    To nije urađeno iz nekih tradicijskih razloga, pa je plaćanje poreza često utajivano po kojekakvim zabitima što nije dalo da se dovoljno razvije privedni sistem, koji bi bio prilagođen najnovijem porastu populacije.
    Po mom prijedlogu zakona, svaki čovek, roditelj bi bio odgovoran za rođenu decu u njihovu sudbinu kad porastu. Ne mogu se roditelji amnesirati od odgovornosti zato što njihovih dvoje, troje četvori ili čak i više dece namaju zaposlenje, nemajui život.
    U velikoj meri kod nas, za ravnopravnu i kontinuiranu distribuciju obrazovanja, stručnosti i znanja u privrednom sistemu je kriv potpuno razoreni obrazovni sistem koje je najviše na svom visokom a u velikoj meri i srednjem nivou, doveo do hiperprodukcije diploma i stručnih zvanja be znanja i stručnosti, koju bi morali imati. Smatram da je to najizraženije u zemljama poput RS/BiH. Proces uništenja života naroda u BiH i RS je daleko odmakao posledih 20 godina.
    Novi zakon o ograničavanja porasta populacije bi omogućio zaustavljanje daljeg porasta populacije koji vodi u stravičnu demografsku, ekonomsku, ekološku i drugu krizu.
    Razlog zašto vlade ne žele ovaj zakon je što dalji porast populacije prepuštaju njegovom stihijskom procesu, jer time žele prikriti emigraciju, bolesti i rano umiranje i na kraju ono što je najvažnije potpuno uništene život i egzistenciju polovine populacije koji su ostali bez posla i mogućnosti preživljavanja. Stihijski proces porasta populacije to sve neutrališe i kompenzuje, tj. prikriva.
    Novi zakon bi svakom članu društva predviđao pravo na posao u skladu sa stručnošću i znanjem.
    Zakon o zaustavljanju porasta populacije bi sprečio porast populacije preko limitiranog broja koji može da podnese privredni sistem države.
    Pored ovog zakona nužno bi bilo doneti i zakon o naseljavanju i privatnom preduzetništvu stanaca, u prvom redu Kineza, Arapa i ostalih.
    Zakon bi predvideo njihovi hitnu deportaciju u zemlju porekla.
    Pre ovog zakona na prvom mestu bi bilo nužno i hitno potrebno izgraditi novi privredni sistem.
    To podrazumeva ukidanje sitnosopstveničke svojina nad preduzećima i uvođenje akcionarske svojine.
    Da bi se izvršila ova svojinska transformacija potrebno je izvršiti reprivatizaciju tenderske privatizacije započete 1997. godine, te ono što je nezakonito oteto o radnika po višestruko nižim cenama kroz prikazane fiktivne gubitke i dugove preduzeća, mora biti vraćeno radnicima.
    Dalje bi naučni instituti i razvijali projekat privrednog sistema. Za svaku privednu granu bi postojali određeni naučni instituti sa stručnjacima za pojedinu oblast privrede.

    Sve ovo su opštečovečanski problemi, za koje tražim humanistčko rešenje problema, a ne da se razreši tržišno, ratovima, siromaštvom, bolestima.
    Bolje da zakon ograničava taj porast populacije nego ratovi, bolesti, siromaštovo, glad, epidemije….”Novi svetski poredak”.Sada je u planu i sterilizacija stanovništva vakcinama i GMO…
    Vladari sveta uporno rade na smanjenju populacije.Ta geopolitička strategija Zapada se nije menjala zadnjih 2000 godina…

    Nekontrolisan porast populacije je doveo do uništenja prirode i resursa, zagađenja, bolesti, ratova.
    Vladarima sveta je u prvom momentu bilo u interesu da populacija raste. Oni su od te populacije pravili pare.
    Sad kad su prirodni resursi Zapada i Evrope istrošeni, kada su akumulirali ogomna materijalna bogatstva radom ogromnih masa prenaseljene populacije, sada bi da tu populaciju postepeno svode na razumno i održivu meru.
    Ja sam za zakonom ograničen porast populacije, a ne za ratom, bolestima, siromaštvom i glađu ograničen porast populacije. Porast populacije na neki načim mora biti ograničen, pošto su i teritorija i prirodni resursi ograničeni.
    Ovi naši političari bi htjeli da to bude tržišno i stihijski razrešeno, a ne humano zakonom.
    21. vijek je vijek konačne odluke: ili će kapitalizam uništiti čovečanstvo ili će se čovečanstvo obračunati sa neoliberalim kapitalizmam.

    Svaka racionalna država koja misli na svoju budućnost bi morala da razmili šta će raditi kad bude imala dvostruko više stanovnika za nekoliko decenija (npr. za50 god.) O populacionom rastu niko na ovim prostorima nije mislio ni u bivšoj Jugoslaviji. Populacija naroda koja živi na jednoj teritoriji je u stalnom porastu, dok se prirodni resursi smanjuju, a privreda ne razvija. Mi da imamo intelektualnu elitu kao što nemamo, ona bi se ovim problemima bavila. Strašno je težak posao organizovati životno ustrojstvo jedne zemlje i naroda.
    Poslednjih 30-ak i više godna NIKO nije hteo ozbiljno da se bavi ovim problemom. Da li zbog neznanja ili zbog toga što bi ograničavanja porasta populacije na potrebnu meru bilo nepopularno u narodu koji je navikao da ima po desetoro dece pa da ta deca nemaju ni hleba i da postanu jeftino roblje za evropski korporatizam.
    Ovaj zakone bi se kosio sa ogromnim istorijskim tradicionalnim nasleđem, ali za sve pa i za populaciju moraju postojati granice kao što ih imaju i teritorija i prirodni resursi.
    Pošto nije bilo pameti da se porast populacije zakonski reguliše u bivšoj SFRJ , a onda onda posle i u njenim otcepljenim republikama, prešlo se na tržišno razrešavanje problema rasta populacije: ratovi, siromaštvo, bolesti, glad…
    Da li bi se mogli naći profesori na našim univerzitetima koji bi prihvatili da se studiozno bave ovim problemom?
    Nikoga iz vlasti i države ovo ne zanima. Narod bi sa njima bio donekle zadovoljan kad makar ne bi nanosili ovoliku silnu štetu radeći za Zapad i one koji su ih doveli na vlast.

    Na vlasti su potpuni diletanti, šarlatani, organizovani kriminalci, banditi, najgora hulja, šljam i ološ ljudski koji se samo bori da što više opljačka, rasproda i zaduži narod a sve nagomilane probleme koje su napravili da ostavi u nasledstvo budućim generacijama koje će upropastiti kroz obrazovni sistem i od njih učiniti ljude nesposobne da vode državu, to će biti takvi profili ljudi koji će biti jedino sposobni da budu robovi u okuparanoj koloniji prepuštenoj pljački Zapada.
    Oni neće biti spremni ni zašta da se žrtvuju, još manje nego sadašnji vlastodršci.
    Ove budale na vlasti 5 meseci raspavljaju oko 10% smanjenja budžetarske plate a te plate su upravo tako naduvane stranim kreditima da bi se ubacio stani bezvredni novac u monetarni sistem i fond PIO. Budžetari su pomislili da je to zbog toga što oni to zaslužuju kao državni službenici. Kad bi bilo po zasluzi ne bi platu nikako ni imali! Umesto toga treba odmah da se skine 60% plata u administraciji i pola administrancije preusmeri u privredu.
    Rešavanje problema ograničenja porasta populacije se ne može prepustit svesti pojedinca, jer njegova svest usled medijske sluđenosti i manipulacije ne može dopreti do tog nivoa poimanja problema, pa se posle čude i pitaju, odakle nezaposlenost, uništeni životi više od pola populacije?
    Mi čak da smo zadržali predratnu privredu i da smo imali vlast koja je okrenuta razvoju i da smo nastavili sa industrijskim ravojem i proizvodnom bi imali ogroman problem sa nezaposlenosti, ali bi tada zbog veće zaposlenosti imali mnogo veći porast populacije pa bi to uvećalo nezaposlenost, optererećenje na privredu. Trenutno dalji veći porast populacije sprečava ovaj drugi mehanizam – tržište, koje je na ovom nivou privrede, zaduženosti, deficita proizvelo siromaštvo, nezaposlenost, glad bolesti, prevremeno umiranje. I tako mi kao narod umesto da se bavimo uzrocima i korenom problema mi samo pričamo i posledicama. To rade i režimske i privatne medijske “prostitutke” kao RTRS, BN, ATV…
    Narod je toliko utučen, nemoćan, u dobroj meri sam kriv, jer se ne bori. Šveđani imaju 100 puta veći BDP po glavi stanovnika a videli smo pre neki dan proteste. A kod nas vlast teroriše narod, otvoreno ga ubija, držeći ga kao taoce za opljačkano izdato i predato. …

  2. Ako bi gledali po resursima koje imamo Republika Srpska može da ima i duplo veći broj stanovnika a ako gledamo po stanju u kome se nalazi uništena i opljačkana privreda višak je bar 500 000 stanovnika.

    Pa sad po kom mjerilu da odredimo optimalan broj stanovnika za Republiku Srpsku ????

    Ili možda da se prvo latimo govnjivih motki pa da izbalansiramo ovaj jaz između dobrih resursa i loše privrede ????

  3. Поштујем многе младе људе у СДС, међу њима је и Тадић, ипак морам њему и руководству те партије поставити питање:
    „Хоћете ли господо испитати случај сарадње вашег старог и новог начелника општине Пале због сарадње са грађевинском мафијом, чиме су понижене породице палих бораца, инвалиди, преко 400 честитих грађана који су већином гласали за вас на задњим изборима“?

    Немојте господо говорити о правди, закону, о новом Вучићу у Српској и подршци власти из Србије вама, ни било коме ко у својим редовима има провјерене криминалце, ратне и послератне профитере.

  4. jahac, 07.06.2013. 20:02:41
    Ne pričaje neargumentovano. Naučni institut je napravio pravu dijagnozu stanja u kome se društvo nalazi i predložio pravu terapiju ozdravljenja bolestnog organizma države. Institut je na pravom putu, sada još samo treba da nastavi sa razvojem ovde iznesenih ideja. Institut me podsjeća na Rimski klub.
    POtrebao je izbalansirati kao što je ovde naglašeo društveni i privredni razvoj sa porastom populacije i prirodnim resursima, jer su resursi i teritorija ograničeni. Zamisli da čovek ima 5 hektara zemlje i kuću na imanju i jedno dijete. To jedno dijete naslešuju komletno imanje. Više djece znači da se imanje usitanjava.
    Time svaja naredna geeracija dobija manji zemljšni posjed.
    Institut je prepoznao sve probleme našeg oboljelog društva i imao hrabrosti da ih iznese akademskoj javnosti.
    Samo što izgleda ovakvi naučni instituti sada rade iz podzemlja, moraju izaći iz ilegale.

  5. marija, 07.06.2013. 20:19:02

    Gospojo…
    Mi smo ovdje(bar velika vecina)shvatili sta je pravi i jedini lijek bolesti ove izvjestacene i nametnute tvorevine tzv.BH.
    Republika Srpska treba pod hitno da proglasi referendum o samostalnosti a ovi “preko“,kako im volja.
    Nek idu u lijepu…Evropu i ostale integracije, sto se mene tice.
    Na taj nacin cemo razrijesiti ovaj splet nesporazuma a ekonomiju usmjeriti u drugom smijeru,bez zaduzivanja koja nam namece EU i ostatak “slobodnog“svijeta.
    Sto se tice budalastina vezanih za izmisljeni “nekontrolisani rast populacije“,smatram u najmanju ruku da na nasem podrucju takva tema nema nikakve veze sa nasom situacijom.
    To je mnogo siri svjetski problem koji se u velikoj mjeri rjesava napretkom tehnologije.
    Danas,iako je broj stanovnika umnogostrucen u odnosu na nekoliko prethodnih vijekova,nikad manje gladnog stanovnistva nije bilo.

  6. jahac, 07.06.2013. 20:30:08 [
    Ovo sa populacijom su i svjetski i naši ogormni problemi.
    A sirotinje i gladnih ima itekako samo treba izaći na ulice pa vidjeti. Pola ljudi nema ni dva obroka dnevno a 20% bukvalno gladujei jede iz kontejnera.
    A koliko je populacije zaposleno, koliko od ovih zaposlenih živi od kredita koje uzima država. Nama se sada ne čini da toliko loše živimo zato što se zadužujemo.
    A šta bi bilo da se ne zadužujemo, koliko bi tek tada bilo sirotinje, gladnih i bolsesnih.

  7. marija, 07.06.2013. 20:37:03
    Znaci vas recept je u zaduzivanju?
    Zanimljivo.
    Ja ne izlazim na ulicu,ja izlazim u seoska podrucja i vidim ogromne resurse i ponesto starih ljudi koji su ostali na tom zemljistu da ga obradjuje.Napustene i neobradjene zemlje ima koliko ti volja.
    Razlozi za to su brojni.
    Jedan od razloga je Brozova politika koja je forsirala baznu industriju i bolesne ideje sveopste industrijalizacije kojom su komunisti trovali dvije generacije.
    Drugi razlog je posljedica prvog a to je neradnicki mentalitet koji ocekuje da “neko otvori nekakve firme“.
    I na trecem mjestu je naravno ovo nakaradno uredjenje ove vjestacke tvorevine u kojoj se iz dana u dan uvode zakoni tzv.slobodnog uvoza.Ti zakoni se forsiraju iz EU i sprovode se preko Sarajstanskog robovlasnickog lobija.

    To sto neko ceprka po kontejneru(a ima ih),to je onaj stariji sloj drustva koji je zavisio(svojom voljom)iskljucivo od rzavnih firmi,djeca su ko zna gdje i ako njihova djeca ne brinu o njima,ko je u stanju da vodi o njima racuna?Jedino humanitarne organizacije.
    Fond penzionog osiguranja ne postoji.Opljackan je od strane
    “implementatora domokratije“.Slovenija,Hrvatska i samoproglasena BH nijesu jednostavno ni razmisljali o tome.
    Bolje receno,Slovenci su se relativno dobro pokrili pljackom Ljubljanske banke,dok drugi sada zavise od koske koju ce im baciti EUrosvapski lihvari.

    Fakticki,oni koji zaduzuju zemlju su miljenici tih lihvara koji im daju nesto love pred izbore(na zajam).Te pare se potrose na nekoliko penzija,dobiju se glasovi i Jovo nanovo.

    Mi da bismo rijesili problem,prvo treba da se rijesimo Sarajstana,koji zivi parazitskim zivotom na racun zajmova,privilegija i na kraju cijele nakaradne tvorevine.
    A sljedeci korak je smjena onih koji mazu oci Jevropom i “ljebom brez motike“ iliti drugim vidom jednoumlja,ispraznih obecanja i naucne fantastike na koje smo navikli.
    Tek tada mozemo oceikvati neke pomake i to na duze staze.

  8. jahac, 07.06.2013. 21:07:27
    Niko nije rekao da je rješenje u zaduživanju. Naprotiv. Krediti su upravo krivi što su se ljudi navikli da nerada a svega ima.
    Upravo obrnuto. Šta pri predlažeš ko i ova vlada koja je opljačkala i uniptila fabrije da se narod gurne na njive da obrađuju za dan i komad. Dobro znamo koliko se može od zemlje zaraditi i kako se može od nje živjeti. A šta sa gradskim stanovništvom koje nema zemlje?
    Vidim da se ti zalažeš za potpunu deindustrijalizaciju i vraćanje prirodi i obradi zemlje. I to ti nudiš ovom narodu kao i ova vlast. Da te ne plaćaju da ovo pišeš.
    Ma kakav neradnički mentalitet, nama treba izgrađen društvevni sistem, pa većina naših ljidi kad ode u inostranstvo gdje je rad dobro plaćen postaju najbolji radnici. Šta ti nudiš omladini da za komad hljeba diriniči na zemlji, a posle komo moeže prodati poljoprivredne proizvode, zanaš ti kolika je otkupna cijena mlijeka, pšenice, voća, povrća…
    Industrijalizacija Jugoslavije je bila odlična ideja.
    Jugoslavija je bila energetska industijaska sila.
    Po tebi je u Jugoslaviji trebalo forsirati zemljoradnji i stošarstvo i to oranje volovima bez mašina, jer ih ne bi imalo gdje proizvesti. Šta je trebalo da budemo kao Albanija.
    Naravno da su mase gradskog stanovništva navikli da žive parazitksim životom, od budžeta, i samo ih budžet i to malo preostalih državnih preduzeća održava.
    Dvije trećine budćeta ide na budžetska plate.
    Sledeći porblem je što je skoro sva industija skoncesntisana u Federaciji, to je smišljeno rađeno 45 godina, srbi se nisu trebali povlačiti iz svojih fabrikau Federaciji. Sada je to sve ostalo muslimanima. Srbi su posjedovali 75% zemlje pa su i bez tih 25% ostali i to su prepustili muslimanima. Te srbe iz Fedeacije bi trebalo prinuditi da drže svoje zemljišne posjede a ne da ih prodaju budzašto, mora da žive na svojoj djedovini, očevini, moraju čuvati svoje fabrike koje su izgradili i u njima radili… Problem su ti srbi iz Federacije koje bi zakonom trebalo vratiti u njihove fabrike. To je ogroman porbelem pored porbelma kojima se ovde bavi Naučni institut.
    Predlažem institutu da u nastavku obradi problem srpskih resursa prirodnih i industrijskih koji su ostali u FBiH.

  9. marija, 07.06.2013. 21:37:37
    KO su to najbolji radnici?
    Pa jesu ako uzmemo u obzir da u inostranstvu rade uglavnom prljave poslove koje niko drugi nece da radi ili u najgorem slucaju,niko se ne zadrzava na istim poslovima kao nasi.
    Nemoj meni pricati o tom,imam familije sirom EU-ropske unije i znam ko sta radi i kako zivi.

    To sto ti mislis i prejudiciras,to je tvoj problem.
    Ja sam pojasnio rjesenje(ili bar dio rjesenja) a to nije potpuni povratak a kamoli povratak na ekstenzivnu poljoprivredu.
    Sto se tice “ostatka stanovnistva“,pa ako znas ista o poljoprivredi onda znas da poljoprivreda nije samo uzgoj,nego i prerada poljoprivrednih proizvoda.

    Treba li uopste pojasnjavati da je poljopriovreda osnovna privredna djelatnost od koje se uvijek polazi?
    Ne ocekujes valjda da se krene od mikroelektronike?

    Jugoslavija???
    Pa Broz je uzimao pare od zapada a ko god je uzimao od zapada je na kraju u krvi to platio.
    zapad je samo kljukao pare da nebi potpali u politicku ovisnost SSSR-a.
    Druga je stvar sto je vojna industrija u jednom momentu dozivjela takav zamah da smo uspjesno prodavali oruzje gdje godd su se krkale banana drzavice poput BH,recimo ili Hrvatske.
    Danas VB takve stvari sigurno nece dozvoliti.
    Ta idustrija i teritorija u federaciji koju spominjes je za nas izgubljena zaslugom svjetskih mocnika.
    To sto ti sada spominjes je navjeci apsurd.
    Niko na kraju nije ljudima ni branio(od strane Republike Srpske)da zivi gdje hoce ali oni tjerati one koji su pobjegli od ustaskog noza,ponovo na noz je apsurd.

    Srbi generalno nemaju za cim da zale.Jugoslavija je izgubljena ne nasom zaslugom,naprotiv,mi smo ucinili sve da se Jugoslavija ocuva ali je i to bio pogresan potez.Cemu tjerati Muslimane i Hrvate da zive sa nama ako nece?
    Mi smo se trebati boriti za ono za sta su nas optuzivali…za veliku Srbiju.
    Sada imamo teritoriju proporcionalnu broju stanovnistva(prije pokolja u NDH),izgubili smo pasivni dio RS Krajine ali smo dobili Posavinu i Vojvodinu.
    Imamo dovoljno za pocetak,sada treba raditi.

  10. Ograničiti populaciju nego šta, samo je problem u BIH to malo izvesti s obzirom na natalitet muslimana.
    To što je svako mislio da ima pravo da može imati koliko hoće djece, i to što je svakome pušetno na slobodnu volju da se razmnožava do besviejsti je i dovelo do krize i prenaseljenosti, što je ratom i emigracijom stanovništva koja je usledila kao poslednica rata donekle ublaženo.
    Institut je izuzetno postavio problem. Sada ga treba rješavati.

  11. vladislav, 07.06.2013. 23:30:43
    Bas se vas nekoliko ovdje sloziste sa Adolfom Hitlerom i njegovim vizijama.Super,nema sta.
    Moze slobodno,podrzavam gasne komore sirom EU-ropske unije ali osim Srba.Mi smo imali vec cast upoznati te svijetle primjere i tekovine diktature proleterijata,nacional socijalizma i slicno.Zato to rado prepustamo komsijama da izeksperimentisu na sebi i poprave privrednu sliku regije.

    Kao sto rekoh,rjesenje za Srpsku je nezavisnost i suverenost od ovih Europoklonika koji ce danas sjutra doci na slicne ideje.

  12. Jahač do sada se broj stanovnika ograničavao rativma i 20 vijeku, zatim ogormnim siromaštvom i emigracijom.
    Dokle više, učimo se na greškama iz istorije. Srećni narodi uče na tuđim greškema a mi izgleda ni na svojim ne učimo.
    Stvar ograničenja porasta populacije je stvar savjesti pojedinca, stvar kulture i svijesti o budućnosti.
    Nije valjda da se ti zalažađ za povečanje populacije pa onda ratom, siromaštvom, bolestima i glađu da je smanjuješ.

  13. vladislav, 07.06.2013. 23:45:38

    Ta tema je prijatelju utekla,ne samo od teme u naslovu,nego uopste nema veze sa nama.
    Zasto bi mi trebali da brinemo konstantno svjetske probleme koje trebali veliki da rjesavaju?
    To je greska koju mi ponavljamo iz vijeka u vijek.
    Uvijek se brinemo sta ce i kako ce planeta a nijesmo u stanju da skontamo sasvim obicnu stvar.Nema ljeba bez motike.

    Uostalom,nije mi poznato da je kod nas drasticno povecan broj populacije,cak i ako racunamo na natalitet Muslimana koji je prividno veci.Kazem prividno jer je kod njih daleko veci odliv stanovnistva u inostranstvo.

    Prica o resursima i broju stanovnika nije nova.To je veoma stara teorija zavjere koja je cesto zlouopotrebljavana u propagandne svrhe upravo ovih koje sam spomenuo.

    Najveca glupost kapitalistickih uredjenja je upravo ta prica.
    Neravnomjerna raspodjela kapitala,kao i ugrozenost dijelova drustva na zapadu su rodile ovakve besmislice kojom su plasili narod od “komunistickog rezima“ u kojem se “visak“ unistava.Tako izmanipulisan narod pocne vjerovati da u komunizmu nebi imao pravo ni na zivot i tada bajka daje efekat.Cuti i gladuj.

    Kapitalisti su zaboravili napomenuti da porastom standarda,obrazovanja i jacanjem srednje klase natalitet automatski proporcionalno pada.

    Ali koga bi onda robovlasnici iskoristavali?B-)

  14. Veliki neće da rješavaju problem prenasljenostimalih naroda.
    Veliki su rekli mora da se formira svjetska vlada da bi rješavala problem velike svjetske ekonomske krize sa kojom ne mogu da se nose mali narodi i zemlje.
    I zato svjetska vlada mora da preuzme kontrolu nad njihovom privredom i finansijama MMF i WB.
    Vidim da si i ti počeo podržavati ideju ograničenja i stavljanja pod kontrolu populacije.
    Upravo pošto nema leba bez motike, moramo razvijati privredi i industriju koju smo imali. A sada radimo suprotno, zaduživanja prekomjerna, uvoz, uništenje proizvodnje. Priča o resursima i broju stanovnika je odlična i istinita nije nikakva zavjera. To kapitalisti pokušavaju tako prikazati, njima odgovara siromaštvo, kao izvor jeftine radne snage i prirodnih resursa.
    Nama treba novi narodni socijalizam i narodna preduzeća.

  15. vladislav, 08.06.2013. 00:10:36
    Takva vrsta socijalnog uredjenja bi mozda imala neku slabu sansu samo ukoliko bi Republika Srpska ostvarila vlastitu punu samostalnost i suverenitet.
    Tek tada bi pod uslovom potpunog zaokreta politike nasuprot EU i ostalim integracijama mogli da pricamo o tome.
    Dok god smo u ovoj izvjestacenoj tvorevini i pod diktakturom Sarajstanske “palitike“,koja je opet pod kontrolom i diktaturom zapada,nemamo sansu.
    Zato ja pricam o samostalnosti kao preduslovu bilo kakvog razmisljanja i planiranja buducnosti.
    Ovako,mozemo samo prditi uz vjetar.
    A to uredjenje nikako ne smije imati bilo kakve zajednicke imenitelje sa Titoizmom koji je bio polukapitalizam,selektivna ekonomija i najsuroviji selektivni razbijac etnickog tkiva Srba.

  16. Slažem se sa idejama o stavljanju porasta populacije pod kontrolu države, samo za tako nešto najpre treba imati izgrađenu pravnu državu. A to još uvek nemamo.
    Ovde na Naučni institut pokrenuo veoma ozbiljna fundamentalne probleme koje treba rešavati, nažalost ova država se bavi samo formalnostima (oligarhija koja je trenutno na vlasti je zabavljena svojim računima, pljačkom i zaduživanjem ionako prezaduženog naroda)i u potpunosti je u vlasti krupnog kapitala multinacionalnih korporacija.
    Ti interesi krupnog kapitala koji su danas i poslednjih dvadesetak godina na sceni, uopšte ne dozvoljavaju marionetskim vladama da se bave fundamentalim problemima, izgradnje države i egzistencije naroda.

  17. У већини случајева коментатори се не држе теме, исти случај је сада.
    У званичном саопштењу Тадића много тога се критикује и обећава.
    Поставио сам конкретно питање и дао примјер како свака партија исту причу прича, на терену њихови људи пљачкају и понижавају народ што је провјерено у случају из Пала.

    Било би логично да коментаришете рад на терену власти, то сам навео као услов катарзе овог друштва.

    Још једном, критикујеш власт у БЛ, а на терену су твоји исти или у случају Пала најгори, ко овдје кога фолира?

    Очистите своје редове господо па онда изађите са програмом, са оствареним некомпромитованим људима пред народ на изборе.

    То је пут, то је начин да вам вјерују студенти, борци и сви који искрено воле и живе за Српску.

  18. ribar, 08.06.2013. 13:03:30

    Ovaj put potpisujem.
    Izvinjavam se zbog skretanja sa teme ali kad vidim ove dugometrazne nebuloze i grupu cudaka koji se prikljucuju,muka mi dodje.
    Sve se nesto lafo bore protiv nekih poluvidljivih zavjerenika koji bi da utisnu “zig zvijeri“a onda,prc!…ti isti su u stvari pritajeni totalitaristi koji bi da(zipa bogati),ni manje ni vise kontrolisu rast populacije i to bez anestezije:P

  19. Јахач,
    увијек конккретно и коректно коментаришем.

    Тема је одлична, постављам Тадићу и руководству СДС-а питање уз констатацију.
    Имају они овдје своје јастребове што ме не нападну или демантују?
    Видиш кад поткачим власт како пет никова у једном лику почне демагогију.

    Ево још једно питање за опозицију:
    „Зашто не спријечите пљачку природних ресурса, можете то за један дан“?

  20. ribar, 08.06.2013. 14:03:18

    Ја сам тебе једном питао, али ниси ништа одговорио? Мислиш ли да призовеш снсд банду на Пале, да би смјенио СДС? Је ли желиш да Пале доживе онакав колапс као оне општине које су са снсд-ом пропале, Рогатица, Соколац, Власеница, Хан Пијесак, Вишеград,…. Да ли ти желиш да Пале буду на дну, као они што су? Пале су захваљујући том СДС-у и њиховој дугогодишњој владавини (од 1990) увијек на добром путу, с тим да неке ствари треба промјенити тамо гдје нешто не штима са инфраструткуром, има доста простора да се поправи, али промјенити све и довести ове јајаре из снсд-а, то би био крај наших Пала!?

  21. рамштајн,
    једном сам те замолио ако си стварно у Палама да ми се јавиш, можемо попити кафу и отврено разговарати, гарантујем животом да нико неће знати ко је рамштајн на Фронталу.

    Што се тиче навода о кривичном дјелу које су починили стари и нови начелник општине СДС, начелник за урбанизам и предсједник општине ПДП, ствар је у Тужилаштву.

    Знаш ти добро о чему се ради.

    Што се тиче власти мој став и став Еколошке партије је јасан.
    Нико ко је ратни и после ратни профитер неће се извући без казне, било на републичком или општинском нивоу.

    Због тога су прави представници бораца Ветерани и потписали споразум са нама кроз који смо формирали ОТВОРЕНИ ФРОНТ.

    Стално пишеш о правди, значи вријеме је да се упознамо и да се придружиш оним који су спремни живот дати за праведну и нормалну Српску.

  22. ribar, 08.06.2013. 14:53:17

    Ех, сад јбг ти, разочара ме тотално! Чуј нико неће знати на Фронталу ко сам ја, шта ти то треба да значи, па и овако има доста корисника који ме знају, шта сад као да сам ја нека тајна служба, агент, а не само незадовољни грађанин ко и маса других у овом ентитету, па сходно томе пишем у име многих, а не само за свој лични интерес!

    Ја знам доста о томе, знам доста и о вама, имам доста пријатеља, али и пријатељица које су у вашој Еколошкој странци, али те питам, не мислиш ли ваљда са оним комом симовићем и сличним рушити власт на Палама?

  23. рамштајн.
    завршавам, ја ниједну власт нити рушим нити мислим рушити,имају избори.

    Што се тиче коментара Тадића навео сам примјер Пала, гдје је очигледна спрега мафије и власти којим су они купили гласове што сад морају да враћају.

    Лично сам оштећен заједно са 400 грађана,има у томе много понижења и безакоња.
    Нисам нападао СДС кад сам руководство замолио да преиспитају своје у локалним заједницама гдје су на власти 20 година, то је за њихово добро, што прије растјерају багру добиће већу подршку на изборима.

    Кад те већ други знају јави се онда и мени да се упознамо.

  24. Ево још једно питање за опозицију:
    „Зашто не спријечите пљачку природних ресурса, можете то за један дан“?
    Da su hteli da spreče rasprodaju i koncesije prirodnih resursa oni bi to uradili ne bi čekali.
    Neće da spreče zato što znaju koliko duguju belosvetskoj mafiji koja ih finansira da zastupaju njihove interese. SDS se samo formalno i isprazno javno deklariše kao opoziicja i zaštitnik interesa naroda. Formalno u predizbornoj kamapnji po opšinama obećaju nova radna mesta, a posle toga još više ljudi ostane bez posla.
    Nema i nemože biti novih radnih mesta bez novog privrednog sistema, bez novog modela privrede, država mora da gradi privedu a ne strani investitori i mala i srednja preduzeća. Kod nas se država povukla iz privrede.
    Zaključak: opozcione i stanke u vlasti zastupaju interese svojih zapadnih mentora i finansijera a ne interese naroda.
    To su hiljadu puta dokazali, donošenjem štetnih kolonijalnih i okupacionih zakona u skupštini.
    Šta su konkretno SDS, PDP i DP preduzeli da se spreči otimanje (davanje koncesije) rudnika Stanari, Ugljevik, Gacko…. da se ne daju stancima da na njima za sebe grade termoelektrana i na njima za sebe proizvode struju? NIŠTA.

  25. Једини логичан закључак,читајући оно што пише Рамуш,јесте тај да нема горих људи на територији Српске од оних који битисају на том простору на којем живи дотични.

    Локална власт повезана са мафијом,опозиција која је иста и гора,а ето сви смо могли да видимо какав је представник „масе незадовољних грађана“…он узрок налази у Крајини,дакако,али како видимо биће да је до локалних лола.

    Част изузецима,сигурно их има.

  26. Mr Biggy, 08.06.2013. 15:31:26

    Не секирај се ти љиги, ви сте перјаница корупције и криминала, вама ту неславну титулу нико још не може преотети, погледај докле сте догурали, бијете своје суграђане због додиковог кума, тј. његове „стамбенопословне“ локације!
    Фала Богу на Истоку и Палама нисмо дотле догурали и нећемо!

  27. Vidim da mnogo više ljudi na Frontalu podržava ideje mog istituta, i potrebi uvođenja zakonske regulative u porastu populacije i ograničenje broja stanovnika u skladu sa privrednim sistemom i prirodnim resursima sa kojima raspolaže narod i država. Potreba stvaranja balansa između stanovništva i privrednih i prirodnih resursa je neminovnost.
    Međutim ukoliko se dese da sa prirodnim resursima počnu raspolagati stranci sa svojim korporacijama koje su sprega organizovanog kriminala i belosvetske mafije koja stoji iza svih koncesionih ugovora, onda će narod pasti u potpuno kolonijalno ropstvo i tada ćemo imati na sceni siromaštvo afričkih razmera, sa svim pratećim bolestima i ubrzanim izumiranjem stanovništva.

Оставите одговор на jahac Одустани од одговора