ПУТ ПРОПАСТИ (ROAD TO PERDITION)

Дјечак одраста са оцем убицом, односно батинашем великог газде. Он га васпитава сасвим строго, до мјере да га мора звати господине. Читав тај породични склад, помете злочин газдиног сина. Убиство по несрећи види тај дјечак. Због тога се убица успаничи, и ликвидира жену и дијете. Пола породице Саливан. Сад креће приповјест на пропутовању кроз САД, […]

недеља, октобар 9, 2011 / 05:12

Дјечак одраста са оцем убицом, односно батинашем великог газде. Он га васпитава сасвим строго, до мјере да га мора звати господине.

Читав тај породични склад, помете злочин газдиног сина. Убиство по несрећи види тај дјечак. Због тога се убица успаничи, и ликвидира жену и дијете. Пола породице Саливан.

Сад креће приповјест на пропутовању кроз САД, гдје преживјели Саливанови, по први пут остварују везу отац – син. Све то вријеме их јури плаћени убица, који има пасију да фотографише своје жртве. У акционом спектаклу, отац успије да се освети. Потом, слиједећи их, убица-фотограф убија и њега.

Све вријеме Саливан покушава сина извући из свијета у којем он живи, и не да му да било кога убије. На самрти цмекне плаћеника, који се управо спремао да убије дијете, и узме још пар добрих снимака. То је био посљедњи пут, да је дјечарац држао оружје у руци.

Није отишао путем пропасти.

Продукцијски скупо обављен, скоро једнако као и Бјегство из Шошенка. Предвиђен да на тржишту САД одигра улогу, коју Тургењевљеви Очеви и дјеца, или Селенићеви Очеви и оци; играју у нешто словенскијем дијелу цивилизације.

 

(Редитељ: Сем Мендез; Улоге: Том Хенкс, Пол Њуман, Џад Лоу)



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *