Станковић: Изградња аутопута, успјех за грађевинарство Српске
Директор и сувласник компаније "Интеграл инжењеринг" Слободан Станковић изјавио је да је добијање посла изградње дионице Прњавор – Добој, на аутопуту Бањалука – Добој, успјех за грађевинарство у Републици Српској, те најавио да би тај посао могао да буде завршен и прије рока. Он је оцијенио да ће посредством овог посла бити подигнут и бруто […]
Директор и сувласник компаније "Интеграл инжењеринг" Слободан Станковић изјавио је да је добијање посла изградње дионице Прњавор – Добој, на аутопуту Бањалука – Добој, успјех за грађевинарство у Републици Српској, те најавио да би тај посао могао да буде завршен и прије рока.
Он је оцијенио да ће посредством овог посла бити подигнут и бруто национални доходак, јер ће велики дио средстава, око једне трећине, кроз концесије и остале порезе ући у буџет Српске.
"Наш интерес и жеља је да добијемо и будуће послове, као што су изградња другог дијела аутопута од Прњавора до Бањалуке, дио на Коридору ‘Пет це’, а то је концесиони дио", рекао је Станковић за "Независне новине".
Он је додао да ће на изградњи дионице Прњавор – Добој, која се ради у партнерству са македонским "Гранитом", бити ангажован велики број подизвођача.
Говорећи о расподјели посла унутар конзорцијума, Станковић је рекао да је "Интеграл инжењеринг" носилац посла – 60 одсто, док 40 одсто припада "Граниту". "То је био услов македонске фирме да иде са нама у заједнички уговор, зато што је нама фалило неких 40 милиона евра укупног прихода коз три године и због тога смо и морали да узмемо вањског партнера", рекао је Станковић.
Он је додао да је "Интеграл инжењеринг" кроз тендер преузео обавезу израде пројекта и израде нове геологије, која је била предуслов за пројектовање.
Говорећи о политичкој ситуацији у Републици Српској и БиХ, која утиче и на привреду, Станковић је оцијенио да се избори организују пречесто, те да би морали бити одржавани тек на сваких шест или седам година.
Станковић сматра да би до 2014. године морао да се створи заједнички план великих странака, првенствено СНСД-а и СДС-а, да одреде минимум националног интереса по питању привреде и политике, како би се од 2014. године заједнички са нивоа БиХ бранила позиција Српске.
"То значи да би СНСД и СДС морали наћи заједничку политику како би одржали ово што сада имамо у оквиру Дејтонског споразума. То би могла бити нека излазна стратегија за ову садашњу политичку ситуацију у којој постоји заједнички став за ниво БиХ, а потребно је формирање и заједничке платформе унутар Српске, чији ће се темељи заснивати на заједничким циљевима", закључио је Станковић. /
Ma Stankoviću,izgradnja autoputa je uspjeh za tebe,i samo za tebe…..
Буџет Републике Српске ће узети огроман кредит да би платио изградњу овога „ауто“ пута, а онда ће се трећина тих пара вратити у буџет и буџет ће профитирати… ма како мајке ти…
А ко ће враћати кредит? унуци….
Ovo je već vrhunac budalaštine (možda nas čeka i više). Stanković o politici, i to, gle čuda, o stranačkim relacijama, platformama itd…. Svijet je šenuo, ili smo ipak svi mi šenuli?B-)
Непроцјењиво…какве визије, какви савремени погледи, пошто се јавни послови дијеле по кумовским везама, шта ће нам избори уопште, не само да се одложе за 7 година, пих шта је то, бркати пацов још није исцједио све паре за никад завршено Чемерно, а оно већ други избори…па како? Наравно да то пацову попут њега смета, шта има да бирају, кад је он већ изабрао и зна се ко за кога ради и ко узима провизију и како ће се даље радити, а дуг за кредите, па то нек стоји…свакако ће све једном пропасти, осим његових интеграла, они ће и даље клизати као зејтин по води!x-(
Mi smo stvarno narod kratkog pamcenja i kad je vec tako onda nismo bolje ni zasluzili…
Почиње лицитација,нудим 4 пробијања рока и 6 анекса уговора.
Ovom našem uspješnom graditelju neko treba objasniti pojam – završetak prije isteka roka. Ne zna on jadan šta to znači jer se nikada nije sa tim susreo.
Али се зато добро разумије у анексе.