Слободан Васковић: СНСД-овци отворено позивају на ликвидацију Васковића, Чавића…

Неколицина пријатеља синоћ ми је скренула пажњу да се на порталу Фронтал.рс отворено позива на моју ликвидацију. И заиста, на порталу Фронтал.рс, у коментарима испод текста "Хрватска потврдила – Зоран Новаковић био у Зенгама", дана 08.03. ове године коментатор под "ником" -"нервнипсихијатар", отворено је хушкао на убиство Слободана Васковића и пријетио другим убиствима у, како […]

понедељак, март 10, 2014 / 09:29

Неколицина пријатеља синоћ ми је скренула пажњу да се на порталу Фронтал.рс отворено позива на моју ликвидацију.

И заиста, на порталу Фронтал.рс, у коментарима испод текста "Хрватска потврдила – Зоран Новаковић био у Зенгама", дана 08.03. ове године коментатор под "ником" -"нервнипсихијатар", отворено је хушкао на убиство Слободана Васковића и пријетио другим убиствима у, како сам закључио, скорој будућности. Његов коментар преносим у цијелости, а објављујем и слику тог "иступа".

nervnipsihijatar, 08.03.2014. 19:40:07 [107543]
Симо П. Ороз, 08.03.2014. 19:08:11

U mrznji su velike iluzije i aluzije moj Simo. Nego, ja se pitam sta ce se desiti ako se ovo do kraja raskrinka kao Zlobina specijalna crna operacija? Oce li on opet na miru sjediti u Solajinoj i pijuckati kafu? DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je Vaskovic u pravu, iselio bih se iz RS.

Pitam se jos koliki bezboznik moras biti pa raniti porodicu parama kakve zaradjuje Zlobo VAskovic.. a jos mi je vise za cudo KAKVA kalastura moras biti pa sa takvim pascetom lezati u krevetu i radjati mu djecu.@!

Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne..

Болдоване реченице недвосмислено указују да "нервнипсихијатар" хушка Зенгу, чије је пуно име Зоран Новаковић, син Лазе, рођен 1961. године, да "одлежи скота", то јест Васковића, наравно након што га ликвидира. (СНСД-овци већ данима лажу о томе да Зоран Новаковић није био члан Зенги, иако сам објавио званичан одговор Министарства обране Хрватске, који то потврђује, као и Регистар хрватских бранитеља, који о томе свједочи.)

Нема дилеме да је ова реченица не само хушкање и потицање на убиство, већ и отворен позив на моју елиминацију на најбруталнији могући начин.

Шта ћемо ако г. Новаковић помисли да ће се пред својим шефовима у СНСД-у, за стаж проведен у Зенгама, оправдати тако што ће моју маленкост физички уклонити, а онда ме "одлежати".

Такође, шта ћемо ако неки заслијепљени СНСД-овац повјерује у лажи те странке о Новаковићевој ратном путу, па одлучи да ми прекрати живот, како би заштитио лик и дјело Милорада Додика.

Очито, тешко погођени истином о ратном путу у хрватској војсци свог високог функционера, СНСД-овци не презају ни од јавних позива на ликвидацију Слободана Васковића.

Да ствар буде гора, овдје није ријеч о позиву само на моје убиство, већ и убиства других. О томе свједочи и последња реченица у поменутом коментару, која гласи: "Стварно је досло задње вријеме и бице великог требљења плеве народне".

Нема дилеме да се овдје пријети новим убиствима. Како се ја имам сматрати ликвидираним, јасно је да врли и храбри коментатори имају читав списак за ликвидацију.

Сматрам да су ове документоване пријетње утолико веће, због тога што се, према мојим информацијама, иза поменутог "ника", али и сличних, који на истом порталу позивају и на убиства других, крију један високи функционер владајућег СНСД-а и један млађани функционер те странке, чији је отац веома близак Милораду Додику.

Њихова имена су ми позната, али их не наводим, јер сам убијеђен да ће их СИПА и МУП РС, којима сам пријавио ове позиве на моју ликвидацију, врло врло лако открити преко ИП адреса са којих су емитовани ови директни позиви на убиство.

Није ми било мрско да погледам синоћ коментаре и под другим текстовима, па сам испод поста “Чавић: Нисмо за насилно рушење власти, али јесмо за мирне демонстрације” поново наишао на ник “нервнипсихијатар”, који искрено жали што Драган Чавић није до сада убијен (“колико смо потонули као народ говори и то да се јос зив и здрав сетас изнад замље, а признао си нас као @геноцидасе@ на највисем нивоу /Као Предсједник РС”), и, што је најужасније, нада се да ће Чавићево потомство ускоро нестати.

И овај морбидни коментар и отворени позив на смрт преносим у цијелости.

nervnipsihijatar, 08.03.2014. 18:52:16 [107529]
Vidjaj im vrovackih glavurdi! Pa jos glat osisanih na keca, da se bolje vide..
Kakva je razlika rat provesti u Beogradu i u skupstinskoj klupi ratne skupstine RS ili u Malom logoru u Banjaluci a?
Jedino ta sto si mogao na putu do Pala da pogines a nabijajuci hemoroide za stolom evidencije vojne policije u Malom logoru, da fasujes tvrdu stolicu..
Cavicu gnjido sa pasije guzice, koliko smo potonuli kao narod govori i to da se jos ziv i zdrav setas iznad zamlje, a priznao si nas kao @genocidase@ na najvisem nivou /Kao Predsjednik RS!
Posto Bog postoji, siguran sam da ti se potomstvo nece nauzivati one vile na Cokorima!

Према кривичном закону РС, овакви јавни позиви на ликвидације су “подстрекавање на убиство”. У том недјелу учествују и они који су их емитовали.

Да подсјетим, Рајко Васић је, својевремено, на свом блогу јавно позивао на стријељање Драгана Чавића, што говори о континуитету смртоносних пријетњи које долазе из СНСД-а.

——————–

Фронталов коментар на коментар коментара

Слободан Васковић, срећом, спада међу људе који су свјесни тежине свог животног позива, тако да овај текст о недопустивом понашању у јавном простору преносимо у цјелости у СВРХУ УПОЗОРЕЊА КОРИСНИЦИМА ФРОНТАЛА!

Ми, за разлику од већине портала, сматрамо коментаре корисника саставним дјелом слободе говора. Због тога, могуће их је испод текстова на Фронталу оставити у реалном времену, без цензуре и без рока за одобравање од стране администратора.

Управо због тога, за неке коментаре (као што је случај и са овим примјерима) сазнајемо из друге, треће или четврте руке. Ми, наравно, као уредништво Фронтала, немамо ништа са било каквим позивима на насиље, осим у оним случајевима када пропустимо да их уочимо и уклонимо. Стога се надамо да ће потрага Управе за високотехнолошки криминал бити успјешна, јер људи који иступају јавно под својим именом и презименом, морају бити заштићени од неодговорних и злонамјерних изјава анонимних појединаца, скривених иза коментаторских надимака.

Слободан Васковић је, објављивањем података о носиоцима власти који су били у непријатељским војскама, цијеви уперених према грађанима Републике Српске, у овом случају потпуно на фону онога за шта се залаже Фронтал, који је прије тога објавио готово истовјетан текст о борцу Армије БиХ, који је сада дјелилац лекција о српству са Радио-телевизије Републике Српске –

Пљуј Републику Српску да би те уздизала

Дакле, сви они којима се то не допада, можете слободно, што се непријатељских војника у државним институцијама Српске тиче, и цјелокупној редакцији Фронтала пријетити смрћу. Наш прозор је екстремно расположен за прдеже најразличитијих арома. Поготово овај испод, за укуцавање коментара.

Нема потребе да претјерано наглашавамо даље наш редакцијски став, али ћемо свакако нагласити да ћемо се, као и толико пута до сада, одазвати на налог судских власти, те истражним органима уступити ИП адресе корисника који крше државне законе и базична правила коментарисања на Фронталу.

Позивамо и све оне о којима су у коментарима регистрованих корисника на Фронталу изнесене увреде, лажи или пријетње; а желе законско задовољење правде, да поступе идентично онако као Слободан Васковић.



0 КОМЕНТАРА

  1. Сада ће кренути лавина оних за и оних против, али добро такви смо, било каквој расправи, да ли је она о спорту, поимању живота, политици или „мање тешким“ темама као што су литература или филм прилазимо страсно, пуним срцем, са пуно емоција, а тако је изгледа од памтивека, можда је и то један од разлога зашто је наша историја тако трагична.
    Верујем да је на овом порталу велика већина добрих и честитих људи који желе да своја уверења пренесу другим читаоцима, искрених патриота и родољуба, али када крену ове расправе, укопамо се у ровове, и сви су убеђени да су њихови они који бране Срспку, а они други раде против, и почну се бројати греси једних другима ко је шта продао, и ко је шта лоше учинио.
    А може ли се одбрана Српске везати за садашње или бивше властодржце, за водеће партије у садашњем или бившем времену, и има ли ико ексклузивно право да каже да су управо они истински патриоте и родољуби?
    Наравно да не, очување и одбрана Српске мора бити водиља свима онима који ову Срспку искрено воле, па на крају и који нашем роду добро мисле, без обзира којој политичкој опцији припадају, неважно и ако нису политички ангажовани, и без обзира каква имају идеолошка, религијска и друга уверења.

    Овде је прозвани коментатор (nervnipsihijatar) мало превише острашћено коментарисао, опет ако ће се неки згражавати над овим коментарима, погледајте тек друге портале (извесни „Klix“ да не помињем, они су посебна категорија) и какве тек гадости у коментарима они преносе, за њих је овај „нервни“ Махатма Ганди лично. Наравно, треба се суздржати, јер увек то изазива реакцију симпатизера друге опције, често то прате и личне увреде и дисквалифицаје.

    Иако нисам имао намеру морам коју и о овом назови новинару. Овог Васковића сам први пута приметио пре неких 5-6 година у емисији ФТВ „60 мината“, и емисији којој је једина водиља мржња према свему српском. Добро, нашао је себи хљеба у емисији која има такав концепт, не смета ми што је извештавао о криминалу и аномалијама у Српској (и треба да се проговори), али ми смета што је увек слао отровне и увредљиве поруке и на рачун ове наше Српске, и на рачун градова које би „обрадио“, „почастио“ би ову нашу Српску најпогрднијим именима, уз обавезно поган речник, како то већ воле чути гледаоци у бошњачком делу ФБиХ. А преко тога лично не могу прећи. Добро, овај Слободан је такав, морална ништарија и лик који има не мали проблем у глави, али и „фронтал“ би могао размислити чије текстове ће објавити, а ако већ дају простор оваквим „новинарима“, неизбежна је и (оправдана) реакција читалаца.

    За крај, морам замолити остале коментаторе, посебно оне који Српској и нашем роду добро мисле, да мало смање, тачније да смањимо доживљај, понекад је добро да погледамо и преко властите тарабе, да имамо више разумевања за оне Србе који имају другачија уверења. Разлике међу нама постоје, и увек ће постојати, али има много тога и што нас везује, грехе оних других ваља да приметимо, али погледајмо понекад и наше, погледајмо и оно добро, а има тога доста, осврнимо се понекад на оне најбоље припаднике ВРС који нису данас међу нама.
    Није лоше знати да ове коментаре читају и они који немају добре намере према Српској, па пре слања коментара ни то није лоше имати на уму.

  2. Bez obzira na neslaganje sa Cavicem i Vaskovicem, mislim da je stvar otisla predaleko. Sad je vrijeme da se MUP ukljuci i da reaguje! Frontal treba da ustupi ip adrese nervnogpsihijatra i Sime Oroza!

    Neprimjereno je isto tako s Vaskoviceve strane da proziva SNSD. Otkud on zna cije su stranke clanovi njemu prijetili? Da li samo clanovi SNSD-a ne vole Vaskovica? Mislim da je taj krug ljudi mnogo siri.

    Ali kad je vec dotle doslo, treba se malo zapitati sta je sa profilima npr. prijedor i dragoslav.racic koji vrijedjaju i prijete SNSD-ovcima i Predsjedniku Republike?

    Predlazem Frontalu da uvede opciju da se svaki komentar pregleda od strane administratora, pa tek onda postavi. I 6yka i press tako rade, a mislim da je sazrelo vrijeme da tako radi i Frontal.rs, imajuci u vidu da ce ova kampanja biti prljavija nego ikad.

    Iskreno, gospodi Cavicu i Vaskovicu zelim dobro zdravlje i dug zivot.

  3. Пошто се никад не прилагођавам нечијим текстовима и коментарима него јасно износим свој став, да то урадим и сад.

    КАЛ је доста тога рекао са чиме се слажем.

    Фронтал као доста реалан портал објављује саопштења свих партија и Удружења грађана.

    Као медиј сигурно дјелује позитивно са наглашеном родољубивом нотом, уз поштовање свих у Српској и БиХ.

    Раније сам указивао на коментаре појединаца који наносе штету свима, својим миљеницима, противницима, а највише Републици Српској, штој је КАЛ добро примијетио у коментару.

    Позивам још једном уреднике да на вријеме санкционишу коментаре који би могли алудирати на пријетње,да санкциониишеу оне који вријеђају и псују.

    Бојим се ипак да „оштећени“ Васковић није послао поруку која би значила санкције за Фронтал, као што је то наш симпатични „ФОНЗО“ доживио.

    Надам се да „оштећени“ неће рећи својим да на мене ударе због моје искрености.

    Ако то ураде онда им унапријед шаљем поруку да им се подмукло дјеловање, хушкање народа, баратање информацијама које је немогуће имати ако ниси агент сумњивих пријатеља Републике Српске неће исплатити.

    Кад већ коментаришем да кажем Васковићу пошто ће ово сигурно читати, да свако од нас носи свој крст, да његов начин рада од самих почетака има неко чудно незадовољство личним животом, то се манифестовало кроз лутања чак и у његовом тзв. новинарству.

    Још да кажем како више вјерујем Данијелу Симићу сину нашег поштованог ђенерала него информацијама свих других медија, надам се да ће то трајати до краја мог живота и да ће Фронтал и такви медији бити поштовани од стране државе српског народа.

    Државе која ће убрзо доживјети катарзу, радикалне промјене.

    Таквом државом ће од јесени дијелом управљати и Еколошка партија РС као најчаснији дио српске политичке сцене, управљаћемо заједно са нормалним, авангардним, национало освијешћеним , политички зрелим, међународно искусним људима, управљаће се са паметним и храбрим који ће знати сачувати и запослити Српску, који ће успоставити односе са комшијама и свијетом уз максимално узајамно поштовање.

    Знам да и ти то на неки начин желиш, нажалост превише си отишао у све крајности, грешка, можда си имао потенцијал који је свакако на вријеме требало дошколовати и избрусити.

    Мислим да си ти грешка друштва које за 18 година слободе није успоставило систем гдје смо сви ми само дио који позитивно функционише.

    Чињеница је да многи код нас посједују памет и квалитет који треба избрусити, или га на вријеме санкционисати да не прави штету друштву због личних пораза, или незадовољста због свог недефинисања.

    Порука за Васковића из ове горње реченице гласи, нећеш бити признат и ако оде ова власт, ако дођу нови неће моћи без нас, са нама неће бити мјеста за људе који деструктивно дјелују по друштво.

    Ако ти је утјеха ниси једини,много појединаца, много намјенских медија, блогова и новина ће нестати због нормалних демакратских процеса и лустрације.

    Унапријед ти предлажем да се ухватиш Народног позоришта РС које сваким даном показује све већи квалитет што јако поштујем.

    П.С. Још једном да подсјетим на оно што често користим као поруку:“ГОСПОДИН СЕ РАЂА, ГОСПОДИН СЕ НЕ ПРАВИ“

    Опрости, ништа лично, ово сам искористио да пошаљем и многим другим поруку.

    Поздрав.

  4. Dobro, Vaskovićevi zahtjevi su razumljivi što se tiče pojedinaca koji ostavljaju idiotske komentare, podržavama; pogotovo bilo koji oblik poziva na linč – bilo da je prikriven ili otvoren – ali čitav portal dovoditi u vezu sa tim i tražiti odgovrnost portala za to – to je već zahtjev za cenzurom i to od strane novinara koji baš i ne bira riječi u svojim tekstovima, a koji često, vrlo ishitreno, nekad gotovo i nikako, argumentuje navode u svojim tekstovima.

    Sa druge strane, nije li upravo dozvola da se ostavljaju komentari u realnom vremenu i pomogla Vaskoviću da pokrene potragu za ovima koji su mu prijetili…da ih razotkrije.

    Lična odgovornost – svaka čast, ali odgovornost portala – ne…to je besmisleno…

    Kako god okreneš – niti je logično tražiti odgovornost portala – da nije moguće postavljati postove u realnom vremenu, ne bi ni pronašao te koji mu prijete – niti je zahtjev za odgovornost portala nešto što je u okvirima slobode govora i novinarske etike…

    Podržavam potragu za pojedincima koji su prijetili, ali nikako ne podržavam tezu da je i portal odgovoran za te pojedince….

  5. sasa75, 10.03.2014. 13:50:47

    “Sad je vrijeme da se MUP ukljuci i da reaguje! Frontal treba da ustupi ip adrese nervnogpsihijatra i Sime Oroza!“

    Момак, смањи доживљај. Какве везе има Симо П. Ороз са Васковићем и нервнимпсихијатром. Мене Васковић не спомиње да сам му пријетио. Друга је ствар шта ја мислим о Васковћу лично.

    А сад се ти мени лијепо извини. Ја никада ником нисам пријетио, а дуго сам на Фронталу. Никада ми није био банован налог због увреда било кога. Друга је ствар што моји коментари нервирају већину.

    Па то ми је и циљ.

  6. Treba ustupiti IP adrese svih koji ovde propovedaju neoliberalni ideologiju, svih koji glorifikuju otvoreno tržište i tržipnu ekonomiju, libealizaciju, svih koji brane postojeće koncept privatizacije i privrednog sistema,s onih onih koji koji hvale postojeće koncesije i davanje prirodnih resurda koji pripadaju narodu stracnima da na njima sebi grade fabrike i proizvode energiju po uslovima koja imaju državna preduzeća, ustupiti IP adrese svih koji se pozivaju strane investitore na dan okupidaju.

  7. Nevjerovatno je saopstenje urednika portala !!!
    Gospodine Simicu ti slobodu govora zamisljas kao da zivimo u Burundiju.
    Da ste normalan portal sigurno ne bi dozvolili komentare koje naavodi nesrecni Vaskovic.
    I vi potezete pricu o zengamaa i borcima tzv Amije Bih.
    Borac armije BiH , kako ga ti zoves, za tebe je intelekzualac i gospodin.
    Do ovog komentara imao sam savim drugo misljenje o JEDINOM CIRILICNOM itd!!

  8. Odavno sam ja zaključio i u par navrata ovdje pisao da je pojedinim piscima komentara mjesto na psihijatriji. Smatrao sam uvijek , a i sada smatram da je ovo ovdje mjesto gdje svako može iznijeti svoje mišljenje i svoj stav , ali na kulturan i civilizovan način. Možemo se po pitanju mišljenja i stavova slagati ili ne slagati , raspravljati , argumentima osporavati pisanje one druge strane , ali nikako mi se ne sviđa vrijeđanje , psovanje , prijetnja ….. i sl.
    Vasković navodi pojedince za koje misli da su pristalice ili članovi SNSD-a , ali nepristojnosti , bezobrazluka i teških riječi ne nedostaje ni drugima.
    Očigledno je da se svi moramo učiti kulturi dijaloga , dajući za pravo svakome da ima svoje mišljenje pa svidjelo se ono nama ili ne.
    Mislim da je krajnje vrijeme da se uvede malo reda i da administrator počne praviti selekciju komentara , stopirajući nepristojne , uvredljive i prijeteće komentare. Sasvim sigurno bi ovaj portal dobio na kvalitetu , a vjerujem i da bi se povećao broj onih koji žele iznijeti svoje mišljenje i stav.

  9. Posmatrajući ovaj tekst i potonje komentare, jednostavno moram odreagovati na određene pojave kakve sam vremenom uočio. Na prvom mjestu moram se referirati na to kako je uopšte došlo do toga da u javnom diskursu mržnja, frustracije, uvrede, prijetnje i sl. negativne emocije dominiraju. Ko je uopšte stvorio takav destruktivan i necivilizovan diskurs?

    Ne znam kakve su impresije drugih, ali kako vrijeme odmiče sve „popularniji“ su razni autori koji u svojim tekstovima grubo vrijeđaju pojedince, narode, vjerske zajednice i dr. oblike kolektiviteta kakvi karakterišu ovaj prostor. Tu se posebno ističe već pomenuti Buka portal. Na tom portalu se pojavljuje bar 20% tekstova čiji sadržaj bi trebalo preispitati sa aspekta kršenja ustava i zakona ove zemlje, a posebno R. Srpske. I u kontekstu komentara tu je moguće vrijeđati Republiku Srpsku i srpski narod ono „do mile volje“. Jedino se „cenzurišu“ komentari koji nespornim činjenicama dokazuju da autori tekstova iznose neistinite podatke ili ukazuju na neprofesionalno ponašanje istih.

    Kod Frontal.rs-a čini mi se da ne postoji nikakva kontrola sadržaja komentara, ali sadržaj predstavljenih tekstova je doista primjeren i odmjeren. Iako je ovaj portal primarno orjenisan na tzv. srpsku populaciju i prostor RS, ipak se ne odnosi neprimjereno prema drugim narodima ili drugom entitetu ove države. Ukoliko se nešto i kritikuje, to ipak sadrži potrebnu dozu civilizovanog ponašanja. To je nešto šta me je i „privuklo“ ovom portalu.

    Što se tiče „prijetnji i poziva na linč“ vezano za pomenutog Vaskovića, tu bih se zaista zapitao koliko se komentarom nekakvog pseudonimnog komentatora može proizvesti ozbiljna ugroženost? Hmmm, pravo definiše nešto što se naziva „apsolutno nepodoban pokušaj“. To je kad imate ozbiljnu namjeru da nekog ugrozite i to pokušate izvesti PLASTIČNIM PIŠTOLJEM! dakle, možete imati volju i čak započeti radnju ugrožavanja, ali pucnji iz plastičnog pištolja objektivno ne mogu nikog ugroziti. Lično mislim da je „poziv na linč“ kakav Vasković pominje taman u domenu takvog nepodobnog pokušaja. Sad, da li se nedostatak argumenata nastoji nadomjestiti teatralnošću, to je sasvim drugo pitanje.

    Dakle, trebalo bi da se Slobodan Vasković i brojni drugi slični novinari zapitaju koliko su objektivno doprinijeli stvaranju ovakvog destruktivnog, nekulturnog i civilizacijski neprimjerenog ambijenta kakav dominira elektronskim medijima. Kad autori pljuju, vrijeđaju, nipodaštavaju i neutemeljeno optužuju sve i svakog, kad su im tekstovi prepuni psovki, te kad oni prvi krše ustav i zakone ove zemlje, a čemu se onda čude od komentatora kakvi se referiraju na njihove (takve) tekstove. Ovo posebno ističem u kontekstu omladine, dakle, još uvijek nezrele i nedovoljno profilisane kategorije stanovništva, na kakvu razni neprimjereni sadržaji ostavljaju negativne posljedice.

    Na kraju, slažem se da policija i nadležni organi „preispitaju“ kršenja zakona od strane pojedinih komentatora, ali to bi primarno trebalo učiniti u kontekstu pojedinih „novinara“ i autora tekstova. Ipak su oni ti koji kreiraju društveni ambijent i javni diskurs.

  10. Boki – u pravu si, ali…ukoliko ćemo krenuti u potragu za tim koliko je ko doprinio sveopštem kulturnom rasulu, onda ne bi trebalo stati ni na novinarima, nego na onima koji realno, a ćutke, “prvi krše ustav i zakone ove zemlje“, a istu tu zemlju bi trebalo da vode.

    Ja mogu razumjeti novinarske tekstove pune psovki, jer je socijalna i opštepolitička stvarnost takva da je upravo takav jezik, pun vulgarizama, nažalost, najadekvatniji način da se opiše stvarno stanje u kojemu smo i da, sa druge strane, jedino takav jezik i može pokrenuti ljude da malo promisle.

    Ne možeš koristiti akademski jezik u zemlji u kojoj je pokradeno sve što se pokrasti moglo, ćutke, a brutalno, i u kojoj su krenuli – ni toga se više ne boje – da otimaju privatnu imovinu građanima da bi sagradili “velike poslovne zgrade“ istim tim novcem koji su od građana i ukrali.

    Ne ide to.
    Zamisli, neko te brutalno, a namjerno, povrijedi – a ti mu, onako akademski kažeš – znate, gospodine, to nije bilo lijepo od vas.
    U svakom slučaju – pozdrav Bokiju…

    Naravno – prijetnje smrću su sasvim druga stvar…

  11. Misli te šta god hoćete ali da mene neko nevinog optuži i izloži ni krivog ni dužnog javnoj osudi i linču,nanese mi duševnu bol meni i porodici, ljazi koja se teško skida generacijama, svoju zaštitu i satisfakciju ne bi tražio sudskim putem već bi to uradio lično smrtnom presudom nad onim ko mi je to učinio. Komentator nervnipsihijatar nije apriori osudio Vaskovića, stao je na stranu i odbranu nevine žrtve. Pročitajte komentar još jednom:

    „DA sam na Zenginom mjestu i DA SAM ovako NEVIN kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je VASKOVIC U PRAVU, iselio bih se iz RS.“

    Nedavno se u sudskim klupama našao predmet u kome je tužen novinar i redakcija za klevete u kojima je da bi se svetili direktoru pisano da se između ostalog kurva sa sekretaricom.Ispostavilo se da se radi o ubogom,sirotom i nevinom djevojčurku, koje je bilo kolateralna šteta nekih drugih ćeranja ali kome je ni krivom ni dužnom nanesena neopisiva duševna bol i stavljena krupna grana na ionako tegoban život. Da je uhvaćen u laži priznao je i novinar, a sud presudio da je dužan oštećenoj platiti zbog nanesene duševne boli dvije hiljade maraka. Je li ovo pravična presuda. Da sam brat ove djevojke ja bi svoju nadoknadu potražio na način kako sam naveo na početku teksta.

    Ako hoćemo da ono o čemu raspravljamo uvodimo u neke civilizovanije tokove i bez „smrtnih presuda“ mislim da bi i kazne za lažne i uvredljive ne samo novinarske tekstove već i sve drugo koje kao takvo dospijeva do očiju i ušiju javnosti trebalo sankcionisati višegodišnjim zatvorskim kaznama. Platiti i visoku kaznu za novinarsku laž iza koje stoji bogat naručilac nije nikakva kazna.

  12. Starina Novak
    – Pozadina i početak čitave ove priče – to svi polagano zaboravljaju – je označavanje boraca VRS izdajnicima i stranim plaćenicima…

    Dakle – šta sa tim ljudima – pusti novinare – koji bi trebalo da donose i provode zakone o kojima govoriš – etiku neću ni da pominjem, to je ovdje misaona imenica, govorim o zakonima, birokratiji – a koji prvi; prvi; te zakone ne poštuju i pljuju po njima….riječ je o ljudima koji ne klevetaju pojedinca, nego skoro pa čitav narod….sopstveni narod??

    Klevetaju one koji su rizikovali život, dok su oni pijuckali zeleni čaj u hotelu Moskva…

  13. Па то и прижељкује садашњи режим, да што мање људи изађе на изборе, тад им је побједа извјеснија. Први њихов спин иде према опозицији, као опозиција је јадна бедна, немају они ништа да понуде, немају кандидата, немају програм, немају ништа. Немају наравно ништа што би се режиму свиђало.

    Други спин иде према појединцу, обичном човјеку. Као знамо да је тешко, али није сад вријеме да се мијења власт, да се нешто таласа, није сад вријеме да се држава подреди циљу и стварању система који цијени човјека као највећу вриједност. Не, сада смо угрожени, баш сада нас нападају са свих страна, хоће да нам силом скину са власти Додика да нам тако сруше РС, није вријеме да мислите на своју породицу, јер ми смо ваша кућа, чувајте ви нас, то вам је дужност, а ако нећете онда сте непријатељи и страни плаћеници.

  14. И на крају једна илустрација о томе шта cy Новаковић и његова породица, као персонификација судбине десетина хиљада Срба сличних њимa (и сам сам један од таквих) морали искусити, кроз какaв пакао смо ми Срби које је ратна катаклизма затекла на непријатељској територији, морали проћи (у неком Сиску, Загребу, Сарајеву, Тузли, Карловцу, Госпићу, Осијеку, Сплиту, Зеници, Мостару…) окружени разним Мерчепима, Цацама, Главашима, Ћелама, Празинама, Крушкама и њиховим садистичким кољачима…

    И када вам неке од оваквих сподоба упадну у стан или кућу и током „пријатељског увјеравања“ дају вам „понуду коју НЕ МОЖЕТЕ одбити“ (рецимо да обучете униформу „бранилаца“ Сарај’ва или „бранитеља“ Сиска), а „понуда“ је уз то још и појачана „аргументацијом“ (некада и дословно) у облику пиштоља упереног у вашу, или у главу неког од ваших ближњих, или ножа под вашим или под грлом нпр. вашег оца… онда вам баш и није тешко прихватити такву „понуду“… На стотине је таквих судбина које је крвави „караказан“ грађанског рата исписао.

    O Сиску из ратног периода деведесетих:


    http://www.jadovno.com/intervjui-reportaze/articles/ratko-dmitrovic-duh-jasenovca-u-varosi-zvanoj-sisak.html #.UxxWbs57Gu0

    ДУХ ЈАСЕНОВЦА У ВАРОШИ ЗВАНОЈ СИСАК (РАТКО ДМИТРОВИЋ)

    Постоји један хрватски злочин о коме се службено не говори. Никада ниједна хрватска влада, од оне Месићеве и Манолићеве до ове Иве Санадера и Јадранке Косор о томе није хтела да расправља. Ни да чује. За службену Хрватску тај злочин не постоји. То је ужарена лава новостворене хрватске државе, орман чије би отварање ту државу засуло лешевима и питањима на које Загреб не жели да одговара. Или би одговор био за Хрватску страшнији од одласка свих оних генерала, на челу са Готовином, у притворску јединицу Хашког трибунала. Шта је то? Случај Сисак.

    ВИШЕСТРУКЕ УБИЦЕ

    У другој половини 1991. и током 1992. године у Сиску је убијено више од 600 Срба, цивила. Таквих оргијања, пре Сиска, у прошлости је било, само у Јасеновцу и неким местима Лике, Далмације и Херцеговине, за Другог светског рата; силовања, клања, комадања живих људи, јавна вешања пред кућама, ликвидације на улици…убијане су целе породице. Сисак је тих месеци био концентрациони логор из којег ниједан Србин није могао да изађе.
    Нико у Хрватској није чак ни оптужен за зверства у Сиску. Зашто. Због бројке. Како објаснити европској и светској јавности да је само у једном граду, у којем тада, ово је врло важно, није било ратних дејстава, обрачуна, сукобљавања… убијено 600 цивила, само због тога што су били Срби.
    Данас улицама Сиска, Хрватске и неких европских земаља слободно шетају, седе по кафанама, баве се приватним пословима, уживају у пензијама (и до две хиљаде евра месечно), вишеструке убице, монструми, људи који су уз животињске урлике забадали ножеве деци у врат, одсецали својим комшијама главе, пуцали у потиљак. Ено их са високим државним одликовањима, што од Туђмана што од Месића, у вишесобним становима и вилама, уживају под пуном заштитом хрватске државе.
    Све се зна, појединачно, до страшних детаља, од имена жртава до имена злочинаца. Знају се и адресе на којима убице живе. Један од њих, извесни Роберт Ахметагић, пре рата физички радник у Рафинерији Сисак, лично је, на улици у Сиску, у лице рекао Горану Дабићу да је баш он убио његовог оца Бранка. Ахметагић је учествовао у неколико десетина ликвидација а означен је и у досјеу инжењера Дамјана Жилића, из оближње Петриње, којег је, по сопственом признању, заклао.
    Било је неколико покушаја да се сисачки злочин уведе у судску процедуру државе Хрватске али све је остајало на покушају. Денису Латину једном су забранили „Латиницу“ кад су сазнали да ће емитовати прилог о убијању Срба у Сиску; двојица бивших хрватских војника напрасно су окончали живот кратко након што су самоиницијативно у Загребу, у државном тужилаштву, дали исказ о зверствима у Сиску; пријаву са врло прецизним подацима, именима убица и убијених, поднела је 25. априла 2007. године Заједница Срба у Републици Хрватској али до данас никаквих реакција нема. Стипе Шувар је покушао, преко свог листа „Хрватска љевица“, да натера државу на хапшење и осуду убице из Сиска али није успео.

    ОРГАНИЗОВАНО УБИЈАЊЕ

    Oно што се догађало у Сиску, поновићу, заиста подсећа на работу Лубурићевих кољача у Јасеновцу. Ево неколико примера, уз напомену, да не читате ако сте слабијих живаца и склони узнемиравању. Овакве текстове пишем са великом муком али… неке истине се не могу прећутати.
    Породица Вила живела је на Зеленом бријег, део Сиска, и бавили су се продајом воћа и поврћа. Устајали су док је цео град спавао, одлазили комбијем у Загреб, куповали робу и већ у седам ујутро, на својој тезги сисачке градске пијаце, нудили суграђанима парадајз, салату, паприке, јабуке… Били су изузетно вредни и изузетно скромни. Сви су ликвидирани; најпре су хрватски војници извели Марка, његову супругу Евицу и сина Жељка испред куће и ту, пред родитељима, Жељка заклали а онда су оно двоје јадника одвели пред полицијску станицу и стрељали их. Други син, Младен, успео је да побегне, скривао се по грмљу и кукурузиштима пуних 15 дана када га Сишчани ипак проналазе и убијају. Река Сава избацила је његов леш код села Одра.
    Средином августа 1991. ноћу, око 23 сата, пред кућом Петра Кичића зауставио се аутомобил из којег су изашла четворица мушкараца у маскирним униформама. Позвали су Петра да изађе напоље, пуцали у њега и док је још давао знакове живота, полили су га бензином и запалили.
    Миленка Павића су из куће одвели у насеље некадашње омладинске радне акције (ОРА) и ту га, према сведочењу неких хрватских војника, живог секли. Пре тога су сазнали број телефона његове мајке, назвали је и рекли: „Ево сијечемо твога четника на кајише“. У позадини су се чули језиви јауци њеног сина Миленка.

    ХАНЏАР ДИВИЗИЈЕ

    Истога дана, под околностима које ипак нећу наводити, из сасвим разумљивих разлога, затрта је у Сиску породица Обрадовић; Перо, његова супруга Миља и двоје малолетне деце, Дејан и Јованка.
    Нема више ни сисачке породице Тривановић; Николу и његове синове Зорана и Берислава, одводе 25. августа 1991. године и убијају на обали реке Саве. Њихови лешеви никада нису пронађени.
    Стеву Боројевића заклали су пред кућом. Зна се ко је то урадио, чак је подигнута и приватна тужба али до суђења, погађате, никада није дошло. Његова супруга Даница, са двоје деце, данас живи у Србији.
    Раду Остојића јавно су обесили, уз овације окупљених, у једној од хала Жељезаре Сисак, где је био запослен.
    Више од 120 сисачких Срба убили су припадници „Ханџар дивизије“ Екрема Мандала. Тај Мандал, пореклом из Рашке области (Санџак), живео је пре рата у Лабину (Истра) и осетио потребу, по сопственој тврдњи, да се почетком 1991. прикључи борби хрватског народа против Срба. Мандал и његови саборци, листом муслимани, ликвидирали су горе споменуту породицу Обрадовић. Мандал има високу пензију хрватске државе и данас живи у једном малом градићу на истоку Аустрије.
    Општа оцена је да иза убијања Срба у Сиску, у идејном и организационом смислу, стоје: Иван Бобетко, Јосип Брајковић, Ђуро Бродарац и Владимир Миланковић. Бобетко је син Јанка Бобетка, министра одбране Хрватске, начелника Генералштаба хрватске војске, човека који је осмислио акцију „Олуја“. Тај Бобетко, старији, био је на листи оптужених у Хашком трибуналу али је, након одбијања Рачанове владе да га изручи, све окончано Бобетковом природном смрћу. Ивана Бобетка можда памтите по оном инциденту у Сабору Хрватске, када је торбом гађао заступника СДС-а, Радослава Тањгу, из Книна.
    Јосип Брајковић је мали локални фашиста. Био је први председник огранка ХДЗ-а за Сисак и околину а живео је за идеју усташтва и НХД. Правио је спискове Срба за ликвидацију или протеривање из града, након чега су Хрвати узимали њихове станове, локале и куће.
    У време масовних убистава у Сиску начелник полицијске управе у граду био је Ђуро Бродарац. Он је одређивао групе за ликвидацију, надзирао коначне крваве учинке, лично руководио акцијама минирања српских кућа и објеката, имао отворену линију са Загребом. У знак захвалности за оно што је учинио службени Загреб поставља 1993. године Бродарца за жупана Сисачко-мославачке жупаније, где се овај задржава десетак година. У три мандата је седео у Сабору, на листи ХДЗ-а, а био је и председник Ногометног савеза Хрватске. И данас је најмоћнији човек у Сиску.
    Владимир Миланковић је командовао специјалном полицијом, као Бродарчев заменик. У ствари, био је задужен за убијање оних Срба чије је име у Сиску имало одређену тежину али се није задржавао само на томе; Миланковић је лично убио десет српских сељака у селима Кињачка и Бестрма, надомак Сиска. Потиче из мешовитог српско-хрватског брака а војну академију завршио је у Београду. Данас живи на релацији Новска-Сисак-Загреб и бави се приватним бизнисом. Као и горња тројица, добитник је бројних одликовања државе Хрватске.
    На списку оних који су, као и Миланковић, убијали по Сиску, налази се 59 имена. На врху су: Жељко Хлишић, Драго Бошњак, Екрем Мандал и Младен Гложинић, сваки са најмање 100 директних учешћа у ликвидацији Срба а на овом језивом послу нешто слабијег учинка били су: Иван Анушић, Роберт Ахметагић, Никола Ходак (посебно се истицао у силовањима) Муниб Суљић (касније убијао у Пакрачкој Пољани) Стјепан Пишкор, Мирко Марјановић, Иво Мирић, Звонко Вучићевић…
    Највећи део у Сиску убијених Срба завршио је у кориту реке Саве. Тих месеци из ограде градског гробља нестало је око 200 бетонских стубова; жртве су жицом везане за стубове и са чамаца бацане у реку.
    Овде се, као пример људске храбрости и части, мора споменути сисачки професор књижевности, Хрват, Стјепан Комарица, који је годинама, ризикујући живот и под сталним претњама и физичким нападима, прикупљао податке о убијању Срба у Сиску.
    Иначе, Сисак је, што није незанимљиво, само неколико десетина километара удаљен од Јасеновца.

    Извор: ПЕЧАТ

    http://www.pecat.co.rs/2010/05/ratko-dmitrovic-duh-jasenovca-u-varosi-zvanoj-sisak/

  15. Република Српска ће у будућности бити једно сретно друштво,друштво једноумља,погнутих глава,лажирања живота и купљених новинара.
    Ово пишем из искуства града у којем живим Брчког.
    Једино што Републици Српској недостаје да оствари идеалну диктатору је долазак на власт бућкуриша какав имамо у Брчком.
    Нико неће имати потребу да пријети новинарима јер ако све купиш или држиш у страху грађани ће моћи добијати пријетеће поруке како ће им неко пуцати у главу али им полиција неће хтјети помоћи,Српска ће бити без струје као Сјеверна Кореја али та вијест неће изаћи у свијет преко новинара већ ће се истина једино видјети из свемира,тек вас чекају злочиначки закони.
    Понеки сулудо храбри новинар ће више бити у полицији него у редакцији ако објави коју државну тајну колика је плата у јавним предузећима или колико су струје дужни омиљени и брижно његовани робовласници који јебу народ за рачун политичара.

    И да не одлутам од теме,мој савјет Васковићу је да дође у Брчко,чим пређеш ентитетску границу ту више ниси држављанин Републике Српске већ ФБиХ јер Српској нису потребни становници ваљда брисањем држављана побољшавају статистичке податке па имамо званичан суфицит.
    Сигуран сам да локални павијани већ сањају ентитетске функције тако да ће у Брчком бити лијепо за живот када дође нова гарнитура референата.

  16. Напад ботова, режимски мишеви, анонимно шаљу спамове и рециклирана мишљења њихових господара. Тако идемо у све већи и већи апсурд, да је било пожељно учествовати у страним војскама, а поготово оним које су све своје расположиве арсенале оружја и пројектила окретали у рату на наш народ.

    Пореди се ношење униформе у тим специјалним формацијама, са ропством у Силосу, Лори, Виктор Бубњу и другим концентрационим логорима, гдје су управо завршавали они који су те униформе и та туђа знамења са гнушањем одбијали и ризиковали животе и властити и својих породица. Сад одједном режим наступа заштитнички према онима који су гледали своју гузицу и ставили свој народ пред стрељачки строј њиховог оружја.
    Људи који су носили непријатељску пушку о свом рамену све до 1994. године, за режим и режимске керове су пожељни и заштитници су РС, иако РС тоне у блато неслућеном брзином срља у своју најбједнију пропаст, новинари који о томе свему пишу су прогоњени пријетњом смрћу.

  17. SLAGALI PA SAD SPINUJU

    Ako je Slobodan Vasković slagao da je Zoran Novaković bio u „zengama“ dajte da ga odmah razapnemo na stub (novinarskog) srama. Daću lični doprinos tome. Koliko god mogu i umijem.

    Ali ako je Vaković napisao istinu: da je ovaj visokopozicionirani esenesdeovac učestvovao kao „dragovoljac“ u ratu protiv krajiških Srba, a danas sebi uzima za pravo da majci poginulog borca VRS ne da da se obrati ministru boračkom RS-a, ko tu treba da se stidti: Vasković ili Novaković?

    I ako je Vasković napisao istinu, a Novaković slagao (a činjenice govore da – jeste bilo tako), a to su znali Radojičić, Gavranović, pa i sam Milorad Dodik, da li je Vasković kriv i zato što su sva trojica pobrojanih lagali samo zato da bi zaštitili partijskog kamarada? I smiju li da lažu predsjednik Entiteta, predsjednik NSRS i gradonačelnik (nezvanično) glavnog grada Republike Srpske iz sitnopatrijaških interesa?!

    Da li će pljuvanje po Vaskoviću, iz svih oružja i oruđa, koje ovdje realizuje esenesdeova internet armija (našpanovana za artiljerijsku pripremu oktobarskih izbora) išta promijeniti u činjenicu da je pomenuti trojac slagao naciju a da nije nio trepnuo?

    Nije ovo prvi put da se istina pokušava prikriti diskreditovanjem onoga koji je iznio na vidjelo. Eto, neka jeste Vasković „najgori od sve djece“ ali to ništa ne mijenja u pogledu činjenica koje je objelodanio.

    Hajde da ekstrahujemo bitno od nebitnog, da se usredsredimo na suštinu: PREDSJEDNIK ENTITETA, PREDSJEDNIK SKUPŠTINE I GRADONAČELNIK GLAVNOG GRADA SU – SLAGALI!

    To je istina. Novinarska i kosmička. Sve što se dalje piše o tome samo je neuspjelo spinovanje partijaške vojske vladajuće oligarhije, pokušaj da se tonama izlučevina prekrije i sakrije ono što se sakriti ne može. Niti smije.

    P.S. Hajte sad navalite da diskreditujete i mene, Zorana Jankovića iz Rogatice, ništa vam drugo ne preostaje. Time ćete samo potvrditi sve što sam napisao. Da vam olakšam: jesam, i ja sam najgori od sve djece, debeo, ružan, ćelav, nevaljao, loš čovjek, lopov, podlac, manijak, nula od čovjeka… ali, to i dalje ništa ne mijenja u činjenici da DODIK, RADOJIČIĆ I GAVRANOVIĆ LAŽU!

  18. lsaša,

    slažem se da su političke „elite“ najveći uzročnik društveno-ekonomskih problema ove zemlje, međutim, postavlja se pitanje šta je najvažniji „instrument“ njihovog održavanja na vlasti i održavanja ovog iracionalnog društva? Zar to nisu upravo mediji?

    Mediji su ti koji najviše utiču na našu kolektivnu svijest, to okvirno čine kroz dva najvažnija apostrofa:
    – prvi, političare pozicioniraju kao „polubogove“ oko kojih se ama baš sve obrće. Npr. dnevnici 25 minuta posvećuju izjavama političara, a ostala društvena dešavanja svode na preostalih 5 minuta (uračunavajući i sport i vremensku prognozu),
    – drugi, stvaranjem percepcije o sveopštem beznađu, nesreći, sukobima i ino, stvaraju ambijent u kom ove naše političke „elite“ odlično „plivaju“. Bilo da pogledamo dnevnik ili pročitamo novine stičemo utisak da živimo na „Bliskom Istoku“, a kad izađemo na ulicu – ono, niko ne puca, ne kolje, niti baca bombe.

    Jedno društvo da bi se razvijalo treba iznositi u javnost sve njegove negativne manifestacije, ali i one pozitivne. Kod nas su mediji stvorili jednu krajnje negativnu svijest u kakvoj smo samo posvećeni negativnostima, dok vijest o nekom nadarenom djetetu (nekom potencijalnom novom Tesli) ne zanima baš nikoga. Jednog našeg Prijedorčana, momčića koji je oduševio na međunarodnim takmičenjima iz matematike, odvedoše Slovenci (dali mu stan i besplatno školovanje do doktorata), a u našoj sredini je bukvalno anonimus. Eto, dešava se da Rusi ili Kinezi doznaju za neko naše nadareno dijete i potrude se za njegovu budućnost, a kod nas se to objavljuje na marginama nekih novina. Takva djeca su budućnost ovih prostora, a ove političke kvazielite i kvazinovinari nas vraćaju u srednji vijek. No, kako bi oni dominirali društvom ako se neće međusobno „održavati“ na pijadastalu naše ukupne spoznaje i svijesti.

    Eto pogledajmo kao primjer pojedine skandinavske zemlje, gdje običan građanin nema pojma kako se zove premijer, a kamoli kakav ministar. To je posljedica svijesti da su te osobe samo javni službenici koji obavljaju poslove za kakve su plaćeni. No, tamošnjim medijima dominiraju neke druge teme, a nikako političarske „pokondirene tikve“ kao kod nas. Kad se upitamo kako je moguće da je kod nas „senzacija“ nekakva imaginarna prijetnja anonimnog komentatora jednom novinarskom mešetaru, onda se nužno moramo zapitati – da li smo normalni? Ako se već namjeravamo baviti problemom ratnohuškačke, šovinističke i krajnje destuktivne pojave anonimnog komentarisanja na elektronskim medijima, onda treba pregledati komentare na Nezavisnim novinama, Avazu, Slobodnoj Bosni, ili onom Klix.ba (ako sam dobro zapamtio). To je strašno šta se tu dozvoljava!

  19. А Васковић је као морална величина,антачабл,кога нико не смије критиковати?Шта је написао нервни психијатар?Он је поставио реченицу са ДА САМ и касније ДА САМ ОВАКО НЕВИН ……..Погледајте граматику српског језика.Шта ако је човјек СТВАРНО невин?Да ли ће морална величина или морални пигмеј(цитат Ђорђе Чварков),да сад мало харикирам чувени прагаш,послати извињење?Зашто је само његова истина истина ,а све друго су лажи?Политичари су јавне личности и у истом су кошу као и новинари.ЈАВНЕ ЛИЧНОСТИ.Не може очекивати да он свима ј..е м…р,а кад се неко успротиви,онда је зло.Или се сарајевски јалијаш и шибицар нашао увријеђен,јер је коментатор Нервни ударио на његову маленкост „раја сарајевска“,а по перцерцији махале,они су богови,иако су полусвијет и највећи малограђани?Што се Чавића тиче,човјек је био уцијењен од стране међународне заједнице,кад је она била јака,и он је то морао потписати.Па и Додик је „признао“ Сребреницу на ТВ-у,зар не?
    А Фронтал треба да уведе контролу коментара и администратора.
    ПС.Против Слобе немам ништа,нека човјек ради свој посао,савјесно,ако је то могуће код новинара,као и код политичара.

  20. „Da vam olakšam: jesam, i ja sam najgori od sve djece, debeo, ružan, ćelav, nevaljao, loš čovjek, lopov, podlac, manijak, nula od čovjeka…“

    Не мора да значи…оно што је истина,ипак,јесте да сте портпарол рогатичког СДС,а да сте пре него се то открило „солили памет“ и вређали сваког ко је имао другачији политички став од Вас.

    А да Васковић максимално користи ову помало и баналну вест зарад публицитета,то је јасно.Из начина писања о овоме (професионализам је код њега увек био упитан) није ни циљ да се Зенга наведе на оставку већ да се више-мање једна странка представи као заштитник ових или оних,углавном да се прогласи несрпском.

  21. PONOVO SPINOVANJE

    Suština spinovanja jeste upravo „zatrpavanje“ suštine masom beznačajnih sadržaja koji odvlače pažnju. A ovdje je suštinsko pitanje:

    JESU LI DODIK, RADOJIČIĆ I GAVRANOVIĆ LAGALI?

    Svako „odvlačenje“ pravca razmišljanja i komentarisanja od ovog suštinskog pitanja jeste svjesno razvodnjavanje suštine trivijalnostima.

    Kad su odlučili da lažu visoku funkcioneri SNSD-a (da SNSD-a, jer su i na ovom primjeru pokazali kako im je njihova stranka važnija od njihovog Entiteta) činili su to iz sljedećih razloga:

    1. Nisu smjeli Novakovića da „puste niz vodu“ zbog onog što (im) on zna. Da im se ne bi ponovio Gligorić.
    2. Cijenili su da im je važan samo SNSD i članstvo. Braneći Zengu svakom članu SNSD-a poslali su poruku: „Nije važno šta radiš, ko si, šta si, šta si bio… važno je da si nam lojalan član, i mi ćemo tebi biti lojalni i nikad te nećemo ostaviti na cjedilu!“

    Time su, po ko zna koji put, potvrdili da je ovo jednopartijska država, a šef partije da je vlasnik svega u njoj; kako državnih funkcija tako i pojedinačnih života i sudbina svakoga od nas.

  22. како год, одавно се није појавио психопата попут овог лефт лејна – сербинума. пред сваке изборе дође их маса, али један увијек буде шампион.. Симо, Херц, па сад овај.. мора да је неки кецмановићев млади јастреб са факса за младе јастребове. судећи по несувислом начину писања.. да не кажем дркања.

  23. О спиновању говори портпарол једне политичке опције,који је до тренутка сазнавања те чињенице као „независни аналитичар“ писао колумне у којима је „објективно“ говорио о политичкој ситуацији.

    Ко је лагао,како и зашто биће недвосмислено јасно на крају овог процеса.Од Вас,преко Васковића,па до споменутог генерално не верујем ниједном.Ви сте лагали,Васковић је најблаже речено контроверзан и непрофесионалан,Додик је лагао…

    Поента Васковићевог деловања по овом питању би требало,ваљда,да буде да се поведе расправа и захтева оставка лица које је било у војсци друге државе,а не да нам показује коментаре којима неко анонимно позива на његов линч,како испада жртва.Озбиљан човек се тим не би бавио.

    Ако ћемо о суштини,важније је питање да ли је дотични био и у којој војсци,да ли и у српској и хрватској,под којим условима и околностима.Дакле,до танчина.

    Највећем броју људи би,суштински,највише требало да значи питање како је овај радио и какве резултате заправо има у свом одјељењу,да ли добро обавља функцију.Али то је превише тражити од нашег друштва.

    Све у свему,не знам шта Вама толико значи да ли је споменути тројац слагао.Ионако ће рећи да нису знали.Али,лажу и ови чији сте Ви портпарол.

  24. пардон, мислио сам рећи

    како год ОДАВНО се није „појавио„ психо-ПАТА попут овог лефт леј-сербинума. пред СВАКЕ ИЗБОРЕ дође их „маса„, али један увијек буде ШАМПИОН. Симо, Херц…па сад овај. мора да је неки КЕЦМАНОВИЋЕВ МЛАДИ ЈАСТРЕБ, са факса за „младе јастребове„, судећи по несувислом НАЧИНУ писања. да не КАЖЕМ „д…ња„

  25. Веља Сикирица, 11.03.2014. 11:28:01 [107906]
    Црвићу,погледао сам твоје коментаре.Одавно нисам видио чову мањег коефицијента,и већег психопате,коме још успут вири партијска.А факс је давно завршен.Још у прошлом вијеку балавче.Лефт леј је други коментатор,питај учитељцу?

  26. којег коефицијента, биномног? стехиометријског? види, ја не читам коментаре, онако овлаш, имате исти ретардиран стил писања. фап фап фап фап… питао учитељицу, каже – гураво.

  27. Веља Сикирица, 11.03.2014. 12:06:58 [107915]
    Не мораш читати коментаре који су копи-пејст,не мораш се мени извињавати,само престани бранити безвезне и дволичне типове попут Васкета.Или си и ти „раја махалска“,јалијаш и шибицар,па ти то смета?А и ко пише ратердиране ствари,дало би се продискутовати?

  28. Карабаја,

    јуче је на Фронталу била вијест о годишњици смрти Ристе Југовића. Ја сам линковао вијест да је Додик изјавио да је Шаровић умијешан у то убиство. Шаровић је то наравно негирао и обећао да ће тужити Додика. Је ли га тужио? Није. Је ли слагао да ће га тужити Јесте.
    Јеси ли ти на то реаговао? Ниси.

    Е, сад. Ја мислим да је неријешено убиство Ристе Југовића много већи проблем за РС, него 56 дана бојовништва Зорана Новаковића. А Фронталук се данима бави Новаковићем и Додиковим лагањем, а нико да помене Шаровићево лагање.

  29. Simo,nisam kontao da ćeš ovako lupiti.

    Otkud ti znaš da li je Šarović podnio tužbu?

    Dodik je izjavio da je Šarović umiješan u ubistvo!
    Da li je Dodik pružio dokaze za svoju tvrdnju?
    Da li je te dokaze dostavio tužilaštvu?

    Čovječe, predsjednik je u javnosti tadašnjeg ministra optužio za saučesništvo u ubistvu, a ti tvrdiš da je Šarović slagao da će tužiti Dodika.

    Sjećam se i kada je Dodik izjavio da su na Tuzlanskoj kapiji podmetnuti leševi vojnika koji su dan ranije stradali u kasarni u Lukavcu – i ništa!

    Je li Novaković bio u Hrvatskoj vojsci je sasvim nevažno ukolio čovjek nije činio zločine. Pa i mi smo ratovali protiv HVO-a zajedno sa 110 HVO brigadom, Abdićevci su sa Legijom napadali Bihać – mene ne zanimaju vojnici nego zločinci,
    i oni koji zločine opravdavaju,
    i oni koji o zločinima lažu.

    Dodik je opravdavao zločine,
    o zločincima je lagao, predstavljao se kao borac za Srpstvo i duhanstvo.

    Meni je nevažno, ali svi znamo da čovjek laže, lagao je o genocidu u Srebrenici, u kamere govorio različite stvari, tada se to prihvatalo kao politička pragma, zašto je neobično i čudno ako laže o bilo čemu drugom.

    To su znali svi oni koji su ga birali i tada i sada.

  30. Чешњак,

    општепонато је да је сарајевска политичка чаршија са великим негодовањем примила смјену министра Шаровића. Шаровић је обећао да ће тужити Додика, а није. Зашто није?

    Шаровић је тврдио да га Додик неће смијенити
    http://www.klix.ba/vijesti/bih/mirko-sarovic-dodik-me-nece-smijeniti-ne-bojimo-ga-se/130906005

    А ја вијест да ће Шаровић тужити Додика нисам измислио. Нашао сам је на званичном сајту СДС-а
    http://www.sdsrs.org/index.php?option=com_content&view=article&id=6287:%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BA%D0%BE-%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D1%82%D1%83%D0%B6%D0%B1%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0&catid=215&Itemid=9

  31. Simo,
    ti kažeš da Šarović treba dokazivati da nije saučesnik u ubistvu.

    Znači, Dodikove dogme su neupitne i u njih se ne sumnja.

    Simo, čovjek je drugog čovjeka optužio za ubistvo i još nije iznio dokaze za svoju tvrdnju.

    Šarović hoda na slobodi, a Dodik zna da je on saučesnik u ubistvu, ali ne želi pružiti dokaze.
    Dakle, Dodik štiti ubicu – to želiš reći?

  32. Ovom Vaskoviću više vjerujem nego režimskim novinarima i komentatorima.Ono što Vasković objavi drugi nazovi novinari ne smiju ni da šapuću,a kamoli da objave i stanu iza svoga teksta.Mnoge stvari koje se mogu pročitati na njegovom blogu su se kasnije pokazali kao tačne.On kritikuje vlast,ali i opoziciju.Zato ne prihvatam da se poziva u komentarima na linč ljudi samo zato što drugačije misle,a u ovom slučaju koliko ja mogu da ocijenim Vasković je u pravu.

  33. У реду, схватио сам. Нико не смије истраживати истраживача, дискредитовати гa и доводити у питање морални и професионални лик Чавићеве и СДС-ове ударне пропагандне песнице за политички одстрел и компромитацију политичких противника. Значи, $лоба се, као и његови послодавци, никако не смиј(е)у наћи у дефанзивној позицији. Она је планирана искључиво за „мрског“ Милорада и његове. А „наши“ медијски пси гоничи, НВО комесари и квази-новинарски „истраживачи“ (Злобе, Дроњци, Тришићи, Трифуновићи, Вукотићи и остали „ветерани“) морају непрекидно покретати харанге, пропагандне Ударе и агресивне Буке. Сходно томе, (биће да вас Каргановић, ипак, није без разлога сврстао на право мјесто), на фронталу се може коментарисати само у таквим контролисаним (а неписаним) правилима и оквирима.
    Другим ријечима, за оне који не подржавају опозицију „Конрада Аденауера“ и НВО фаланге, предвиђено је да увијек буду у дефанзиви. Да се константно бране и правдају од сваковрсних пропагандних оптужби Злобе и компаније. У супротном, има да вас банују.
    Него – пошто видим да сте добро „увезани“ са $лобом, СИПОМ и осталим службама – да ли да, поред IP адресе, своје личне податке и генералије доставим вама или Ва$кету, персонално? Или можда директно Сипи? Већ сам се пријавио овдје локалној полицији, да вам уштедим труд.

    PS – Узгред, да ли ова пропратна Ва$кетова фотографија треба да нa сугерише његову посвемашњу „угроженост“. Хм. Мислим да је ипак у питању $лобина подсвијест; некакав Ва$кетов „flashback“, рефлексија на почетке његовог „истраживачког новинарства“ у Сребреници. Када је „интерјуисао“ оног несрећеног заробљеника, извјесног Абдулаха Пурковића. Тада је „новинар“ Ва$ке и његови „истраживачи“, у жељи да добије „исправне“ одговоре на своја питања од поменутог Пурковића, скоро па дословно, у једној руци држао микрофон, а у другој, за сваки случај, средство принуде. Дакле, умјесто несрећника Пурковића, на овој лежерној $лобиној фотки, Ва$ке је сам себе ставио у позицију шојитјевске „жртве“, којој „зли“ Додик и режим прети „сас смртју“ и „сас ликвидацију“. Но, „јуначина“, каквим га је Бог дао, видимо да је $лоба „cool“. Ничег се тај не боји! Прави Бакиров Валтер.

    PPS – @ Веља Sickирица
    Гњидо, опет си измилио на свјетлост дана. Изгледа да је дежурни у локалној „ментолној“ институцији заборавио да замандали врата за собом по завршеној смјени. Врати се, pricka Sickирице. Није добро за твоје „ментолно“ здравље да прескачеш терапије и групне сеансе.
    И не узимај их „овлаш“, него их примај „јуначки“, сас „стилом“, онако како си навик’о – читавом дужином, до јаја. Парадно и поносно… скупа са $лобом, Чавиним, Бакировим, СДС-овим и Грегоријановим медијским рекеташем.
    Е, $лоби већ можеш „овлаш“ да оближеш и провјериш величину рекетове дршке. Скоте, као што рекох ономад, одгмижи до камена испод којег си испузао.

  34. Веља Сикирица, 11.03.2014. 12:43:45 [107924]
    Не можеш бити јалија са Сењака.Јалија и Текија су у другом дијелу града,а ти би се звао Ведад,или тако нешто.Са Сењака је можда коментатор Змај Огњени Вук,то је Сењак.И наравно ја.Живио САО Сењак.

  35. Симо П:
    „Чешњак, не зајебавај. Ја нигдје нисам рекао да је Додик у праву. Ја сам само питао зашто Шаровић није тужио Додика због кривоклетства.“

    Opet te pitam, otkud znaš da ga nije tužio, da nie tužbu predao na protokol suda i sada čeka jedno osamnaest mjeseci da se sazove pripremno ročište?

    Razumiješ li ti na koji si se primjer pozvao – Predsjednik Dodik je u javnom govoru izjavio da ima saznanja da je jedan čovjek saučesnik u ubistvu.
    Ako nije javno objavio svoja saznanja, ako nije informacije dostavio tužilaštvu time Predsjednik Republike Srpske postaje saučesnik u prikrivanju zločina – i to po vlastitom priznanju.

    Koje bolan krivokletstvo? Koje tužbe?
    Dao sam ti primjer za Tuzlansku kapiju što je samo jedna od Dodikovih bombi. Misliš da neko treba da ga tuži zbog izjave da on zna da su žrtve sa Tuzlanske kapije ustvari vojnici iz kasarne koji su dan ranije poginuli.
    Neka ga tuži onaj Đukić jer Dodik je rekao da zna da je on nevin, ali nikada nije objavio dokaze koje ima. Dodik je jedini čovjek koji je rekao da zna da je Đukić nevin i da ima dokaze, ali ih nikada nije priložio.

    Međutim, tada je to bilo drčno, publika u RS je skakala na zadnje noge od sreće što Dodik porodicama ubijenih sipa so na rane. Dobar je bio Dodik dok je Bakiru Hadžiomeroviću psovao majku, ali sad je šokantno kada Dodik novinarima u RS spuje majku i kada bez dokaza optužuje ljude da su saučesnici u ubistvu.

    Koje bolan tužbe* Zar mi treba sud da dokazuje da je Dodik jednom govorio da je u Srebrenici bio genocid, a drugi ut opet u kameru govorio da nije bio genocid.
    – Pa stranka mu je izbačena iz evropske socijaldemokratske porodice zbog lažnog predstavljanja, a i dalje nosi naziv socijaldemokratske.
    – Pričaju protiv Suda BiH, a Špirić, malo radikal malo socijaldemokrata, potpisnik odluke o osnivanju Suda BiH.
    – Džerald malo Rom, malo Bošnjak, malo Srbin nakon što je bio ministar postavljen na nestranačku poziciju Predsjednika ustavnog suda.

    Sad je neko kriv zato što Dodika nije tužio zbog krivokletstva – hajd da se ne zajebavamo.

  36. Добро је да се истјерају мишеви који пријете људима из рупа. Кад сам ја на овом порталу имао сличан проблем, МУП је одрадио своје, али је све блокирано у Тужилаштву. Мада није био проблем да се дигне прашина, нисам желио. А онда се десило да се исти пацијент појави поново и пријети породици другог човјека. Држава нам није дала заштиту, што нам даје поруку да се сами морамо бранити. Иако често неозбиљно схватамо све, ово друштво је пуно психички начетих људи, а убиство возача аутобуса у Бањој Луци показује гдје све може завршити ако се поремећеним људима не стане на пут. Човјек који је мојој маленкости пријетио има дебелу корист од власти и онда вјерује да има и заштиту, као што је вјеровао и Гарићев убица, којем је држава вратила пиштољ у руке 6 мјесеци након почињеног убиства.

Оставите одговор на lsaša Одустани од одговора