Привредна комора: Порасла продаја домаћих производа

Продаја домаћих производа за вријеме акције “Наше је боље”, коју је Привредна комора Републике Српске /РС/ проводила по тржним центрима, порасла је за 20 одсто, изјавио је данас Срни портпарол Привредне коморе Владимир Благојевић. Он је рекао да су информацију о резултатима акције упутили тржни центри у којима је ова активност провођена. Благојевић је навео […]

четвртак, август 23, 2012 / 10:22

Продаја домаћих производа за вријеме акције “Наше је боље”, коју је Привредна комора Републике Српске /РС/ проводила по тржним центрима, порасла је за 20 одсто, изјавио је данас Срни портпарол Привредне коморе Владимир Благојевић.

Он је рекао да су информацију о резултатима акције упутили тржни центри у којима је ова активност провођена.

Благојевић је навео да је у оквиру ове акције тренутно у току медијска кампања која је почела 15. јула и трајаће до 15. септембра ради промоције свих сектора и значаја скретања пажње потрошачу шта значи куповина домаћег производа.

"Куповином домаћих производа јачамо домаћу привреду, а то значи више новца за школство, здравство, спорт, културу, фондове, али и смањење спољнотрговинског дефицита, те задржавање постојећих и отварање нових радних мјеста", рекао је Благојевић, додајући да куповимом домаћег производа помажемо сами себи посебно у времену кризе.

Према његовим ријечима, предвиђено је оглашавање у штампаним медијима, путем билборда, путем електронских медија, штампање летака и плаката, као и преко емисија и текстова у медијима "појачати причу“ о куповини домаћих производа, али и да се представи шта све има у Српској.

Привредна комора Републике Српске трећу годину заредом води овај пројекат на иницијативу домаћих произвођача.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *