Сони се извинио корисницима ПС Нетворка

Извршни директор Сони корпорације Хауард Стрингер извинио се данас због “неугодности и брига” које је донијела хакерска провала у базу личних података више од 100 милиона корисника ПлејСтејшн Нетворка. Шеф јапанског технолошког гиганта настојао је да преко свог блога учврсти пољујано поверење корисника рекавши да је Сони сада усредсређен на истрагу и поправку штете коју […]

недеља, мај 8, 2011 / 08:09

Извршни директор Сони корпорације Хауард Стрингер извинио се данас због “неугодности и брига” које је донијела хакерска провала у базу личних података више од 100 милиона корисника ПлејСтејшн Нетворка.

Шеф јапанског технолошког гиганта настојао је да преко свог блога учврсти пољујано поверење корисника рекавши да је Сони сада усредсређен на истрагу и поправку штете коју су нанијели хакери.

"Апсолутно смо посвећени томе да потпуно обновимо сервис и његову безбедност, и да наградимо ваше стрпљење", написао је Стрингер на блогу. То је уједно прво његово обраћање јавности откако је Сони затворио ПлејСтејшн Нетворк.

Према Стрингеровим речима, "нема потврђених доказа" да су украдене информације злоупотребљене.

Стрингер је признао да је Сони био спор у обавештавању корисника да је дошло до провале у базу личних података, и рекао да се ради о "питању које је фер". Чим је компанија открила потенцијалне размере проблема, суспендовала је рад мреже и унајмила стручњаке да помогну, додао је он.

Иако је Сони још 19. априла почео да истражује неуобичајену активност на ПлејСтејшн Нетворку, корисници нису обавештени о проблемима све до 26. априла.

Према Стрингеровим речима, "форензичке анализе су компликован процес који узима време, а хакери чине све што је у њиховој моћи да прикрију своје трагове". 



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *