Рекордна зарада од онлајн реклама

Приход од рекламирања на интернету на америчком тржишту износио је у 2010. рекордних 26 милијарди долара, највише захваљујући популарности онлајн видеа и друштвених мрежа. Извјештај који је урадио ПрајсвотерхаусКуперс по наруџби Бироа за интерактивно рекламирање открио је да је прошлогодишњи приход већи за 15 одсто у односу на 2009. Претходни рекорд од 23,4 милијарде долара […]

петак, април 15, 2011 / 19:40

Приход од рекламирања на интернету на америчком тржишту износио је у 2010. рекордних 26 милијарди долара, највише захваљујући популарности онлајн видеа и друштвених мрежа.

Извјештај који је урадио ПрајсвотерхаусКуперс по наруџби Бироа за интерактивно рекламирање открио је да је прошлогодишњи приход већи за 15 одсто у односу на 2009.

Претходни рекорд од 23,4 милијарде долара достигнут је 2008.

Најпопуларнији формат рекламе била је она постављена на страницама са претрагом, преко које је остварена зарада од 12 милијарди или 46 одсто од укупног годишњег прихода.

Рекламе на банерима, у дигиталним видеима и у виду спонзорстава донијеле су добит од 9,9 милијарди (38 одсто), а трећа најпрофитабилнија категорија су углавном текстуалне објаве које се појављују на специјализованим страницама (2,6 милијарди или 10 одсто).

Дејвид Силверман, партнер у фирми ПрајсвотерхаусКуперс, каже да је више времена које проводимо онлајн, услед огромне популарности дигиталних видеа и друштвених медија, допринијело и порасту прихода од интернет реклама.

У извјештају је, иначе, први пут дата прогноза и за приходе од реклама на мобилним телефонима. Процјењује се да су у 2010. они износили између 550 и 650 милиона долара.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *